Apple-Mac Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Aangezien ik nogal een noob ben op het gebied van computerhardware, stel ik mijn vraag hier even. Ik heb gister een nieuwe pc gekocht. Werkt perfect, echter 1 probleempje. Voorop heb ik 2 USB-poorten. Deze werken niet, terwijl alle USB-poorten achterop de pc wel werken. Ik heb in totaal 4 USB-Poorten. Ik heb geprobeerd de drivers te updaten, maar volgens de wizard is dat niet nodig. Vermoedelijk heeft het te maken dat ik maar 2 USB-hoofdhub's zie staan, ipv. 4. Kan iemand bevestigen of dat echt zo zal zijn? En zoja, hoe krijg ik er dan nog 2 bij? Heel erg bedankt voor je hulp. Apple-Mac Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Aangezien ik nogal een noob ben op het gebied van computerhardware, stel ik mijn vraag hier even. Ik heb gister een nieuwe pc gekocht. Werkt perfect, echter 1 probleempje. Voorop heb ik 2 USB-poorten. Deze werken niet, terwijl alle USB-poorten achterop de pc wel werken. Ik heb in totaal 4 USB-Poorten. Ik heb geprobeerd de drivers te updaten, maar volgens de wizard is dat niet nodig.Vermoedelijk heeft het te maken dat ik maar 2 USB-hoofdhub's zie staan, ipv. 4. Kan iemand bevestigen of dat echt zo zal zijn? En zoja, hoe krijg ik er dan nog 2 bij? Heel erg bedankt voor je hulp. Apple-Mac Per hoofdhub zijn er 2 poorten denk ik want er zitten meestal niet vier naast elkaar maar 2 zo en dan nog 2 daar onder Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 hmmm...ik heb net ff in de bios gekeken en daar staan ze er wel alle vier bij. Ik vraag me toch af waarom ze het dan niet doen... Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 hmmm...ik heb net ff in de bios gekeken en daar staan ze er wel alle vier bij.Ik vraag me toch af waarom ze het dan niet doen... Ah Verdomme ik heb je bericht niet goed gelezen Reageren
FerryN Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hmm, zou niet weten of dit het kan zijn, maar voor je voorste USB's moeten de stekkertjes op het moederbord geprikt zijn, en weet niet of in de bios er altijd staat dat er 4 usb sloten zijn, of dat alleen aangesloten worden weergeven. Maar als je stekkertjes niet staan aangesloten doen ze het dus niet. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hmm, zou niet weten of dit het kan zijn, maar voor je voorste USB's moeten de stekkertjes op het moederbord geprikt zijn, en weet niet of in de bios er altijd staat dat er 4 usb sloten zijn, of dat alleen aangesloten worden weergeven.Maar als je stekkertjes niet staan aangesloten doen ze het dus niet. Raar, want ik heb de pc gewoon compleet (dus niet samengesteld) gekocht. Reageren
Limbolander Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Je zou het toch eens kunnen nakijken Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Ik heb mijn pc ook "heel" gekocht, en bij mij zaten ze ook niet aangesloten. Gelukkig stond in het boekje duidelijk beschreven hoe het wel moest. Waarschijnlijk staat het daar bij jou ook wel in. Edit: Moederbord boekje. Bewerkt: 3 januari 2009 door KillerZero86 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.