Jump to content

El Burro Missies..


Dotz

Recommended Posts

Hej..

'K had de 4 missies van El Burro gedaan, toen ik na de missie last request terug ging naar Portland, ''moest'' ik die missies gewoon weer doen :? . Ik heb GTA3 op de Ps2. Maar hoort dit of.. :cab:

Maargoed.. In iedergeval: Gelukkig Nieuwjaar.. :klap:

Greetz Dotz :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Je 'moet' ze niet opnieuw doen hoor. Je mag ze opnieuw doen. Voordeel is dat je de missie Turismo zoveel keer kunt doen als je wil zonder dat je een ander save-slot nodig hebt(Oké, met uizondering dat de Leone Family op je schiet).

Succes en ook een gelukkig Nieuwjaar alvast. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het opnieuw doen van de missies is vooral bedoelt zodat je voor Turismo een nieuw record kan halen.

Niet vooral, maar juist alleen om je recordtijd van die missie (Turismo) te kunnen verbeteren. De andere missies van El Burro komen namelijk niet meer terug. Eens je alle missies van El Burro een keer uitgespeeld hebt, wordt de missie Turismo oneindig herhaald, met dus als doel je recordtijd te kunnen verbeteren.

Hetzelfde geldt voor de zijmissies van King Courtney en D-Ice. Alhoewel je bij D-Ice niet onbeperkt de eerste missie kan herhalen, maar de derde (Rigged To Blow).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...