Jump to content

[PC] Savegames uitwisselen en installeren


Flitskikker

Recommended Posts

Hoi, ik heb een vraagje ik heb een savegame gewrapped en nu vraagt ie om een wachtwoord, de naam is luukie en ik weet niet hoe ik het dus op offline zet.

b.v.d

ik hoopdat het lukt want mijn eigen save game is verdwenen :N

als je weet hoe je naar windows live moet gaan ingame(op HOME drukken) wijst het zichzelf wel uit ;D

Eigelijk niet, want die naam luukie staat vanzelf op live (online) en ik weet niet hoe ik dat verander.

ps thanks voor de reacktie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -CA-SonnyX

    10

  • X-Qyeh

    8

  • gta player

    6

  • megamaggot

    6

Hoi, ik heb een vraagje ik heb een savegame gewrapped en nu vraagt ie om een wachtwoord, de naam is luukie en ik weet niet hoe ik het dus op offline zet.

b.v.d

ik hoopdat het lukt want mijn eigen save game is verdwenen :N

als je weet hoe je naar windows live moet gaan ingame(op HOME drukken) wijst het zichzelf wel uit ;D

Eigelijk niet, want die naam luukie staat vanzelf op live (online) en ik weet niet hoe ik dat verander.

ps thanks voor de reacktie

ik heb ook diezelfde, ook live. ik zou ook niet weten hoe ik die offline moet krijgen. iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik heb een vraagje ik heb een savegame gewrapped en nu vraagt ie om een wachtwoord, de naam is luukie en ik weet niet hoe ik het dus op offline zet.

b.v.d

ik hoopdat het lukt want mijn eigen save game is verdwenen :N

als je weet hoe je naar windows live moet gaan ingame(op HOME drukken) wijst het zichzelf wel uit ;D

Eigelijk niet, want die naam luukie staat vanzelf op live (online) en ik weet niet hoe ik dat verander.

ps thanks voor de reacktie

Als ik op home druk dan gebeurt er niets.. als ik op Guide klik dan blijft de cursor staan, krijg ik een andere cursor en gebeurt er verder niks meer..

EDIT: Ochja.. tuurlijk, ik heb Games for Windows Live er af gepleurd.. stomme troep.. zal het nog eens proberen mét GfW

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hallo ik snap het even niet helemaal

Hoe moet ik mijn savegames nou uploaden om ze uit te wisselen ?

alvast bedankt

Nadat je de savegame gewrapped hebt kan je hem uploaden op GTAForum.nl of een andere site. Hoe je op GTAForum.nl kan uploaden kan je hier vinden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb GTA4 gekocht vandaag (voor de PC). Nu heb ik niet echt zin om de storymode te gaan spelen. (heb hem al op de PS3 uitgespeeld 2 keer).

Nu heb ik van alles geprobeerd, savegames gedownload, hij wil het maar niet doen. Met deze programma heb ik het ook geprobeerd, het lukt maar niet.

Kan iemand mij een goede savegame + uitleg geven? Ik heb vandaag in totaal 4 uur (sinds 11 uur al bezig) aan GTA4 besteed om de savegame te installeren. Het lukt maar niet.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb GTA4 gekocht vandaag (voor de PC). Nu heb ik niet echt zin om de storymode te gaan spelen. (heb hem al op de PS3 uitgespeeld 2 keer).

Nu heb ik van alles geprobeerd, savegames gedownload, hij wil het maar niet doen. Met deze programma heb ik het ook geprobeerd, het lukt maar niet.

Kan iemand mij een goede savegame + uitleg geven? Ik heb vandaag in totaal 4 uur (sinds 11 uur al bezig) aan GTA4 besteed om de savegame te installeren. Het lukt maar niet.

Alvast bedankt.

Niemand? Wat zijn jullie behulpzaam.

Link to comment
Delen op andere websites

hoooi allemaal

ik snap het niet meer..

ik heb nu dat programma doorlopen en op wrap save game geklikt..

maar wat moet ik nu uploaden om iemand mijn missie te laten halen?

ik snap het echt niet

alvast bedankt

groejtes

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb GTA4 gekocht vandaag (voor de PC). Nu heb ik niet echt zin om de storymode te gaan spelen. (heb hem al op de PS3 uitgespeeld 2 keer).

Nu heb ik van alles geprobeerd, savegames gedownload, hij wil het maar niet doen. Met deze programma heb ik het ook geprobeerd, het lukt maar niet.

Kan iemand mij een goede savegame + uitleg geven? Ik heb vandaag in totaal 4 uur (sinds 11 uur al bezig) aan GTA4 besteed om de savegame te installeren. Het lukt maar niet.

Alvast bedankt.

Niemand? Wat zijn jullie behulpzaam.

Kijk, zo'n iemand zal ik niet willen helpen, misschien iemand anders.

@mistergta:

je hebt nu een ''wrapperbestand''. die doe je in Winrar en kan je uploaden. De regels en verdere uitleg is te vinden op het forum :Y

@killerman:

Als de reclame van Rockstargames+North is geweest krijg je een scherm: Start, Options, Guide etc.

Nu klik jeop home (bij pagedown en pageup in de buurt op je toetsenbord. Nu kan je kiezen uit andere accounts/namen.

Voor vragen vraag ze maar hoor :tu:

Doei :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...