Jump to content

Videokaart


Reinier93

Recommended Posts

Hallo,

Ik zoek een videokaart die spellen zoals The sims 2, world of warcraft enz goed kan draaien. Ik zoek ook geen dure kaart die Crysis en Gta IV kan draaien, daar heb ik een ps3 al voor. Maar het gaat gewoon om de wat oudere games.

Ik zag een Sapphire Radeon X1650 Pro 512MB DDR2 voor €50,00. En ik vroeg me af of hij een beetje goed is. Het is een agp kaart, want er zit geen pci slot in. Ik heb nu een GForce FX5200 en die kan heel veel niet goed aan.

mvg Reinier93

Link to comment
Delen op andere websites

Voor AGP zijn er bijna geen kaarten meer en die er zijn komen nog niet eens tot de enkels van pci-e varianten

Dat weet ik, maar ze zijn nog wel te krijgen en ik heb hem alleen nodig voor de oudere games.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor AGP zijn er bijna geen kaarten meer en die er zijn komen nog niet eens tot de enkels van pci-e varianten

Dat weet ik, maar ze zijn nog wel te krijgen en ik heb hem alleen nodig voor de oudere games.

de AGP versie van de ATi Radeon HD 3650 is de snelste AGP kaart op de markt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor AGP zijn er bijna geen kaarten meer en die er zijn komen nog niet eens tot de enkels van pci-e varianten

Dat weet ik, maar ze zijn nog wel te krijgen en ik heb hem alleen nodig voor de oudere games.

de AGP versie van de ATi Radeon HD 3650 is de snelste AGP kaart op de markt.

150 euro is een beetje veel geld, de Sapphire Radeon X1650 Pro 512MB kan ik voor 50 krijgen, maar ik weet niet of het een goede kaart is. Volgens youtube kan hij crysis wel aan, maar het hoeft niet van mij:P

Maar zijn er mensen die ervaring hebben met de Sapphire Radeon X1650 Pro 512MB?

Link to comment
Delen op andere websites

niet doen, de x1650 heeft maar 12 stream processors en dat is niet bepaald goed(of het is een typfout) neem dan een HD3650 voor 72 euro of een NX7600GT, deze zijn niet zo duur en zijn toch nog 1 van de beste in de AGP klasse

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook de X1650 en de Sims 2 draait goed op alles hoog.

Ook GTA4 kan hij aan, op Low dan wel, ongeveer 5-15 fps.

Crysis draait op Low, zonder enige lag.

Ik was ook van plan de HD3650/HD3850, maar dat was mij iets te duur en bovendien zou ik dan ook een nieuwe voeding nodig hebben.

Dus voor de dingen die jij wilt spelen, is het een best redelijke kaart.

http://www.azerty.nl/0-518-59489/powercolo...---grafisc.html

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook de X1650 en de Sims 2 draait goed op alles hoog.

Ook GTA4 kan hij aan, op Low dan wel, ongeveer 5-15 fps.

Crysis draait op Low, zonder enige lag.

Ik was ook van plan de HD3650/HD3850, maar dat was mij iets te duur en bovendien zou ik dan ook een nieuwe voeding nodig hebben.

Dus voor de dingen die jij wilt spelen, is het een best redelijke kaart.

http://www.azerty.nl/0-518-59489/powercolo...---grafisc.html

Mvg,

Flitskikker

Dan ga ik voor deze, ik moet dan ook een nieuwe voeding waarschijnlijk

bedankt voor de info:)

mvg Reinier93

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...