Jump to content

Garage


avenger12

Recommended Posts

Daar kan je je auto en het gele vak zetten.

Je moet wel op passen dat je hem er goed inzet en de deuren dicht doet want hij kan gejat worden.

Kan je de deuren dicht doen dan?

Ja, dit kan je doen door de in- en uitstap toets ingedrukt te houden, dan zullen de lichten van de auto uitgaan, de radio zal uitgaan en voetgangers kunnen de wagen niet meer stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan je je auto en het gele vak zetten.

Je moet wel op passen dat je hem er goed inzet en de deuren dicht doet want hij kan gejat worden.

Kan je de deuren dicht doen dan?

Ja, dit kan je doen door de in- en uitstap toets ingedrukt te houden, dan zullen de lichten van de auto uitgaan, de radio zal uitgaan en voetgangers kunnen de wagen niet meer stelen.

Oh, leuk weetje, wist ik niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan je je auto en het gele vak zetten.

Je moet wel op passen dat je hem er goed inzet en de deuren dicht doet want hij kan gejat worden.

Kan je de deuren dicht doen dan?

Ja, dit kan je doen door de in- en uitstap toets ingedrukt te houden, dan zullen de lichten van de auto uitgaan, de radio zal uitgaan en voetgangers kunnen de wagen niet meer stelen.

Oh, leuk weetje, wist ik niet!

Ik las ook ergens dat je met je Mobieltje je auto opslot en van slot kunt halen.

Is dat een MOD, of is dit voor PS3 of XDoos of iets dergelijks?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste spelers,

Bij het 2e huis dat je krijgt van Roman, is daar ook een

garage om mijn auto te zetten?

Bedankt aan alle spelers van gta IV

In GTA IV is er geen enkel safehuis mét garage. Elk huis heeft een parkeervak aan de stoeprand waarop je maximaal 2 voertuigen kwijt kunt. Wél kun je al deze parkeerplaatsen ten alle tijden gebruiken (dus ook bijv. het parkeerplaatsje voor 't huis van Playboy X vóórdat je in Algonquin terecht kunt (niet aan te raden :7) en de parkeerplek in Broker nádat je huis is afgebrand[/font])

Veel succes!

Edit: auto op slot zetten doe je met de PS3 door de Triangle.gif in te houden, op de Xbox de Ybutton.gif in te houden of op de PC de F in te houden.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...