Jump to content

[PROJECT] Application Narrator


Kloep

Heb jij een ITouch/IPhone?  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een ITouch/IPhone?

    • Ja, een ITouch
      6
    • Ja, een IPhone
      3
    • Nee, geen van beide
      14


Recommended Posts

2hwmzjc.png

Hierbij presenteer ik jullie Application Narrator. Een nieuw project op GtaForum gestart door Kloep op zaterdag 3 januari 2009.

Vanaf 2 februari heeft het project een tijd stil gelegen, maar op 25 juni besloot ik om het project weer op te zetten. Vlak daarna heeft het weer stil gelegen, maar 6 oktober besloot ik er weer mee door te gaan. Dit keer met meerdere plannen. Niet enkel reviews zullen er worden geschreven, maar ook zal er regelmatig een quiz komen. Er zijn nog meer ideeën, maar deze zijn momenteel helaas nog niet te realiseren.

In dit project zal ik regelmatig een applicatie voor de ITouch/IPhone bespreken. Hier komen zaken aan bod als wat je er moet doen tot de huidige prijs van het spel. Elke keer zal het artikel uit zes onderdelen bestaan: Inleiding, uitleg, informatie, conclusie, cijfers en dan nog screens die het menu weergeven. In de inleiding vertel ik een kort verhaaltje over hoe het er aan toe gaat binnen Application Narrator zelf. In de uitleg zal ik precies vertellen wat de bedoeling is van de applicatie, de controls en uitgebreid mijn eigen ervaringen ermee. Bij de informatie komen zaken te staan als de prijs, releasedatum en de verkoper. Bij de conclusie vertel ik of ik jullie aanraad of juist afraad deze applicatie te kopen/krijgen. Bij de cijfers krijg je uiteindelijke cijfers te zien die ik de applicatie geef op verschillende vlakken. Voor vragen, opmerkingen, tips of iets anders: PB me.

Alle screens en teksten die je in deze reviews vind, zijn allemaal gemaakt door mijzelf. Je mag ze gebruiken op andere websites met mijn toestemming.

Hier volgt een lijst met alle applicaties die ik tot nu toe heb besproken. Momenteel staat de teller op 10 reviews!

A:

Naam Categorie Prijs Eindcijfer
Asphalt 4: Elite Racing Games €0,79 8,0

B:

Naam Categorie Prijs Eindcijfer
Beatmaker Muziek €15,99 8,0
Bounce On Games €2,99 5,8
Brain Challenge Games €3,99 8,8

E:

Naam Categorie Prijs Eindcijfer
EyeTricks Vermaak Gratis 6,0

F:

Naam Categorie Prijs Eindcijfer
Fieldrunners Games €2,39 8,0

M:

Naam Categorie Prijs Eindcijfer
Motochaser Games €0,79 6,5

R:

Naam Categorie Prijs Eindcijfer
Real Racing Games €7,99 8,3
Real Tennis 2009 Games €3,99 6,6

T:

Naam Categorie Prijs Eindcijfer
TapTap Dance Games €3,99 9,0

Veel plezier met Application Narrator!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

2v3ln2q.png


21ce0eu.png

Juist, de eerste applicatie heet Tap Tap Dance. Het is eigenlijk een soort Guitar Hero. Het is een applicatie waarmee ik al vele uurtjes heb doorgebracht en waarschijnlijk ook nog vele uurtjes mee zal door gaan brengen. Je moet op de juiste momenten drukken. Bij dit spel is het wel redelijk handig om een goed ritmegevoel te hebben. Je hoort een nummer en moet drukken. Als je goed in het nummer zit, krijg je al snel door wanneer je moet drukken. Hieronder volgen drie ingame screens:

1675u1f.png

2zs8nxd.png

313ow8j.jpg

Nou, de game zelf. Erg leuk, als je het mij vraagt. Zoals te zien is op de screens zijn er drie witte lijnen. Daar komen vanaf de bovenkant die gekleurde balletjes naar beneden. Je moet dan op de juiste momenten op de balletjes klikken, dus als ze helemaal beneden zijn. Als je goed klikt, krijg je punten. Het getal links bovenin houdt het volgende in. Naarmate je meer balletjes juist aanklikt achter elkaar zonder er eentje te missen, komt er een hoger cijfer te staan. Dit zorgt ervoor dat je meer punten krijgt per aangeklikt balletje. In het geval van de screens 1x zo veel. Niks meer dus. Hier even een tabelletje om alles duidelijk te maken:
Aantal geklikte balletjes Aantal keer punten
0-19 1x
20-29 2x
30-39 3x
40-49 4x
Zodra je de 50 hebt behaald, moet je één keer kort met je IPod/IPhone schudden. Als je dit tijdens het spelen doet zonder een balletje te missen of zonder rede te klikken, krijg je je punten maar liefst 8x zo veel! Alleen is het in de latere levels wel lastig om tijdens het spelen met je IPod/IPhone te schudden en gewoon door te blijven spelen.

Op de derde screen zie je allemaal witte rondjes boven de onderste balletjes. Dit betekent dat je die balletjes niet éénmalig moet indrukken, maar ingedrukt kan houden. Eén keer indrukken werkt wel voor je reeks goed geklikte balletjes, maar als je hem ingedrukt houdt krijg je meer punten. Dat is al helemaal lekker als je punten worden verhoogd met 8 keer zoveel.

v6kq6s.png

  • Categorie: Games
  • Prijs: €3,99
  • Releasedatum: 4 december 2008
  • Verkoper: Gogo Apps, inc. © Tapulous, inc.
  • Nieuwste versie: 1.1 1.5
  • Grootte: 48.6 MB 55.3 MB
wvy3x5.png

Dit vind ik een erg leuke game. Er is ook een gratis versie van, genaamd Taptap Revenge. Echter raad ik je deze game alsnog aan. De graphics en gameplay zijn een stuk beter en de liedjes zijn ook leuker naar mijn mening. Een echte aanrader dus!

v7dyjo.png

  • Gameplay: 9
  • Graphics: 9
  • Plezier: 9
  • Niveau: 9
  • Totaal: 9.0

Hieronder volgen nog een aantal screens die het volledige menu in kaart brengen:



k50bxv.png

ogdtzs.png

2s9x4zk.png

210m1wm.png

1gniix.png

11qlau0.png

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

5akgvp.png


21ce0eu.png

Allereerst wil ik Traser bedanken voor zijn hulp in de vorm van de nieuwe banner. Ook vind ik het jammer dat er weinig reacties zijn gekomen op mijn eerste artikel. Deze keer hoop ik op meerdere reacties zodat ik mijzelf kan blijven verbeteren op het gebied van Application Narrator. Deze keer heb ik gekozen om de applicatie EyeTricks te bespreken. Het is een applicatie (de naam zegt het al) die je ogen voor de gek houden. Eigenlijk worden meer je hersenen voor de gek gehouden, dus zou een betere titel "BrainTricks" zijn. Maar laten we daar maar verder geen discussie over gaan voeren, en laten we maar lekker ons bezig gaan houden met de uitleg van de applicatie zelf.

