rwesterh Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2003 En wat als je GTA: Vice City én GTA3: Liberty City al uitgespeeld hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2003 GTA3 of Vice City nog een keer uitspelen GTA, GTA London of GTA2 spelen. MTA spelen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2003 Ok, GTA2 Heb ik nog ergens in een duister zolderhoekje liggen, maar waar kan ik vb. GTA: Londen of Grand Theft Auto vinden op het internet? >>>>>>>>>>>>>>> Grand Theft Auto is al te downloaden vanaf Rockstar Games > Classics! >>>>>>>>>>>>>>> GTA: London nog niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr. bolink Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 wrm geven sommige mensen domme reacties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 taataatata, Je hebt de kick van het jaar, was het je niet opgevallen dat er 5 jaar geleden voor het laatst gepost is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr. bolink Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 Ja wel hoor maar er zijn soms tog zulke domme reacties en beter laat dan nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
..::Dracula::.. Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 omg record bump? o.O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wexje Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Als je een 100% savegame heb gedownload kan je vrijweinig meer doen.. Maybe kan je goed met auto rijden worden ect, maar dat is ook niet echt nuttig lijkt mij . Wex' Bewerkt: 16 april 2008 door Wexje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2008 Je kan nog allemaal sub missies doen!zoals de niet verplichte missies. en dingen zoals taxi rijden alle 100 paketjes verzamelen. Verstopte heli's zoeken en daar missies mee doen! Als je alles hebt gedaan, ook al die dingen dat kan je natuurlijk ook MTA gaan spelen! Die missies moet je al gedaan hebben voor de 100 % Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2008 je kan ook voor de 100% gaan of anders koop je gta san andreas heb je weer een nieuwe storyline voor je open liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
globekiller Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Zet heel veel autos naast elkaar en maak een ketting explosie. ben je best een tijdje mee bezig maar het werkt tegen verveling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tommy69 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Je kan nog allemaal sub missies doen!zoals de niet verplichte missies. en dingen zoals taxi rijden alle 100 paketjes verzamelen. Verstopte heli's zoeken en daar missies mee doen! Als je alles hebt gedaan, ook al die dingen dat kan je natuurlijk ook MTA gaan spelen! waar kan ik mta vinden? dan ik wil het graag spelen;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Je kan nog allemaal sub missies doen!zoals de niet verplichte missies. en dingen zoals taxi rijden alle 100 paketjes verzamelen. Verstopte heli's zoeken en daar missies mee doen! Als je alles hebt gedaan, ook al die dingen dat kan je natuurlijk ook MTA gaan spelen! waar kan ik mta vinden? dan ik wil het graag spelen;) Dit is een uitgestorven topic, waarom word er nu weer door mensen leven ingeblazen? hoeveel pagina's heb je dan in godsnaam afgezocht? Geen leven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.