Jump to content

Audo 'tunen'


headhunterke

Recommended Posts

Hoi

Is het in GTA IV nog mogelijk om je auto te 'tunen'?

Nu, ik heb het niet over de uitgebreidere mogelijkheden zoals in SA bij Transfender enzo, maar soms zie je op straat auto's met verschillende verflagen, glansende verf, of geverfde velgen...

Kan je dit zelf doen, of moet je gewoon tref hebben bij een Pay N Spray?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi

Is het in GTA IV nog mogelijk om je auto te 'tunen'?

Nu, ik heb het niet over de uitgebreidere mogelijkheden zoals in SA bij Transfender enzo, maar soms zie je op straat auto's met verschillende verflagen, glansende verf, of geverfde velgen...

Kan je dit zelf doen, of moet je gewoon tref hebben bij een Pay N Spray?

Genoeg kleuren maar geen andere wielen :N

Link to comment
Delen op andere websites

nou moet ik zeggen ik had laatst zon jeep. niet de hummer maar die andere. (Cavalcade) met gouden velgen en subwoofer en boxen achterin. toen ging ik de pay'n'spray in en toen werd die grijs met grijze kleur velgen en hij had de boxen en subwoofers nog achter in ^_^ maar niet getreurt er rijden wel of zitten verstopt getunde autos. zoals de saltan rs, futo gt, Sentinel xs, Feroci vip jdm getuned, Primo is ook een getunde verzie van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet hieronder een paar handige tips om aan mooie auto's te komen! ^_^

- In de missie 'Deconstruction for Beginners' van Playboy X, moet je in een zwarte Cavalcade stappen. Als je die missie hebt voltooid kan je terug gaan naar de plek waar die auto staat. Dan kan je 'm pakken, de Cavalcade is zwart, met zwarte velgen. Deze auto kom je nooit meer in het spel tegen. :)

- Je hebt ook Huntley's met Rasto Colors.

- Je hebt ook de Karin Sultan RS, die hier te vinden is.

- Je zult ook wel eens de Pinnacle zien rond rijden met Rasta Color.

Succes ermee! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet hieronder een paar handige tips om aan mooie auto's te komen! ^_^

- In de missie 'Deconstruction for Beginners' van Playboy X, moet je in een zwarte Cavalcade stappen. Als je die missie hebt voltooid kan je terug gaan naar de plek waar die auto staat. Dan kan je 'm pakken, de Cavalcade is zwart, met zwarte velgen. Deze auto kom je nooit meer in het spel tegen. :)

- Je hebt ook Huntley's met Rasto Colors.

- Je hebt ook de Karin Sultan RS, die hier te vinden is.

- Je zult ook wel eens de Pinnacle zien rond rijden met Rasta Color.

Succes ermee! ^_^

Kun je hem na de missie ook nog ophalen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een hele mooie auto is de Huntley Sport van Brucie in het zwart goud.

hoe je hem krijgt. phonebook brucie boating. dan moet je ff varen (weet niet of de auto er is als je het varen overslaat) eenmaal terug gaat brucie weg. en kan je gewoon zijn auto pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet hieronder een paar handige tips om aan mooie auto's te komen! ^_^

- In de missie 'Deconstruction for Beginners' van Playboy X, moet je in een zwarte Cavalcade stappen. Als je die missie hebt voltooid kan je terug gaan naar de plek waar die auto staat. Dan kan je 'm pakken, de Cavalcade is zwart, met zwarte velgen. Deze auto kom je nooit meer in het spel tegen. :)

- Je hebt ook Huntley's met Rasto Colors.

- Je hebt ook de Karin Sultan RS, die hier te vinden is.

- Je zult ook wel eens de Pinnacle zien rond rijden met Rasta Color.

Succes ermee! ^_^

Kun je hem na de missie ook nog ophalen?

Ik denk het niet, in iedergeval als je hem meeneemt dan zal die daar ook niet meer Spawnen. :(

Maar ik heb nog even een lijstje met mooie auto's hieronder gezet. ;)

- De goude Infernus, die krijg je van Bernie en Bryce.

- Cognoscenti, kan je jatten. Want die moet je een keer stelen voor Brucie. Kan je mooi in de garage zetten, en bij het eindmissie rijd je volgens mij een witte Cognescenti, dat is de enigste witte Cognescenti die er is in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet hieronder een paar handige tips om aan mooie auto's te komen! ^_^

- In de missie 'Deconstruction for Beginners' van Playboy X, moet je in een zwarte Cavalcade stappen. Als je die missie hebt voltooid kan je terug gaan naar de plek waar die auto staat. Dan kan je 'm pakken, de Cavalcade is zwart, met zwarte velgen. Deze auto kom je nooit meer in het spel tegen. :)

- Je hebt ook Huntley's met Rasto Colors.

- Je hebt ook de Karin Sultan RS, die hier te vinden is.

- Je zult ook wel eens de Pinnacle zien rond rijden met Rasta Color.

Succes ermee! ^_^

Kun je hem na de missie ook nog ophalen?

Ik denk het niet, in iedergeval als je hem meeneemt dan zal die daar ook niet meer Spawnen. :(

Maar ik heb nog even een lijstje met mooie auto's hieronder gezet. ;)

- De goude Infernus, die krijg je van Bernie en Bryce.

- Cognoscenti, kan je jatten. Want die moet je een keer stelen voor Brucie. Kan je mooi in de garage zetten, en bij het eindmissie rijd je volgens mij een witte Cognescenti, dat is de enigste witte Cognescenti die er is in GTA IV.

Het is toch een Oranje Infernus? en de witte Cognescenti kan je volgens mij gewoon elke keer in de garage van Pegorino halen (die is al open) en je moet een Cognoscenti van Stevie stelen en niet van Brucie

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch een Oranje Infernus? en de witte Cognescenti kan je volgens mij gewoon elke keer in de garage van Pegorino halen (die is al open) en je moet een Cognoscenti van Stevie stelen en niet van Brucie

Mijn Infernus is ook oranje ja.

En bij Pegorino staan geen compleet witte Cognoscenti's, wel een wit met heel licht grijs.

Ook naar de Paint&Spray heeft geen zin, een van de mogelijkheden voor een compleet witte cognoscenti staat hier: ja hier ja :Y.

En deze link is ook nog handig: Klikkie

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...