Jump to content

Windows Defender Issues.


Ice Banana

Recommended Posts

Hoi leden,

Niet van nature dat ik wat vraag.. maar ik heb eventjes terug deskundige hulp nodig. Deze stakkert zit al een weekje met een eigenaardige foutmelding van mijn Windows Defender. Ik snap niet hoe ik deze melding moet aanpakken. Terwijl Windows Defender 'verouderd' is, zijn er geen nieuwe definities beschikbaar? is dat niet een tikkeltje vreemd? Nou, ik dacht terwijl ik mijn ouwe ros opknap even dit te posten. Kan iemand me raad geven op dit bees'ie?

Voor de duidelijke geit, even een screen;

fje2jn.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dit eens:

Start > Configuratiescherm > Beveiliging > Beveiligingscentrum > Windows Firewall (in de linkerzijde) > Firewall uitschakelen > Windows Defender openen ( aan de linkerzijde) > Naar updates zoeken > Firewall terug inschakelen

Link to comment
Delen op andere websites

Als het niet lukt Windows Defender, of welk programma dan ook, te updaten, moet je gewoon het programma er afgooien en weer opnieuw instaleren, omdat je dan meteen de nieuwste definities hebt. Meer kan ik er eigenlijk niet van zeggen...

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dit eens:

Start > Configuratiescherm > Beveiliging > Beveiligingscentrum > Windows Firewall (in de linkerzijde) > Firewall uitschakelen > Windows Defender openen ( aan de linkerzijde) > Naar updates zoeken > Firewall terug inschakelen

Hmm, werkt helaas niet. Ik krijg dezelfde foutmelding. Hij vindt geen updates meer.

Misschien overwegen om via dit portaal Klik. Handmatig te instaleren, en die stappen te volgen?

Edit: Succes, dat werkte. Sorry voor dit onnodige topic :$. Spijt me.

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...