Jump to content

[PROJECT] Application Narrator - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

Hey daar!

Na een lange tijd nadenken in de vakantie, kwam ik tot een idee. Ik wilde een eigen project starten. Dit is mijn idee:

Ikzelf heb zo af en toe last van de vele keuzes bij alle applicaties die er beschikbaar zijn. Dus dan wilde ik regelmatig een applicatie bespreken. Op die manier word het voor andere misschien wat gemakkelijker om te kiezen. Dit is natuurlijk niet een paar zinnetjes over iets vertellen, maar ook met eigen gemaakte screens en dergelijke. Het gaat hier dan om applicaties die je kunt gebruiken op een Ipod-Touch en een IPhone.

Nou is mijn vraag dus. Moet ik dit project gaan doen? Is er genoeg vraag naar, want als niemand hier die applicaties kan gebruiken, heeft het denk ik ook weinig zin. Dus geef hier ff aan of je dit project wilt zien of niet?

Alvast Bedankt!

Mvg,

Kloep

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

dit is dus het ReactieTopic

Als je hulp nodig hebt. Bv door iets te Ontwerpen, zoals Achtergrond, Bolletje of die lijntjes, pm me maar ik wil je graag helpen

Keep up the good work!. :tu:

-----

Logo, Application Narrator

ibc3uh.png

Bewerkt: door Traser
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je 't erg goed doet, Kloep! :Y

En dat je zowel betalende als gratis applicaties bespreekt, vind ik ook positief. :D

Wat ik me afvroeg: is er een applicatie waarmee je lyrics van een liedje kan zien ofzo? :)

EDIT: en over Asphalt 4 zou ik ook wel eens graag een review zien, al kost dat wel 9.99 euro..

:cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik me afvroeg: is er een applicatie waarmee je lyrics van een liedje kan zien ofzo? :)

Eén bepaalde applicatie waar je bijvoorbeeld via internet lyrics van alle nummers kunt bekijken heb ik nog niet gevonden. Echter kun je natuurlijk wel (mits je een (draadloze) internetverbinding hebt) naar songteksten.nl gaan. Ik heb wel een applicatie gevonden van kerstnummers, deze heet Christmas Carols en kost €0,79.

EDIT: en over Asphalt 4 zou ik ook wel eens graag een review zien, al kost dat wel 9.99 euro..

Binnenkort zal er een review over verschijnen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Another wonderful review, Kloep. :tu:

Ongeveer elk aspect komt aan bod, en alles is volledig uitgelegd.

Ook de tabel is erg goed, zo zie je direct hoeveel en welke auto's er zijn. :Y

En natuurlijk doen de screens er ook veel toe. ^_^

En dat je je eigen mening geeft is ook positief, aangezien de anderen ook een idee krijgen of ze de app moeten kopen, of niet.

KUTGW, dude. :Y

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

geweldig topic !

ik heb zelf nu ook sinds een week een ipod touch, en alle 9 pagina;s staan al vol bij mij xD

moet weer wat gaan verwijderen, als je hulp nodig hebt met bepaalde app's kan je mij misschien ook vragen, de (betaalde) spellen die ik heb zijn simcity, fieldrunners, enigimo en tiki towers, daar kan ik je wel informatie over sturen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

geweldig topic !

ik heb zelf nu ook sinds een week een ipod touch, en alle 9 pagina;s staan al vol bij mij xD

moet weer wat gaan verwijderen, als je hulp nodig hebt met bepaalde app's kan je mij misschien ook vragen, de (betaalde) spellen die ik heb zijn simcity, fieldrunners, enigimo en tiki towers, daar kan ik je wel informatie over sturen ;)

Leuk dat je wilt helpen. Maar de applicaties die je zonet noemde zijn ook al in mijn bezit. :7 Maar ik kom al wel op een ideetje waarmee je mij misschien kan helpen. Als je dat wilt, zou je dan even je MSN willen sturen per PB? Dan heb ik het daar even met je erover.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...