Jump to content

Missie


need my speed

Recommended Posts

Ik geloof dat het wel duidelijk is, en mij kan je gelijk helpen, de missie Love Boat krijg ik echt niet voor elkaar, naar dat mannetje toe rijden en daarna die mensen vermoordne lukt wel, e nnaar die bar ofzo toerijden ook wel, maar dan komen er weer alemaal mannetjes, en dan statpt dat mannetje dat je moet beschermen uit. Maar hoe versla ik die mannetjes, want ze gaan allemaal om dat mannetje dat je moet beschermen heen staan en als ik hun dan probeer te vermoorden dan is dat mannetje dat jem oet beschermen al dood want als ik de vijanden raak raak ik ook dat mannetje dat ik moet beschermen. Help me a.u.b, of heeft niemand GTA advance?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat het wel duidelijk is, en mij kan je gelijk helpen, de missie Love Boat krijg ik echt niet voor elkaar, naar dat mannetje toe rijden en daarna die mensen vermoordne lukt wel, e nnaar die bar ofzo toerijden ook wel, maar dan komen er weer alemaal mannetjes, en dan statpt dat mannetje dat je moet beschermen uit. Maar hoe versla ik die mannetjes, want ze gaan allemaal om dat mannetje dat je moet beschermen heen staan en als ik hun dan probeer te vermoorden dan is dat mannetje dat jem oet beschermen al dood want als ik de vijanden raak raak ik ook dat mannetje dat ik moet beschermen. Help me a.u.b, of heeft niemand GTA advance?

Ik heb het ook je moet gewoon zorgen dat je voor je mannetje staat kheb ook al lang niet meer gespeeld <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Sorry voor dubbelpost maar anders valt het niet op en antwoord niemand. Maar die 5de race van Staunton Island wil niet lukken, en wat is Demolition football? Wil er iemand een screenshot maken van Demolition Football?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA Advance uitgespeeld! wat de verhaal lijn betreft!

ik snap jou niet daarnet zij je nog dat je die missie steeds niet haalt en nu ga je opeens zeggen dat je de verhaalijn hebt uitgespeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

De verhaal lijn is niet alle missies he? De race missies kan je namelijk van af het begin tot eht einde doen en nu zit ik beij de 5de race van Staunton Island en die lukt niet. Snap je?

Link to comment
Delen op andere websites

De verhaal lijn is niet alle missies he? De race missies kan je namelijk van af het begin tot eht einde doen en nu zit ik beij de 5de race van Staunton Island en die lukt niet. Snap je?

Dan maar dubbelpost, wie helpt mij is een keer??? Voor mijn part een kaart welke route ik het best kan nemen, maar help me toch!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag dat aan iemand waarvan je weet dat hij ook GTA Advance heeft... Dubbelposten is niet nodig.

dubbelposten niet nodig??? :huh:

heb je naar de datum gekeken?

er zit 6 dagen tussen :blink:

maar kijk eens op google en dan typ je iets in vane raceplattegronden ofzo

ik zou wel willen helpen maar ik kan zelf nietzo'n plattegrond maken

dus je moet het doen met de site's die er zijn

mischien een tip voor de makers van GTAGAMES.nl een walktrough van GTA Advance???? ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

dubbelposten niet nodig??? :huh:

heb je naar de datum gekeken?

er zit 6 dagen tussen :blink:

Het spijt me, mensen maken fouten.

maar kijk eens op google en dan typ je iets in vane raceplattegronden ofzo

ik zou wel willen helpen maar ik kan zelf nietzo'n plattegrond maken

dus je moet het doen met de site's die er zijn

mischien een tip voor de makers van GTAGAMES.nl een walktrough van GTA Advance???? ;)  :D

Wij halen niks van andere sites, we zullen het zelf in elkaar moeten zetten. Al vraag ik me af wie daar bereid voor is. Het is natuurlijk een heel leuk id om een walkthrough te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...