Jump to content

Wat is het vershcil tussen een AMD en een intel pc?

Recommended Posts

Geplaatst:

hoezo onzin in dat filmpje?

De cpu's van amd die daar getest worden zijn al enorm oud, de pentium 4 komt uit 2004, die vergelijking is al oneerlijk. Ik zou een vergelijking beter vinden als ze nou een core 2 namen en een athlon x2, die hebben dezelfde prestaties.

In dat filmpje lijkt het net alsof de amd cpus niet beschermd zijn.

De logica van het flimje is ook ver weg te vinden. Zo werden de amd cpu's ineens 300 graden maar de intel chips bleven gewoon onder de 100 graden, daar is de logica al ver te zoeken.

Ook zie ik de fan van de cpu koeler niet draaien wat de logica ervan nog verder weg haalt.

AMD chips schakelen zichzelf tegenwoordig gewoon uit als ze te warm worden.

Op het scherm dat je zag bleven de intel chips de eerste 2 seconden op dezelfde fps zonder koeler, de amd brand meteen door, de logica hiervan snap ik al helemaal niet.

Geplaatst:
Je baseert je mening op andermans meningen maar kan niet met enige feiten komen, slaat dus nergens op. En dat filmpje is al zo sterk verouderd, dat snap je zelf ook wel.. Tegenwoordig is het allemaal veel beter beveiligt, maar omdat jij nu net een Intel processor hebt wil dit niet zeggen dat die beter is als AMD. Zoals ik al zei is AMD beter voor de wat kleinere budgetten en voor een wat groter budget kun je beter intel pakken.

Eh....Ik heb een AMD proccesor :( .

En hou nu eens op met een ''processor war'' op te zetten.

Intel staat nu eenmaal bekend dat hun processors beter zijn dan die van AMD.

Ze zijn krachtiger en van een betere kwaliteit. Ook is de technologie nieuwer.

Het is gewoon zo, Ik ben zelf trouwens ook niet echt tevreden over mij processor.

>>> Door Thundercover: Een discussie over processoren is geen probleem, maar kom dan zelf met betere argumenten dan "het is gewoon zo".<<<

er valt zowiezo geen "war" op te zetten want jij komt toch met geen argumenten.

en wesley idd, klopt geen hol van dat hele filmpje, is gewoon zon nep fanboy geval.

Geplaatst:

HEt is hier geen war of zo, bewaard dat maar voor ingame :schater:

Ik bedoel gewoon welke sneller zou zijn in rekentijd.

Tot nu toe lijkt het erop dat de intel core quad dat is vergeleken met de andere, ze zijn in ieder geval dezelfde prijs...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...