2zs8nxd.png

scezhc.png
Zoals onder te zien is op de screens, zijn er een aantal afbeeldingen die je hersenen op hol laten slaan. Ik werk van linksboven naar rechtsonder en neem ze allevier even door. Om te beginnen dus bij de lijnen. Je zou misschien zeggen dat ze niet evenredig aan elkaar lopen, maar met een druk op je scherm, wordt duidelijk dat ze wel degelijk evenredig aan elkaar lopen, maar door het kleurgebruik lijkt het zo van niet te zijn. Dan komen we aan bij de volgende. Bij deze afbeelding moet je je proberen te focussen op één kleur. Laten we beginnen bij zwart. Focus je volledig op zwart en twee mensen die elkaar aankijken zullen zichtbaar worden. Dan kunnen we ons nu focussen op wit, en er komt een vaas in beeld. En dan komen aan bij de olifant. Dit is een redelijk bekende afbeelding. De poten van de olifant kloppen niet, kijk zelf maar. Valt verder weinig over te zeggen. Dus gaan we naar de volgende toe. Hier zie je verschillende lijnen lopen met rondjes bij de kruispunten. De vraag is, welke kleur hebben ze? Precies, de ene keer wit en de andere keer zwart. En het is geen .GIF afbeelding, dus komt het wederom door het kleurgebruik en plaats van de lijnen. Ik heb hier nu 4 voorbeelden opgenoemd. Er zijn er natuurlijk nog veel meer, onder andere ook met bewegende beelden. Als je een IPod-Touch of een IPhone hebt, kan ik je deze zeker aanraden. Hij is gratis en leuk. Wel verveeld hij snel, maar voor deze prijs maakt dat natuurlijk niks uit.

2r6cpvn.png

2s180g4.png

v6kq6s.png

  • Categorie: Vermaak
  • Prijs: Gratis
  • Releasedatum: 18 september 2008
  • Verkoper: George Giaslas © 2008 George Giaslas
  • Nieuwste versie: 1.0
  • Grootte: 1,4 MB
wvy3x5.png

Het is gratis, wat het al een stuk leuker maakt. Als er echt geld voor werd gevraagd, had ik het afgeraden. Maar aangezien het gratis is, raad ik hem aan. Het is even leuk om alle tricks te zien, maar daarna verveeld het al snel. Wel is het natuurlijk altijd leuk om vrienden en familie er mee voor de gek te houden.

v7dyjo.png

  • Gameplay: 6
  • Graphics: 6
  • Plezier: 6
  • Niveau: 6
  • Totaal: 6.0

Hieronder volgen nog een aantal screens die het volledige menu in kaart brengen:



x0whl1.png

2m3r0gl.png

10gbgoo.png

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

2j4aag8.png

MEDEDELING

Ik heb nu twee applicaties besproken. Mochten er nog mensen zijn die verzoeken hebben, zijn deze altijd welkom. Is hier dus een IPod-Touch/IPhone gebruiker, die ooit van een mooie applicatie heeft gehoord en waar hij/zij meer over wilt weten? Laat het mij dan weten via PB of via het reactietopic.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

33eoubr.png


21ce0eu.png

Deze week voeg ik een nieuw onderdeel toen aan Application Narrator. Namelijk een conclusie. Hierin zal ik vertellen of ik de applicatie ook had gekocht als ik van te voren evenveel wist als nu. Hierbij zal ik niet alleen kijken naar de applicatie zelf, maar ook naar andere applicatie die er op lijken. Ook zal ik letten op de prijs en of dit geld het wel waard is om deze applicatie te kopen. Dan komen we nu meteen aan bij een nieuwe applicatie, namelijk ASPHALT 4: Elite Racing. Op zich wel een leuke game. Ik kocht hem voor een prijs van €7,99. Tegenwoordig ligt hij in de App Store voor €4,99. Veel plezier met het nieuwe artikel van Application Narrator.

2zs8nxd.png

2cgn7s4.png
Dan de uitleg van het spel. Het ligt redelijk simpel aangezien het een racespel is. Het is dus de bedoeling dat je als eerste aankomt bij de finish. Maar zorg ervoor dat je niet te veel auto's aan de kant zet, want je WANTED gaat steeds verder omhoog. Dit is hieronder te zien in alle screens. Je ziet de WANTED letters staan, zoadra deze helemaal oranje zijn wordt je gepakt door de politie. Wel moet je natuurlijk hard genoeg rijden, anders win je niet. Terwijl je dit doet moet je ook proberen de dollartekens te pakken voor extra geld. Deze tekens zijn in de verte te zien op Screen 2. Door deze tekens op te pakken, krijg je extra geld als je als eerste bij de finish aankomt. Van dit geld kun je weer nieuwe auto's kopen om zo verder te komen in het spel. Je begint met de mindere auto's, als een Mini Cooper S. Na twee of drie races kun je de Nissan 350Z oppikken. Uiteindelijk krijg je auto's als een Aston Martin DBS en een Ferrari Enzo. Ook zijn er motoren in het spel van de merken Ducati en Kawasaki. De automerken die in het spel zitten zijn Mini, Nissan, Mercedes-Benz, BMW, Chevrolet, Aston Martin, Lotus, RUF, Ferrari, Corvette, Ford en Bugatti. De beste auto is van Bugatti en is de Bugatti Veyron. Hieronder komen eerst de screens, daarna een lijstje die het allemaal wat eenvoudiger zal maken qua de auto's, ze zijn op volgorde van niveau gesorteerd:

339iwb4.png

2rwkscw.png

Auto's



Merk Type Level unlocken
Mini Cooper S 0
Nissan 350Z 0
Mercedes-Benz SLK5 5 AMG 0
BMW M3 1
Chevrolet Corvette 2
Nissan Skyline GTR 6
BMW Z4M 8
Aston Martin Vantage 9
Lotus Exige S 11
RUF RGT 13
Nissan GT-R 22
BMW M6 28
Mercedes-Benz SL63 30
Aston Martin DB9 35
Ferrari F430 Spider 40
Corvette ZR1 46
Ford Mustang FR500 50
Ferrari 599 GTB 61
Aston Martin DBS 66
Ford GT 70
Ferrari F430 Scuderia 75
Mercedes-Benz Mercedes CLK 80
Ferrari Enzo 86
Bugatti Veyron 100

