MegaTech Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 ey kan iemand met zeggen hoe ik precies verbinding maak en wat ik moet downloaden? ik heb mtaserver0.5 al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Wil je zelf een server maken zo ja lees deze gepinde topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=150 Bedenk dat er maar met een ADSL verbinding maar iets van 3 of 4 spelers op kunnen omdat je verbinding niet meer aan kan. Ook heb je last van lag en slechte pings. Op onze server spelen gaat dus veel sneller dan dit helemaal zelf op te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 mag ik dan op jullie server spelen??? of niet :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 mag ik dan op jullie server spelen??? of niet :unsure: Gewoon connecten en stunten he! Is een public server 193.151.74.193 poort 2003 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 oke... ik krijg gta vice city pas morgen... welke mods moet ik trouwens instaleren voor mta? ik heb in ieder geval al mtaserver0.5 en nog iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Geen andere mods , alleen MTA , downloadbaar vanaf Gtagames.nl . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 als ik connect dan komt er dit te staan: Unable to connect: Suspected trainer usage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Versie naar 1.0 of 1.1 zetten ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 ik vind wel een beetje uit ik zet er wel wat neer als ik hulp nodig heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rxdriver Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 hey.. ff vraagje.. ik kom er steeds niet in bij mta 0.5 .. en wat moet ik invullen bij IP? is dat m'n IP-adres? en waar kan ik die vinden? steeds als ik brobeer te connecten staat er: Connecting... Disconnected: Connection timed out.(Delay = 10 sec) wat moet ik doen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Klik op het knopje servers en klik daar een server aan, dan wordt er automatisch een IP en port ingevuld, weet je tenminste ook dat je op een werkende server komt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik wil jullie server van gtagames gebruiken maar hij staat niet in de lijst? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik wil jullie server van gtagames gebruiken maar hij staat niet in de lijst? :huh: Komt omdat hij misschien al een maand uit staat. Probeer een andere server (bijvoorbeeld Ambience) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) ik gebruik nu een andere die ik gewoon eruit gepikt hebt maar ik hep nu een andere vraag: alles is geladen en ik krijg een beeld van het stadion(vice city) en er staat: dirt racers in het sgerm en als ik wat controlsuitprobeer gebeurt er nix dus mijn vraag: welke toetsen moet je gebruiken en hoe start je? edit: ik hep het gevonden ik moest op de knop j drukken ofzoeits Bewerkt: 15 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hi-duh2 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 je moet gewoon speciale site invoeren daar een servertje uitkiezen invoeren bij startmenu de IP dan en draaien maar ook ff port checke zo werkte t bij vice in ieder geval :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.