Jump to content

Uitgespeeld... en nu?


Strider

Recommended Posts

Na vele uren moorden en plunderen, is het mij dan eindelijk gelukt om GTA: Vice City uit te spelen. Degene die mocht overleven, leeft nog en degene die dood moesten, zijn morsdood. B) Maareh... wat nu? Welke mogelijkheden heb ik nu?

Link to comment
Delen op andere websites

EY JIJ HOE MOET JE DIE 1NE LEVEL DOEN MET EEN SOORT GARAGE MAAR DAAR ACHTER STAAT EEN POLITIE WAT MOET IK DAAR DOEN WIE WEET DAT ;) IK BEN HEEL DE TIJD KIJKEN O JA ER MOET OOK EEN GAST MET MIJ MEE MET WITTE KLEDING EN IS DONKER HUIDSKLEUR WIE WEET HET

Link to comment
Delen op andere websites

Die gast is lance vance, maar iets meer informatie graag. Bedoel je soms demissie Cop Land, waarbij je agent moet dood schieten enze kleren aan trekken???

Ja dat is hem . Gewoon zorgen dat er 2 ster of meer polite achter je aan komt . De garage inlokken en schieten

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nog allemaal sub missies doen!

zoals de niet verplichte missies.

en dingen zoals taxi rijden

alle 100 paketjes verzamelen.

Verstopte heli's zoeken en daar missies mee doen!

Als je alles hebt gedaan, ook al die dingen dat kan je natuurlijk ook MTA gaan spelen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Na vele uren moorden en plunderen, is het mij dan eindelijk gelukt om GTA: Vice City uit te spelen. Degene die mocht overleven, leeft nog en degene die dood moesten, zijn morsdood. B) Maareh... wat nu? Welke mogelijkheden heb ik nu?

ik weet het antwoord!! ;)

vervelen!!!!!!! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...