Motoren

Merk Type Level unlocken
Ducati Monster 696 3
Kawasaki Z1000 20
Kawasaki ZX-10 R 55
Ducati 1098 93

v6kq6s.png

  • Categorie: Games
  • Prijs: €4,99 €0,79
  • Releasedatum: 28 augustus 2008
  • Verkoper: Gameloft S.A. © 2008 Gameloft
  • Nieuwste versie: 1.3.8
  • Grootte: 87.6 MB
wvy3x5.png

Tjah, dan de conclusie. Een leuke game, die er ook leuk uitziet. Echter had ik hem niet nog eens gekocht, gezien het aantal racegames wat er in de App Store te verkrijgen is. Deze game zijn net zo leuk om te doen, alleen wat goedkoper dan Asphalt 4: Elite Racing. Ik zou deze game dus niet kopen als je je aantal applicaties beperkt wilt houden. Wil je zoals ik doen en bijna alle applicaties kopen, dan is dit zeker een aanwinst voor je!

v7dyjo.png

  • Gameplay: 9
  • Graphics: 7
  • Plezier: 8
  • Niveau: 8
  • Totaal: 8,0

Hieronder volgen nog een aantal screens die het volledige menu in kaart brengen:



35chlhd.png

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

o04hds.png


21ce0eu.png

Hier is weer de volgende applicatie die besproken zal gaan worden. Deze heet Brain Challenge. Tjah, natuurlijk train je er niet je hersenen mee, maar alleen maar je reactievermogen. Toch vind ik het een hele leuke applicatie. Je hebt veel verschillende oefeningen die je kunt doen. Dat maakt het erg leuk en ook erg afwisselend. Bij elkaar zal je ongeveer zo'n 20-25 verschillende oefeningen hebben. Noujah, bekijk en lees maar deze review en beoordeel hem ook eventjes ^_^. Wat ik ook wel eens wil weten, is of er op dit forum veel mensen zijn die een IPod-Touch of een IPhone hebben. Zijn er nu dus mensen die dit lezen en denken: Ja, ik heb een IPod/IPhone, of juist dat je er geen hebt? Laat het dan ff weten in een PB'tje. Dank u!

2zs8nxd.png

wrifep.png
In deze applicatie heb je 5 verschillende onderdelen: Logic (Logica), Math (Wiskunde), Memory (Geheugen), Visual (Visueel), Focus (Focus). Bij elk van de vijf onderdelen heb je gemiddeld ongeveer 4 verschillende oefeningen. Deze oefeningen kun je apart oefenen, dan kun je zelf bepalen welke oefening je doet. Ook kun je een "Daily Test" doen. Dan kun je zelf niet bepalen welke oefeningen je doet, maar wordt dat bepaald door je IPod-Touch/IPhone. Dan krijg je gewoon van elke onderdeel één oefening en word er daarna een score berekend. De score staat in procenten, die staan voor het aantal procent wat je van je hersenen gebruikt. Deze score klopt helaas niet, want iedereen gebruikt maar een paar procent, en ik gebruik nu volgens de applicatie al 49%. Ondanks dat vind ik dit een erg leuke applicatie. Om alle oefeningen te bespreken is een beetje overbodig, maar één oefening van elk onderdeel moet wel lukken.

25ank7t.png

Om te beginnen bij het onderdeel "Logic". Ik ga de oefening "Impression" uitleggen met behulp van de bovenstaande screens. De bedoeling bij deze oefening spreekt voor zich als je de screens bekijkt. Op de eerste screen is simpelweg te zien dat we gaan beginnen met "Logic". Op de tweede screen is het spel te zien. Je ziet dus een rondje met uitsteeksels. Jij moet ervoor zorgen dat hij op de juiste manier kan rollen. Hierbij krijg je de keuze uit drie mogelijkheden. Hij is op de screen nogal lastig te zien, maar het juiste antwoord is hier de bovenste rij. Het lijkt misschien erg gemakkelijk, maar er komen steeds meer uitsteeksels aan het rondje. En het is natuurlijk ook met tijd, waarbij je zoveel mogelijk juiste antwoorden moet geven binnen de tijd.

2v8o85d.png

Dan komen we nu aan bij het volgende onderdeel: "Math". Hierbij bespreek ik de oefening "Tick Tock". Ook deze spreekt weer erg voor zich. Je moet bepalen hoeveel tijd er tussen de twee klokken zit. Weer is dit niet zo gemakkelijk als het lijkt. Het is weer met tijd er komen steeds meer rare getallen. In het voorbeeld staat nog een redelijk gemakkelijke vergeleken met de andere die je ook krijgt. Dit antwoord is natuurlijk 3:26 - 2:14 = 1:12. Je moet dus zo snel mogelijk kunnen hoofdrekenen om dit onderdeel optimaal af te kunnen sluiten.

2zstu2o.png

209rmdi.png

Dan komen we hier aan bij het derde onderdeel: "Memory". Hier gaat het om de oefening: "Order". Hier draait natuurlijk alles om je geheugen. Op de screens is te zien wat hier de bedoeling is. Je ziet één voor één de afbeeldingen voorbij komen (screen 2+3). Daarna krijg je een vraag (screen 4) en moet je het juiste antwoord geven. Dat klinkt misschien wel redelijk logisch. Hierbij gaat het dus om je geheugen. Van te voren weet je dan ook nog niet wat de vraag is. Naarmate je goede antwoorden blijft geven, wordt het steeds moeilijker. Dit gebeurt doordat er meerder afbeeldingen komen en ze gaan ook sneller. Je moet er dus voor proberen te zorgen dat je de hele reeks die voorbij komt, zo goed mogelijk onthoud.

oozzmq.png

Hier volgt dan het volgende onderdeel, genaamd "Visual". Hier bespreek ik "Reflection". Zoals op de screens is te zien, krijg je een afbeelding te zien met een lijn. Ook krijg je drie mogelijkheden. Nu aan jou de taak om tegen de klok te gaan werken en zo snel mogelijk de juiste afbeelding zoeken als je hem in spiegelbeeld moet denken. Op het eerste gezicht misschien een makkelijke taak, maar het is lastiger dan je zou denken. Bij het voorbeeld op de screen is het juiste antwoord de meest linkse. De tijd in combinatie met de opdracht zelf, maakt het moeilijker dan het zich eigenlijk voordoet.

neuc00.png

En dan komt hier het vijfde en laatste onderdeel van deze applicatie: "Focus". En wel de oefening "Ninja". Hier gaat het erom dat je goed kunt opletten. Je ziet op de screens twee ninja's staan in de vakjes. Deze verplaatsen steeds van vakje naar vakje. Op een gegeven moment stopt hij, en vraagt hij naar een bepaalde kleur en moet jij aangeven waar die kleur ninja op dat moment is. Dat lijkt op dit voorbeeld erg gemakkelijk en dat is het hier ook nog. Maar ze bewegen steeds sneller en er komen steeds meer ninja's. Natuurlijk weet je ook wederom niet naar welke ninja word gevraagd, anders zou je op die ninja kunnen letten, en dus niet op de andere.

