Jump to content

Nieuwe pc maar welke?


Sjorszzz

Recommended Posts

triple channel gaat idd iets beter werken op een X58 :), en wat zou je dan voorstellen ipv G15 en G5?

het is persoonlijk, maar ik denk niet dat iedereen van zon uberlarge toetsenbord houd zoals de G15 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je overigens toch 4 gig in plaats van 3 gig en waarschijnlijk een iets voordeligere prijs, kan je altijd de Gigabyte GA-EX58-UD4P nemen, een van de weinige S1366 moederborden die nog Dual Channel ondersteund.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je overigens toch 4 gig in plaats van 3 gig en waarschijnlijk een iets voordeligere prijs, kan je altijd de Gigabyte GA-EX58-UD4P nemen, een van de weinige S1366 moederborden die nog Dual Channel ondersteund.

Zo kan je idd weer wat geld besparen zodat je geen 3/6gb hoeft te kopen om tripple-channel te draaien maar gewoon fijn 2x2gb haalt en in dual channel draait :)

Link to comment
Delen op andere websites

Om eerlijk te zijn snap ik er niks meer van met al die geheugen hoeveelheden enzo :$

Kan iemand misschien iets beter/gedetaileerder uitleg geven?

En waar moet ik nou precies allemaal naar vragen als ik die nieuwe pc koop?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...