Jump to content

Afbeelding van EE met een x Kuch, kuch x


Dotz

Recommended Posts

Hej..

'K was aan 't zoeken op wikigta & toen ik bij GTA ||| > Easter Eggs > Penis op Boekje keek kwam ik deze afbeelding tegen:

Penisboekje.jpg

Of kijk hier(onderaan) of hier of hier.

Maar de easter eggs kan kloppen (ondanks dat ik er nog nooit een gezien heb). Maar de teller van levens & armor, deze afbeelding lijkt me ook niet van wikigta.nl omdat er geen wikigta-logo bij staat.. (Staat bij de meeste niet I know.) Maar waar kan je deze EE vinden?

Greetz

De vraag hierboven is beantwoord... :tu:

Maar ik had nog 1 vraagje..: Ik kom niet voorbij de missie: Waka-Gashira Wipe Out, heeft iemand tips? Btw.. Ik download uit principe geen save-games voor eigen gebruik. En ik speel overigens ook op een ps2.. Dus..

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Dit staat er op Wikigta:

Je kunt dit zien als je de persoon die dit boekje draagt doodschiet.

Je zult dus die persoon moeten vinden. ;)

Succes. ^_^

P.S.: Er is duidelijk gemodificeerd in het spel van de maker van deze screen. De Radar is anders en zoals je al opmerkte, de teller van 'Health' en 'Armor' is abnormaal hoog.

@ Flitskikker: Ik bedoelde dat alleen de Radar/Health en Armor gemod waren, niet de rest. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik had nog 1 vraagje..: Ik kom niet voorbij de missie: Waka-Gashira Wipe Out, heeft iemand tips? Btw.. Ik download uit principe geen save-games voor eigen gebruik. En ik speel overigens ook op een ps2.. Dus..
Ik neem aan dat je dit al helemaal hebt doorgelezen?

Waar kom je precies niet verder? Een Cartel Cruiser te pakken krijgen lijkt me niet zo moeilijk. Krijg je Kenji Kasen wel probleemloos gedood? Lukt het ontsnappen aan de politie steeds niet? Ik neem aan dat je weet dat je niet uit mag stappen, want dan wordt je gezien. Ik neem ook aan dat je weet hoe je vanuit je auto moet schieten?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in GTA III een mannetje met deze kleren en zo'n boekje ziet rondlopen dan moet je die neerschieten en zie je het. Dit is gewoon een random ped.

I know.. Lees de rest van het topic maar door.. het wapen is toch ok gemod?

Maar ik had nog 1 vraagje..: Ik kom niet voorbij de missie: Waka-Gashira Wipe Out, heeft iemand tips? Btw.. Ik download uit principe geen save-games voor eigen gebruik. En ik speel overigens ook op een ps2.. Dus..
Ik neem aan dat je dit al helemaal hebt doorgelezen?

Waar kom je precies niet verder? Een Cartel Cruiser te pakken krijgen lijkt me niet zo moeilijk. Krijg je Kenji Kasen wel probleemloos gedood? Lukt het ontsnappen aan de politie steeds niet? Ik neem aan dat je weet dat je niet uit mag stappen, want dan wordt je gezien. Ik neem ook aan dat je weet hoe je vanuit je auto moet schieten?

Ja dat artikel heb ik al door gelezen, en uiteraard weet ik hoe ik een drive-by uitvoer. Het punt is: Ik rij het dak op in een Cartel Cruiser. Hij is niet kapot (Pay 'N' Spray). Ik rijd over Kenji Kasen heen, (dood) en voer een drive-by uit op de rest. Maar dan begint mijn auto te fikken door de Yakuza. Ook heb ik geprobeerd om weg te rijden. En om Kenji eerst dood te schieten.. Maar het mocht niet baten.

Als de missie je echt niet lukt, dan kun je hier een savegame-aanvraag plaatsen. Dan zal iemand anders de missie voor je doen.

Succes. ^_^

1. In mijn eerste post staat: Ik ben uit principe tegen save-games.

2. In mijn eerste post staat (ook): Ik speel op een Ps2.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...