Nou, dit waren dan de vijf onderdelen beschreven. Kort samengevat: Bij Logic gaat het om logica. Hierbij moet je gewoon zo snel mogelijk logisch kunnen nadenken. Bij Math gaat het om het hoofdrekenen. Kun je dit niet, dan kun je het ook trainen wat handig gaat met deze applicatie. Bij "Memory" gaat het om je geheugen, kun jij goed naar het scherm kijken en tegelijk de dingen in je opnemen? Bij Visual gaat het om je oplettendheid en je logica. Let goed op, en je zal een hoge score halen bij deze oefeningen. Bij focus moet je altijd blijven opletten. Mis je een deel, dan zal je een lagere score krijgen.

v6kq6s.png

  • Categorie: Games
  • Prijs: €4,99 €3,99
  • Releasedatum: 9 juli 2008
  • Verkoper: Gameloft S.A. © 2008 Gameloft
  • Nieuwste versie: 1.4.8
  • Grootte: 86,4 MB

wvy3x5.png

Deze applicatie is zeker zijn geld waard. Het is misschien wel veel geld, maar ik heb er erg veel plezier mee en breng er vele uren mee door. Er zijn ook nog andere applicaties die dit soort dingen hebben, maar ik vind van die soort applicaties deze ruim de beste. Deze is het meest uitgebreid en heeft de leukste games erin staan. Wat ook erg leuk is van deze applicatie, is dat het niet maar één game is, maar eigenlijk heel veel verschillende games samengevoegd in één geheel. Ik zou deze zeker aan je collectie toevoegen als je dat nog niet had gedaan!

v7dyjo.png

  • Gameplay: 9
  • Graphics: 8
  • Plezier: 9
  • Niveau: 9
  • Totaal: 8.8

Hieronder volgen nog een aantal screens die het volledige menu in kaart brengen:



2z9eaue.png

2r7lsed.png

16konlu.png

3586iyc.png

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

1zyv3gw.png


21ce0eu.png

Deze keer heb ik twee veranderingen te melden. De eerste gaat over de inhoud van de inleiding en de tweede gaat over de inhoud van de beginpost van dit topic. In de inleiding zette ik eerst altijd zaken die te maken hadden met de applicatie die ik ging bespreken. Dit alles verplaats ik naar de uitleg van de applicatie. Dit doe ik omdat mij dat allemaal wat duidelijker lijkt. In de inleiding zal ik voortaan meer over het project vertellen. Ook als er iets bijzonders is gebeurd binnen of buiten GtaForum zal ik het niet kunnen laten om dat hier even te melden. Dan de inhoud van de beginpost. Zoals jullie misschien al hebben kunnen zien, staat er tegenwoordig een overzichtelijk lijstje met alle applicaties die tot nog toe besproken zijn. Hierbij vermeld ik de naam + link, categorie en de prijs. Dit zijn denk ik de drie belangrijkste zaken van de applicatie. Ook zijn ze op alfabetische volgorde gezet, waardoor het gemakkelijk zoeken is naar de applicatie waar jij meer over wilt weten. Nou, dan heb ik geloof ik wel alles gezegd wat er gezegd moest worden. Veel plezier met het nieuwe artikel van Application Narrator!

2zs8nxd.png

2a6o9d2.png
De applicatie die deze keer besproken zal worden, heet Fieldrunner. Je hebt een veld, met links en rechts een uitgang en een ingang. Er komen 'wezens' door de ingang vanaf links naar binnen, en wandelen naar de uitgang die rechts is. Jij moet er echter voor zorgen met wapens dat zij de uitgang niet halen. Nu is het waarschijnlijk niet echt duidelijk, maar als je de onderstaande screens bekijkt, zal alles duidelijker worden. Je hebt in totaal negen verschillende vijanden met elk hun eigen sterkte. Hoe verder je in het spel komt, des te sterker de vijanden worden. Hoe sterker je vijanden, hoe meer geld je krijgt. Van dit geld kun je weer wapens kopen. Je hebt in totaal vier verschillende wapens. Ook deze hebben elk hun eigen sterkte. En uiteraard, hoe sterker, hoe duurder. Hieronder volgen eerst de screens en daarna twee schema's met daarin afbeeldingen van je wapens en vijanden:


534fts.png

Wapens:

Afbeelding Prijs Nummer
k1b3m1.png $5 1
6dr4e9.png $10 2
261m03m.png $20 3
161cq6a.png $70 4

Vijanden:

Afbeelding Beloning Nummer
33bi9vm.png 1$ 5
14y7puh.png 1$ 6
eufz4p.png 2$ 7
2w4ipug.png 2$ 8
2wrlxqh.png 1$ 9
10xzxg0.png 10$ 10
2cncqah.png 2$ 11
2v0bz91.png 20$ 12
bhdr9t.png 40$ 13

Nu volgt een korte uitleg bij elke afbeelding. Elke afbeelding heeft een nummer gekregen die te vinden is in de laatste kolom van de tabel:

1: Dit zijn de goedkoopste wapens. Hier begin je meestal mee en je breid dit later uit naar grotere sterkere wapens. Dit zijn eigenlijk gewoon kanonnen die kleine kogels snel achter elkaar schieten.

2: Deze schieten een soort groene smurry. Dit spul zorgt ervoor dat je vijanden voor 1-2 seconden langzamer beweegt. Dit kan vooral in het begin erg handig zijn.

3: Deze schieten een soort doelzoekende bommen. Deze bommen zijn een stuk sterker dan die van nummer 1.

4: Dit zijn je sterkste wapens, en dat zie je ook wel aan de prijs. Dit zijn een soort elektrische torens. Deze schieten een elektrische schok af op je tegenstander.

5: Dit zijn de minst sterke vijanden. Deze zijn dan ook erg gemakkelijk te verslaan. Je krijgt er dan ook maar 1$ voor.

6: Deze lijken erg op nummer 5, ze zijn alleen sneller. Hierdoor zijn ze sneller aan de overkant.

7: Deze verschillen niet heel erg van nummer 5. Ze zijn iets sterker dus krijg je er ook iets meer voor.

8: Dit zijn de helicopters. Het nadeel van deze is dat ze regelrecht naar het einde gaan en over al je wapens heenvliegen. De rest moet altijd omlopen.

9: Dit is nummer 1 maar dan op een motor. Het enige verschil is dus dat deze sneller bewegen. Je moet ze evenvaak raken en je krijgt er evenveel voor als nummer 1.

