Jump to content

Xbox 360 slecht? Klaag bij Sony!

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is schofterig van IBM.

Zij verkochten delen van de PS3 als het ware door aan Microsoft, maar wat als zij dat niet hadden gedaan?

Dan had Microsoft nooit die processor kunnen maken, dus nooit van die mooie games als die van de PS3 kunnen draaien.

En daarbij komt ook nog eens, dat je wel zegt: Xbox 360 slecht? Klaag bij Sony!, maar denk eens na.

Waarom zou je dat doen?

Dan moet je niet bij Sony klagen, maar bij IBM, want zij verkochten de desbetreffende delen door aan Microsoft hoor :puh:

Nu begrijp ik waarom de Xbox ook wel mooie weergave heeft :schater:

Dus dan blijkt de PS3 alsnog beter? :7

Want geloof me, als IBM de 'sony-onderdelen' niet aan Microsoft had doorverkocht, dan had de Xbox nu nog steeds niet zon Cell Processor.

Geplaatst: (bewerkt)

Jullie begrijpen het hele verhaal verkeerd.

Sony en Microsoft zijn beide naar IBM gestapt met de opdracht om een nieuwe krachtige processor te maken voor hun komende console.

De 2 teams bij IBM namen beide de kennis die ze al hadden en hebben daaruit 2 aparte processoren gemaakt.

Tevens waren de 2 teams strikt gescheiden van elkaar en kan niemand die te maken heeft met de processor beschuldigd worden van het uitlekken van gegevens alles bleef namelijk binnen IBM

De RROD is vooral ontstaan doordat er te weinig getest was beter gezegd niet en er fouten waren in het ontwerp van de xbox 360.

Door diverse ontwerp fouten in onder andere het moederbord zou deze krom trekken als deze te warm zou worden en bestaat de kans dat de processor contact verliest met het moederbord.

Probleem is dus het ontwerp van de Xbox 360, hier heeft Sony nog IBM niets mee te maken!!

Ook speelt het niet goed testen van de console een grote rol in dit verhaal, wie het eerst komt wie het eerst kan verkopen wie waarschijnlijk het grootste marktaandeel kan krijgen.

Laat dus duidelijk zijn dat Sony niks heeft te maken met de fouten die Microsoft heeft begaan.

---------------------------------------------------

betere bron: Tweakers.net

[Edit] Daarnaast vindt ik de titel totaal ontoepasselijk, heb je de tekst verkeerd begrepen en echt schokkend is het nou ook niet te noemen.

Wat je al weet ga je niet nog eens bedenken.

Bewerkt: door gybrus
Geplaatst:
[Edit] Daarnaast vindt ik de titel totaal ontoepasselijk, heb je de tekst verkeerd begrepen en echt schokkend is het nou ook niet te noemen.

Wat je al weet ga je niet nog eens bedenken.

Ik heb Follow later op msn gesproken en wat ik eruit begreep is dat hij het nauwelijks heeft gelezen. :7

• 2 weken later...
Geplaatst:
Dus wie weet komt die RROD wel door Sony's R&D

De RROD word veroorzaakt omdat de dvdplayer en harde schijf in de weg zitten waardoor de hete lucht moeilijk weg kan.....Sony heeft hier niks mee te maken!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik merk wel dat je de term "Monopolie" niet echt begrijpt. Een monopolie op een markt houd in dat er slecht een aanbieder is en waar de prijs niet door marktwerking maar door de aanbieder bepaald word. Als je goed kijkt naar de games markt zie je metteen drie grote aanbieders en gaat het feest voor Microsoft dus niet op. Daarnaast heeft Microsoft ook gaan Monopolie op de computer software markt met concurenten als Apple en Linux. Microsoft zal net als bijna ieder bedrijf de markt met andere bedrijven moeten delen.

Het kan natuurlijk dat ze erg goed zijn in het bordspel monopoly, maar daar kan ik niets over zeggen. Het namelijk nog nooit tegen een microsoft medewerker gespeeld. :7 .

Daarnaast heeft dit bar weinig te maken met het feit dat uitkomsten van investeringen door de afdeling R&D van Sony terrecht zijn gekomen bij Microsoft. Hetgeen ook al meteen verteld dat er geen sprake is van een monopolie.

Geplaatst: (bewerkt)
............

De RROD word veroorzaakt omdat de dvdplayer en harde schijf in de weg zitten waardoor de hete lucht moeilijk weg kan.....

Dat is niet waar. En hoe zou je dat moeten weten als je hem niet eens hebt. De lucht gaat er gewoon uit, En nu er een nieuw moederboard inzit heeft niemand er last van.

Bewerkt: door Forumrunner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...