Kloep Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Hey daar! Na een lange tijd nadenken in de vakantie, kwam ik tot een idee. Ik wilde een eigen project starten. Dit is mijn idee: Ikzelf heb zo af en toe last van de vele keuzes bij alle applicaties die er beschikbaar zijn. Dus dan wilde ik regelmatig een applicatie bespreken. Op die manier word het voor andere misschien wat gemakkelijker om te kiezen. Dit is natuurlijk niet een paar zinnetjes over iets vertellen, maar ook met eigen gemaakte screens en dergelijke. Het gaat hier dan om applicaties die je kunt gebruiken op een Ipod-Touch en een IPhone. Nou is mijn vraag dus. Moet ik dit project gaan doen? Is er genoeg vraag naar, want als niemand hier die applicaties kan gebruiken, heeft het denk ik ook weinig zin. Dus geef hier ff aan of je dit project wilt zien of niet? Alvast Bedankt! Mvg, Kloep Bewerkt: 4 januari 2009 door Kloep Reageren
.Senne Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik wil wel dit project Heb zelf ook net een week een Ipod touch, en wil wel nog wat interessante dingen te weten komen Waarom is fit verplaatst naar luxuries? het gaat toch om programma's.. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 ik had het per ongeluk verkeerd geplaatst. En het is met Dutchy overlegt dat het hier hoort Reageren
Fedmas Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Hmm, ik weet het niet, het zijn dure dingen, ik heb het niet. ik zou zeggen, houd een poll! Fedmas Reageren
Kloep Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik heb besloten om het idee voort te zetten. Hier is het vanaf heden te vinden. Reacties niet daarin plaatsen, maar hier of via PB. Veel plezier en bij deze verklaar ik dit topic tot reactietopic. Reageren
Traser Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) dit is dus het ReactieTopic Als je hulp nodig hebt. Bv door iets te Ontwerpen, zoals Achtergrond, Bolletje of die lijntjes, pm me maar ik wil je graag helpen Keep up the good work!. ----- Logo, Application Narrator Bewerkt: 8 januari 2009 door Traser Reageren
.Senne Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Ik vind dat je 't erg goed doet, Kloep! En dat je zowel betalende als gratis applicaties bespreekt, vind ik ook positief. Wat ik me afvroeg: is er een applicatie waarmee je lyrics van een liedje kan zien ofzo? EDIT: en over Asphalt 4 zou ik ook wel eens graag een review zien, al kost dat wel 9.99 euro.. Bewerkt: 8 januari 2009 door senneken Reageren
Kloep Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Wat ik me afvroeg: is er een applicatie waarmee je lyrics van een liedje kan zien ofzo? Eén bepaalde applicatie waar je bijvoorbeeld via internet lyrics van alle nummers kunt bekijken heb ik nog niet gevonden. Echter kun je natuurlijk wel (mits je een (draadloze) internetverbinding hebt) naar songteksten.nl gaan. Ik heb wel een applicatie gevonden van kerstnummers, deze heet Christmas Carols en kost €0,79. EDIT: en over Asphalt 4 zou ik ook wel eens graag een review zien, al kost dat wel 9.99 euro.. Binnenkort zal er een review over verschijnen ^^ Reageren
.Senne Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Another wonderful review, Kloep. Ongeveer elk aspect komt aan bod, en alles is volledig uitgelegd. Ook de tabel is erg goed, zo zie je direct hoeveel en welke auto's er zijn. En natuurlijk doen de screens er ook veel toe. En dat je je eigen mening geeft is ook positief, aangezien de anderen ook een idee krijgen of ze de app moeten kopen, of niet. KUTGW, dude. Reageren
Jowx Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ziet er netjes uit Kloep, ga zo door! Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 geweldig topic ! ik heb zelf nu ook sinds een week een ipod touch, en alle 9 pagina;s staan al vol bij mij xD moet weer wat gaan verwijderen, als je hulp nodig hebt met bepaalde app's kan je mij misschien ook vragen, de (betaalde) spellen die ik heb zijn simcity, fieldrunners, enigimo en tiki towers, daar kan ik je wel informatie over sturen Reageren
Kloep Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) geweldig topic !ik heb zelf nu ook sinds een week een ipod touch, en alle 9 pagina;s staan al vol bij mij xD moet weer wat gaan verwijderen, als je hulp nodig hebt met bepaalde app's kan je mij misschien ook vragen, de (betaalde) spellen die ik heb zijn simcity, fieldrunners, enigimo en tiki towers, daar kan ik je wel informatie over sturen Leuk dat je wilt helpen. Maar de applicaties die je zonet noemde zijn ook al in mijn bezit. Maar ik kom al wel op een ideetje waarmee je mij misschien kan helpen. Als je dat wilt, zou je dan even je MSN willen sturen per PB? Dan heb ik het daar even met je erover. Bewerkt: 18 januari 2009 door Kloep Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 :O ik zie dat je een vijand bij fieldrunners bent vergeten, namelijk de zeppelin die voorkomt bij Crossroads, easy en dan bij leven 10 ofzo Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Zijn er ook mogelijkheden om deze dingen op de Sony Ericssons te krijgen? Of kan dit niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.