10: Dit zijn tanks. Deze bewegen langzaam en gaan niet snel dood. Echter zijn ze wel gemakkelijk te pakken, want ze komen pas ver in het spel als je al vele wapens hebt neergezet.

11: Deze vind ik zelf erg irritant. Ze bewegen redelijk snel, gaan niet erg snel dood, en je krijgt er maar weinig geld voor. Zeker als er vele van achter elkaar komen, zijn ze moeilijk te pakken.

12: Dit zijn de sterkste van allemaal. Deze bewegen dan wel langzaam, maar je krijgt ze erg moeilijk neer. Deze komt voor het eerst in level 40 voor.

13: Dit zijn de moeilijkste van het hele spel. Het is een soort combinatie tussen nummer 8 en nummer 12.Ze vliegen overal overheen en zijn erg krachtig.

v6kq6s.png

  • Categorie: Games
  • Prijs: €3,99 €2,39
  • Releasedatum: 23 november 2008 13 maart 2009
  • Verkoper: Subatomic Studios, LLC © Subatomic Studios, LLC
  • Nieuwste versie: 1.1.1 1.2.3
  • Grootte: 8,5 MB 9.6 MB
wvy3x5.png

Dit spel is leuk voor een tijdje. Ik heb het ongeveer een week gespeeld, en daarna al niet meer. In het begin heb ik er echt veel lol aan gehad en vele uren mee doorgebracht. Nu doe ik hem nooit meer en staat hij eigenlijk maar een beetje weg te rotten. Ik had dit spel niet gekocht, omdat je er erg snel op bent uitgekeken. Mocht je dit soort spellen leuk vinden, kun je hem zeker kopen en is het echt een aanwinst voor je!

v7dyjo.png

  • Gameplay: 9
  • Graphics: 7
  • Plezier: 7
  • Niveau: 9
  • Totaal: 8.0

Hieronder volgen nog een aantal screens die het volledige menu in kaart brengen:



ejcuqa.png

2w3dmxi.png

fm0yfq.png

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

35m40uw.png


21ce0eu.png

Daar zijn we weer. Application Narrator is weer gekomen met een splinternieuwe review over een mooie applicatie voor de IPod-Touch en de IPhone. De vorige keer had ik ook al gevraagd of jullie een pb zouden willen sturen met of jullie wel of geen IPod-Touch of een IPhone hebben. Helaas heb ik er toen geen ontvangen. Daarom wil ik jullie bij deze nogmaals vragen om de PB te sturen. Dan weet ik ook een beetje voor wie ik dit schrijf en wie dit alleen lezen voor mijn schrijfkunsten. Want ja, degene die het niet lezen zullen natuurlijk ook geen pb sturen. Nou, hier komt dan alweer de zesde review van Application Narrator. Veel plezier!

2zs8nxd.png

214drp2.png
Motochaser, zo heet de volgende applicatie. Het is een racespel, waarbij je op een motor zit. Dit is ook al te zien op onderstaande screens. Maar goed, ik dacht zo: ik zet het er maar even bij. Nou, de game zelf. Het spreekt allemaal redelijk voor zich. Linksonderin zie je een rondje met daarin de letter: 'Gas'. Hier moet je op drukken om gas te geven. Het sturen gaat simpelweg door je IPod-Touch in de juiste richting te bewegen. Dit is even een bepaalde truck doorkrijgen, maar die krijg je redelijk snel door en dan is het erg gemakkelijk. Je moet niet tegen andere racen, maar tegen de klok. Je hebt verschillende punten in de map waar je binnen een tijd moet komen. Eenmaal bij zo'n checkpoint aangekomen, komt er weer wat tijd bij. Dit moet je volhouden tot de finish. In sommige races komt er ook een tegenstander. Deze kun je van zijn motor aftrappen door rechtsonder te klikken. Dit zie je niet op de bovenstaande screens, maar dit wordt zichtbaar als je tegenstander dichtbij genoeg is. Deze tegenstander probeert jouw van je motor te trappen. Hier moet je dus voor oppassen. Trap hem gewoon zo snel mogelijk weg, en alles komt goed. In totaal zijn er drie rijders beschikbaar. Alledrie zijn ze te zien op onderstaande screens.

235xk9.png

9qk7lv.png

Verder valt er hier weinig over te vertellen. Er zit namelijk niet echt een verhaallijn in. Het is meer dat je gewoon verschillende mappen hebt met races. Deze races die je achter elkaar tot je het spel hebt uitgespeeld. Dit is als je de races allemaal hebt gewonnen.

v6kq6s.png

  • Categorie: Games
  • Prijs: €0,79
  • Releasedatum: 4 juli 2008
  • Verkoper: Freeverse, inc. © 2008 Freeverse, INC
  • Nieuwste versie: 1.4
  • Grootte: 31,7 MB
wvy3x5.png

Het is op zich wel een aardige game, echter raad ik jullie af deze te kopen. De graphics zijn wel ok, maar het is de gameplay. Die valt me erg tegen en daar hadden ze meer mee kunnen doen denk ik. Hij is niet heel duur, maar er zijn leukere racegames. Echter zijn er niet veel racegames met een motor. Dus als dat een vereiste van je is, denk ik dat dit de beste keuze voor je is.

v7dyjo.png

  • Gameplay: 4
  • Graphics: 7
  • Plezier: 7
  • Niveau: 8
  • Totaal: 6.5

Hieronder volgen nog een aantal screens die het volledige menu in kaart brengen:



dnm453.png

2pzxsoy.png

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

2j4aag8.png

Nieuwsbericht

Het is alweer een tijdje stil rond Application Narrator. Dit omdat ik nog niet tevreden ben met het totaalplaatje van de reviews. Hierbij komen met name zaken kijken als graphics. Maar ook andere dingen als de inhoud. De afgelopen paar dagen heb ik me hiermee bezig gehouden. Zelf denk ik dat ik te snel ben begonnen met het project, waardoor ik nu even de tijd nodig heb om het geheel beter uit te werken. Ook ben ik nog in afwachting van verschillende zaken. Ik zal het hier gaan hebben over de zaken waarbij ik niet tevreden was wat betreft het totaalplaatje.

Om te beginnen wil ik natuurlijk zo veel mogelijk zaken bespreken per review. Flippie13 kwam al met het idee om een eindbeoordeling te geven. Dit idee heb ik dan weer uitgewerkt en ik zal vanaf heden over verschillende zaken een cijfer geven waar dan weer een eindgemiddelde uit zal komen. Ook wat betreft de graphics, elke week eenzelfde banner boven de review begint een beetje te vervelen. Vandaar dat ik aan Traser heb gevraagd of hij wat extra banners zou willen maken om elke review wat op te leuken.

