Jump to content

Onvindbaar Xbox360 accesoire


gybrus

Recommended Posts

xbox360-wireless-receiver.jpg

Goedenavond,
Nu zit ik toch met een redelijk dilemma ik ben heel vrolijk naar de free record shop gegaan voor een Xbox 360 controller.
Natuurlijk moest dit wireless het idee was namelijk deze op mijn PC aan te sluiten.
Wat ik op dat moment nog niet wist was dat ik een "Xbox 360 Wireless Gaming Receiver For Windows" nodig had.
Nou geen probleem Paypal regelt dat wel even.
Fout ... Ten eerste is dit product niet of nog niet in Europa verkrijgbaar..
Ten tweede is het er wel in Engeland maar daar is het natuurlijk weer eens uitverkocht.
Verder gekeken naar Namelijk amerika hebben ze het wel, maar dan verzenden ze het weer eens niet buiten amerika..

Nu mijn vraag aan jullie:
Weet iemand waar ik een Xbox 360 Wireless Gaming Receiver For Windows kan kopen?
Waar hij dus niet is uitverkocht en waar ze hem wel naar Nederland sturen..

Bij voor baad dank. Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb veel voor je gegoogled en het enige wat ik vond was tijdelijk uitverkocht of dat het alleen in amerika word verzonden.ik zal op markplaats kijken of je wacht gewoon tot het weer op voorraad en als het weer op voorraad is zal ik het hier bestellen http://www.laptopshop.nl/product/42211/mic..._source=beslist

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Blijkt dus dat dit product weer is ingetrokken door microsoft.

Er waren namelijk veel klachten dat ze de controller er niet op aangesloten kregen.. de oorzaak (heel simpel) was namelijk dat je xdoos eerst uit moet en dat je dan op dat knopje moet duwen.

naja blijkt maar weer eens dat wij zelfs te lui zijn om een handleiding te lezen.

Ik heb overigens 1 besteld via Ebay.. (*goh in Hongkong hebben ze het wel ;o)

(BTW: daar in de buurt wordt al die zooi gemaakt)

Nog bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...