Jump to content

Zwemmen


Nickvogelezang

Recommended Posts

Ik heb een klein probleempje: ik wil die ene missie doen voor Woozie maar ik heb geen idee hoe ik onder water moet zwemmen, dus mijn lung capacity is nog veel te weinig. Hoe zwem je onder water en hoe kom je weer boven?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is standaard de 'schietknop', dus standaard is dit 'Linkermuisknop of Linker Ctrl of 0 (numpad)', voor de Xbox B, en voor de PS2 O of L1. Duiken doe je door die 'schietknop' in te drukken en dan naar beneden te wijzen met je 'pijltjes' of Analoge Stick. Om weer boven te komen doe je hetzelfde maar dan moet je in tegengestelde richting wijzen.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is standaard de 'schietknop', dus standaard is dit 'Linkermuisknop of Linker Ctrl of 0 (numpad)', voor de Xbox B, en voor de PS2 O of L1. Duiken doe je door die 'schietknop' in te drukken en dan naar beneden te wijzen met je 'pijltjes' of Analoge Stick. Om weer boven te komen doe je hetzelfde maar dan moet je in tegengestelde richting wijzen.

Succes. ^_^

Bedankt man, ik heb het al een keer in het spel zelf gelezen maar ik was het vergeten en het is niet terug te vinden in het boekje en ik heb het nergens kunnen vinden op internet

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is standaard de 'schietknop', dus standaard is dit 'Linkermuisknop of Linker Ctrl of 0 (numpad)', voor de Xbox B, en voor de PS2 O of L1. Duiken doe je door die 'schietknop' in te drukken en dan naar beneden te wijzen met je 'pijltjes' of Analoge Stick. Om weer boven te komen doe je hetzelfde maar dan moet je in tegengestelde richting wijzen.

Succes. ^_^

Bedankt man, ik heb het al een keer in het spel zelf gelezen maar ik was het vergeten en het is niet terug te vinden in het boekje en ik heb het nergens kunnen vinden op internet

En gebruik spatie om vooruit te komen, wat dit op de consoles is weet ik niet. (Bij PS2 vast X)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...