Dan komen we aan bij de schrijvers van de reviews. Ik weet niet hoe het aantal IPod-Touch/IPhone gebruikers op dit forum is, maar als er iemand is met een leuke applicatie waar hij/zij wel een review over zou willen schrijven, dan kan diegene mij altijd een PM sturen of even op MSN aanspreken. Flippie13 gaat in ieder geval al proberen om een review te schrijven. Voorlopig wil ik me nog niet echt vasthouden aan een bepaald aantal schrijvers. Mocht er nou iemand zijn die wel eens af en toe een review zou willen schrijven, kan diegene altijd contact met mij opnemen. Misschien dat ik in de toekomst wel eens zou willen kijken naar een bepaalde club schrijvers waar wij ons dan aan zullen vasthouden.

En dan komen we tot het laatste. Dit gaat om de tips. Mocht er nou iemand zijn met een tip of een idee? Laat het mij dan aub weten, dit is voor mij de beste manier om te ontwikkelen. Alvast bedankt hiervoor!

Mvg,

Kloepie (Hoofdredacteur (als ik me zo al mag noemen :puh:))

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

2j4aag8.png

Nieuwsbericht

Zoals jullie kunnen zien, is het hele topic veranderd. Dit is de nieuwe lay-out. Ik hoop dat hij een beetje bevalt!

De afgelopen week heb ik tentamenweek gehad, vandaar dat ik bijzonder weinig tijd had. Maar nu is hij dan klaar. Helaas heb ik Traser al een paar dagen niet gesproken, vandaar dat ik zelf maar eens photoshop erbij het gepakt. Ik hoop dat het niet al te erg is geworden. :7 Over het geheel ben ik zelf wel redelijk tevreden. Nou, wat is er allemaal veranderd? Hier een lijstje:

  1. De hoofdbanner is gewijzigd. Hier staat nu in het vervolg de naam van de applicatie in.
  2. Elk stukje apart heeft zijn eigen banner gekregen.
  3. De vorige applicaties staan ook in de nieuwe lay-out.



Wees niet bang, binnenkort zal er een nieuwe review komen. Alleen komt deze niet van mij, maar van flippie13. Deze review zal vandaag en anders wel morgen in dit topic verschijnen. Ook van mij zal er binnenkort weer een review verschijnen. Deze komt er waarschijnlijk morgen aan.

En dan nu maar weer een oproep aan alle schrijvers van GtaForum die een IPod-Touch en/of een IPhone in zijn/haar bezit heeft. Meld je nu aan via een PB naar mij te sturen. Vervolgens zal je zo snel mogelijk een PB met uitleg terugkrijgen en kun je meteen beginnen met schrijven.

Veel succes!

Mvg,

Kloepie (Hoofdredacteur)

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

107jgyb.png


21ce0eu.png

Hey, hier de zevende review van Application Narrator! Deze keer is het een hele speciale door twee redenen. Hij is geschreven door niemand minder dan flippie13. Ook is het dit keer een erg dure applicatie, namelijk €15,99. Alle tekst op de inleiding na is geschreven door flippie13. De rest (denk aan opmaak en inleiding) is gedaan door mijzelf (Kloep). Ook zou ik graag tips en dergelijke over de inhoud en lay-out willen. Tips zijn altijd welkom via PB of in het reactietopic! Veel plezier met lezen van de review!

2zs8nxd.png

28anb6x.png
Zoals jullie net lazen, gaat deze review over een applicatie waarmee je beats kunt maken. Het nogal ingewikkeld in elkaar zit, lukt het na een tijd wel om vette beats te maken! Dit keer zijn er geen tussentijdse ingame screens, maar alles is onderaan de review te bekijken. Als je Beatmaker aanklikt, krijg je eerst een laadscherm, schrik niet als dit een tijdje duurt, want hoe meer beatkits (uitleg volgt) of songs (zelfgemaakte) hebt, duurt het laden langer. Zoals ik al zei, over beatkits, kan je inderdaad ook je eigen beatkits in Beatmaker zetten, die kan je maken via je keyboard (hier ga ik niks over uitleggen, want ik snap daar niks van) of gewoon downloaden via het internet, dit doe je met het bestand Beatpack, gratis te downloaden op de site van Beatmaker. Het is ook mogelijk om je eigen songs te uploaden naar je computer, dit gaat ook via Beatpack. Eenmaal in het hoofdmenu aangekomen, heb je de opties:

Naam Uitleg
Load laad je eigengemaakte songs, of selecteer een Beatkit.
Save project Je project (song) opslaan, zodat je later verder kan gaan met mixen.
Save kit Je beatkit saven, je hebt dus ook de mogelijkheid beatkits te mixen.
Export Je songs van je ipod naar je computer exporteren.

Als je op ‘load’ klikt, heb je weer verschillende keuzes:

Naam Uitleg
Artists kits Beatkits speciaal gemaakt voor Beatmaker, door professionals.
Beatmaker soundbank De Beatkits die standaard op Beatmaker staan.
My content Al je eigen opgeslagen spul.

Wij gaan verder door op ‘my content’ te klikken, eenmaal daar heb je weer verschillende keuzes:

Naam Uitleg
Beatpack content Al je gedownloade beatkits laden, die je zelf hebt gemaakt/gedownload
Last session.bm Met je laatste sessie verder gaan
My audio recordings Je eigen opgenomen geluiden laden, alleen beschikbaar op Iphone of Ipod touch met microfoon erbij!
My exports Vanaf hier kan je songs exporteren naar een computer
My kits Je eigengemaakte kits (niet 100% zeker)
My projects Je eigen gemaakte songs

We gaan een Beatkit laden, eenmaal een beat geladen, kom je weer in het hoofdmenu terecht, door eenmaal op het driehoekje linksbovenin de hoek te klikken komen er weer 4 knoppen:

Naam Uitleg
Pads Hier kan je alle geluiden, die er in één Kit zitten afspelen en opnemen. Er bestaan ook moeilijkere manieren, maar dat wordt te lang om uit te leggen.
Sequencer Als je eenmaal iets hebt opgenomen, kan je hier selecteren hoevaak dit achter elkaar moet worden afgespeeld, het hart van Beatmaker dus.
Fx effecten toevoegen aan je song kan hier, helaas heb ik er weinig tot geen verstand van.

Dit is een klein overzicht waar toch de meeste punten van Beatmaker zijn verteld!

