Jump to content

pc gebruik


Fbi-Crew

Recommended Posts

de CpU gebruik is 100 % maar ik heb ik een bestand ge zien FahCore_11.exe in het windows taak beheer dii alleszz zeg maakt in pikt want dat is de veroorzaker maar was er nu is ik probeer de proces te beeingigen dan gaat het naar onderen naar niet actieve processen en dan komt hij weer terug dus mijn vraag is hoe kanik het devinitief verwijderen

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het eens handig om een spyware en virus scan te draaien. Het handigste is om dit te doen in de veilige modus van Windows, aangezien het bestand dan niet in gebruik is en het dus verwijdert kan worden zonder gezeur van Windows. Je zou Hitman pro kunnen gebruiken, maar aangezien die een shitload aan programma's installeert, kan dat soms een beetje irritant zijn. Ad-aware is een fijn programma om je bestanden op spyware te scannen, maar je zou ook Windows Defender kunnen gebruiker. Een goede virusscanner is AntiVir en hij schijnt te zijn uitgeroepen tot 'Beste gratis virusscanner'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga uitvoeren typ msconfig in tabblad opstarten en dan kijken of ie daar tussen staat als opstart proces

Een beetje virus schakelt het dan ook weer in, en als je pech hebt word zijn payload dan gelijk uitgevoert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...