Als je deze Application zelf hebt, kan je beter de manual op de site van beatmaker zelf doorlezen. Wel is deze 41 pagina’s, waar ik dus niet aan begin. ;)

v6kq6s.png

  • Categorie: Muziek
  • Prijs: €15,99
  • Releasedatum: 22 januari 2009 11 april 2009
  • Verkoper: Vincent Bongiorno © 2008 Intua
  • Nieuwste versie: 1.3.2 1.3.3
  • Grootte: 149 MB
wvy3x5.png

Beatmaker is een van de betere Applicatie’s die ik op mijn ipod heb staan. De functies van Beatmaker zijn erg uitgebreid! Je kan er zeer vette beats mee maken (varieert van trance tot hiphop, van heavy naar metal) en je kan er dus ook je klas mee jaloers maken! Als je geld over hebt, en je zoekt een goed progamma waar je beats mee kunt maken, zou ik zowiezo deze downloaden. Het is een soort progamma dat je op de computer kan kopen voor rond de 100,-!

v7dyjo.png

  • Gameplay: 8.0
  • Graphics: 8.0
  • Plezier: 9.0
  • Niveau: 7.0
  • Totaal: 8.0

Hieronder volgen enkele screens om het menu weer te geven. Het is nogal een lastig menu, dus hopelijk wordt het hier duidelijker van!



2sai1jb.png

24nh9wj.png

2quswhk.png

2957dl4.jpg

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

359gylt.jpg


21ce0eu.png

Nou, de nieuwe lay-out is er. Naast dat hebben er de afgelopen tijd geen veranderingen plaatsgevonden omtrent Application Narrator. Dus vrij weinig nieuws te vertellen in de inleiding. Wel wil ik wederom via deze weg een oproep doen aan alle schrijvers van het forum die in het bezit zijn van een IPod-Touch of een IPhone. Meld je nu aan voor Application Narrator via een PB naar mij. En wordt daarmee schrijver van Application Narrator.

33nivkn.png

2zs8nxd.png

tyz54.png
Dit spel vind ik niet echt geniaal. Het ziet er niet mooi uit, de besturing vind ik onhandig en het verveelde me snel. De graphics zijn hierboven ook te zien. De bedoeling van het spel is als volgt. Je bent het rode balletje en je moet rollen van de ene kant naar de andere kant. Zoals op de screens te zien is zijn er ook vijanden. Deze vermijd je door er overheen te springen. Door te springen beweeg je je vinger op het scherm van onder naar boven. Bij mij werkt dit echter niet altijd even gemakkelijk, aangezien je niet altijd even hoog springt. Dit hangt namelijk af van de lengte die je met je vinger aflegt. Op de laatste screen is een ander soort vijand te zien. Dit is er één die springt constant naar boven toe. Hierbij is het natuurlijk de bedoeling dat je er op het juiste moment onderdoor rolt. Rollen gaat erg gemakkelijk. Dit werkt door simpelweg je IPod naar links of rechts kantelen. Verder is er weinig te doen in het spel. Het wordt wel steeds moeilijker, maar daar blijft het dan ook wel bij. Ook zit er geen verhaallijn in. Niet dat ik nu zo snel hierbij een verhaallijn kan bedenken, maar toch. Toen ik het spel kocht, had ik er meer van verwacht gezien de prijs en de reacties die op ITunes stonden. Dit spel bewijst dan maar weer eens dat de prijs niet alles zegt en dat meningen verschillen.

v6kq6s.png

  • Categorie: Games
  • Prijs: €2,99
  • Releasedatum: 23 januari 2009 3 juni 2009
  • Verkoper: Team Phobic, LLC ©2008-2009, Team Phobic
  • Nieuwste versie: 2.0 4.0
  • Grootte: 19,3 MB 28.7 MB
wvy3x5.png

Niet echt een leuk spel. Besturing werkt lastig. De graphics zijn ronduit slecht. Ik was er snel op uitgekeken. Het niveau was echter wel goed ingeschat. Alle bij elkaar vind ik dit geen leuk spel en zeker weten zijn geld niet waard. Niet kopen dus als je het mij vraagt! ^_^

v7dyjo.png

  • Gameplay: 6
  • Graphics: 4
  • Plezier: 5
  • Niveau: 8
  • Totaal: 5,8

Hieronder volgen nog een aantal screens die het volledige menu in kaart brengen:



s6ups0.png

mrpe2d.png

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

2j4aag8.png

Nieuwsbericht

Inactiviteit? Kloep? Application Narrator? Klopt! Application Narrator heeft er een tijd lang uitgelegen. Het project is gestart op 3 januari, en de laatste review is van 2 februari. Het heeft dus bijna een maand lang gelopen, maar naar mijn mening veel te kort. Vandaar dat ik heb besloten dit project weer op te willen starten.

Gaan er nog dingen veranderen? Eén klein dingetjes. Het reactietopic is nog steeds hier te vinden, waar je al je reacties over het project achter kan laten. De layout zal hetzelfde blijven en de inhoud ook. Maar wat gaat er dan veranderen?

Juist, dat is het moment van publicatie. In januari was dit nog erg ongeorganiseerd. Ik publiceerde op het moment dat er een review klaar was. Wat krijg je vervolgens, ik verlies het project uit het oog. Dit resulteert in het feit dat er geen reviews meer komen. Vandaar dat ik vanaf heden een vaste dag van publicatie uitkies. Iedere week zal er op zondag rond 21:00 uur een review online komen. Mocht het project nu erg goed gaan lopen, kan ik er altijd voor kiezen om een tweede dag erbij te nemen. Dat is allemaal voor latere zorg. We beginnen nu met een review eens in de week. De volgende review zal dan ook al komende zondag zijn. Tot dan!

Voor nu is alle informatie van de reviews gewijzigd naar het huidige. Bij een aantal is bijvoorbeeld de prijs, of de nieuwste versie veranderd.

Kloep

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

w6xtfq.png


21ce0eu.png

Het was natuurlijk al eerder aangekondigd, maar ik vertel het hier toch nog maar eens. Application Narrator is terug! Er zijn weinig veranderingen, maar ik meld ze toch maar even. Vanaf heden zal ik 1 review per week publiceren om deze tijd. Zondagavond 21:00 uur dus. Mocht het project groter worden, kan het natuurlijk zo zijn dat ik er voor kies om meerdere reviews per week te publiceren. Ook wilde ik eerst niet met een vast team werken, ook dit wil ik gaan veranderen. Vanaf nu wil ik dus gewoon met een vast team gaan werken. Of er echt belangstelling op het forum is om voor Application Narrator te schrijven weet ik niet, maar als die er wel is kan iedereen mij een PB sturen. Lijkt het jouw dus leuk om eens een review te schrijven voor Application Narrator, meld je dan nu aan!

Daarnaast heb ik ook afgelopen week gemeld dat onder andere de graphics hetzelfde blijven. Toch ben ik stiekem bezig geweest aan nieuwe graphics. Waarom is deze review dan nog niet in de nieuwe stijl? Simpel, de graphics zijn nog niet klaar. Hieronder is wel alvast een voorbeeld te zien. De nieuwe stijl zal er ongeveer zo uit komen te zien zoals het er nu naar uit ziet. Natuurlijk kan dit nog helemaal veranderen. Meningen hierover zijn natuurlijk altijd welkom in het reactietopic, PB of MSN. Tevens heb ik een Poll aan de hoofdpost toegevoegd, met de vraag of je een ITouch of een IPhone hebt. Zouden jullie daar even willen stemmen? Dank u!

2hwmzjc.png

2zs8nxd.png

8zlbuo.png
Het spel zelf is eigenlijk erg gemakkelijk. Het is slechts een racespel. Wel is het een heel leuk racespel, dit is met name aan de realiteit van het spel te zien. De graphics van het spel vind ikzelf erg mooi, vooral als je kijkt naar concurrentie als de eerder besproken Asphalt 4: Elite Racing. Een nadeel van het spel is dat je geen echte automerken hebt. Je ziet bijvoorbeeld enkel "2Door 3.8 litre" staan. In het spel heb je drie verschillende classes qua auto's. De eerste die je hebt heet "Hatch". De tweede heet "Sedan" en de derde "Muscle". Ook heb je drie verschillende divisions. Deze noemen ze "Division C" voor de laagste. De middelste heet "Division B" en de moeilijkste heet "Division A".

nzo9jm.png

Speltypen:

Je hebt 3 verschillende speltypes in het spel. Welke auto's, divisies en rondes er al beschikbaar zijn wordt bepaald door je vorderingen in "Career".

In het spel kun je een "Time Trial" doen. Hierin rijd je gewoon één ronde van de race. Je kunt dan natuurlijk je eigen score proberen te verbeteren, maar je kunt ook je eigen score online zetten en op manier concurreren met anderen.

In "Quick Race" rijd je een snelle race. Hierin kun je bepalen welke race je doet, hoeveel rondes je rijd en of er tegenstanders zijn.

In "Career" speel je een carriere. Hierin heb je verschillende races waaraan je kan deelnemen. Eerst moet je jezelf kwalificeren door een ronde binnen een bepaalde tijd te rijden. Deze kwalificaties gelden voor de drie classes "Hatch", "Sedan" en "Muscle". Zodra je je hebt gekwalificeerd voor die class komen er voor die class twee races beschikbaar. Deze twee races bestaan dan weer uit 3 races. Hieronder is de puntentelling te vinden van deze races:

Positie Punten
1 10
2 6
3 3
4 1
5 0
6 0

Hieronder zijn enkele schema's te zien over de beschikbare races:

Hatch:

Race Informatie
Monacato 500 Welcome to the Monacato 500 Hatchback Championship
NrGee Super Sprint NrGee Super Sprint: the Hatchback based desert Cup

Sedan:

Race Informatie
Beecherton Enduro Welcome to the Beecherton Enduro: a grueling 15 lap event
Telkodata 1000 Compete in the Telkodata 1000 for a fast-paced scenic event

Muscle:

Zannoil Power Series Welcome to the Zannoil 8 cylinder Power Series
Ubermart Challenge Ubermart Challenge: a thrilling urban based Muscle Championship

Dat was dan wel weer het nieuws over Application Narrator, nu gaan we naar waar het allemaal om draait. De applicatie die ik deze week bespreek word Real Racing genoemd. Meer over deze applicatie lees je in deze review. Veel plezier!

v6kq6s.png

  • Categorie: Games
  • Prijs: €7,99
  • Releasedatum: 6 juni 2009
  • Verkoper: ndWare Pty Ltd © 2009 Firemint
  • Nieuwste versie: 1.0.0
  • Grootte: 63.2 MB
wvy3x5.png

Het spel is nogal moeilijk te besturen. Dit komt omdat hij erg snel reageert op het kantelen van je ITouch/IPhone. Dit hadden de makers misschien iets minder mogen maken. De graphics zien er daarintegen erg goed uit, zeker voor een spel op de ITouch/IPhone. Ikzelf heb erg veel plezier gehad van deze game. Een nadeel is wel de prijs. €7,99 Voor een game is natuurlijk echt veel. Daarom raad ik jullie aan om even twee of drie maanden te wachten met het kopen. Dan zal de prijs al sterk zijn gedaald.

v7dyjo.png

  • Gameplay: 7,5
  • Graphics: 9,4
  • Plezier: 8,3
  • Niveau: 8,0
  • Totaal: 8,3

Hieronder volgen nog een aantal screens die het volledige menu in kaart brengen:



Hoofdmenu

124vdcw.png

Profile

117cvh1.jpg

Career

2heh4r7.jpg

Connected

2rnyic9.jpg

Credits

2412l4h.jpg

Options

2w237a0.jpg

Time Trial

1qmuyh.jpg

Quick Race

24pywrl.jpg

Niet in dit topic reageren, reageren in

dit topic!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

2hwmzjc.png

Nieuwsbericht

Wederom een lange afwezigheid van het project. De afgelopen paar maanden had ik allemaal andere dingen aan mijn hoofd, die met name te maken hadden met mijn gezondheid. Op het forum heb ik het meeste gewoon door kunnen zetten, alleen Application Narrator werd net iets te veel van het goede. Er zijn een aantal dingen anders, en een aantal dingen zullen anders worden in de toekomst.

Allereerst ga ik niet alles meer zelf doen, maar heb ik twee krachten die mij gaan helpen met het schrijven van reviews. Flippie13 en .Senne zullen mij gaan helpen. Uiteraard wil ik hun hiervoor bedanken!

CO_logo.png

Reageren kan in dit topic, niet in dit topic reageren s.v.p.

Kloep, hoofdredacteur

Het schrijven van reviews is en blijft de hoofdzaak achter het project, maar dit zal niet alles zijn. Er zijn een aantal plannen, waarvan ik er momenteel één zal meedelen. Zo nu en dan, denk aan ongeveer één keer in de maand, zal er een quiz komen met 10 vragen over applicaties op je IPhone/IPod Touch. Nu denken jullie natuurlijk meteen: wat zijn de prijzen? Nou, de prijzen zullen Credits zijn van het credit-systeem wat eigendom is van OWN. De aantallen houden we nog even geheim, maar zullen voor de eerste quiz nog worden meegedeeld. Natuurlijk hopen we op een grote opkomst bij deze quiz. Naast de quiz zijn er nog verschillende andere ideeën, die we nog even geheim houden. Als de tijd er rijp voor is, zullen we het vertellen en op die manier zal het project steeds verder worden uitgebreid.

Later deze week zal de eerste review weer worden neergezet, onder de normale indeling die jullie al gewend zijn. De graphics zijn iets veranderd, en is in de bovenste afbeelding in deze post te zien. Tips en ideeën kunnen altijd gestuurd worden naar mij natuurlijk. Ook kan ik goed tegen kritiek, dus brand er op los! :D Tot later deze week, bij de eerste nieuwe, en tevens de tiende, review van Application Narrator!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...