Jump to content

[PC] Savegames uitwisselen en installeren


Flitskikker

Recommended Posts

Oké, heel erg bedankt voor je duidelijk antwoorden! Ik weet dat ik misschien zeur en dit allemaal in eens post had moeten plaatsen, maar deze vragen komen steeds in me op en wil ik weten, want zit er al een tijd me. :puh: Als ik dus een 100% savegame aan het spelen ben van een ander en ik wil online gaan spelen, dan moet ik dus even op mijn andere account inloggen en daar met mijn telefoon Multiplayer doen.

En nog een andere belangrijke vraag die ik heb. Als ik er een nieuwe savegame inzet overschrijft die dan niet mijn oude? Of zie je andere savegames per account? :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -CA-SonnyX

    10

  • X-Qyeh

    8

  • gta player

    6

  • megamaggot

    6

Oké, heel erg bedankt voor je duidelijk antwoorden! Ik weet dat ik misschien zeur en dit allemaal in eens post had moeten plaatsen, maar deze vragen komen steeds in me op en wil ik weten, want zit er al een tijd me. :puh: Als ik dus een 100% savegame aan het spelen ben van een ander en ik wil online gaan spelen, dan moet ik dus even op mijn andere account inloggen en daar met mijn telefoon Multiplayer doen.

Je kunt volgens mij hem ook live maken ( dit doe je door op de home button te drukken en dan instellingen en dan Deelnemen aan live) ), Hoe dit verder gaat weet ik niet, als je een nieuwe naam nodig hebt of wat dan ook, dat zal je zelf uit moeten proberen :)

En nog een andere belangrijke vraag die ik heb. Als ik er een nieuwe savegame inzet overschrijft die dan niet mijn oude? Of zie je andere savegames per account? :$

Prachtige vraag, als je een save-game (account) hebt met een naam en je download een andere save-game met dezelfde naam, dan zal hij hem overschrijven.

Met niet dezelfde naam zal hij hem niet overschrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik heb net gekeken, en volgens mij heeft de naam en de mapnaam in geen enkel verband met elkaar,

Je kunt kijken als de mappen dezelfde naam hebben,

Als ze dat niet hebben dan kan het ;)

Groeten SonnyX,

Inbreker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zocht er eigenlijk een van rond de 40%. ik heb wegens het trgzetten van een ghost image alles kwijt geraakt :duh: en heb echt geen zin om weer alles opnieuw door te lopen! :engel:

zit hier iemand rond de 40% qua savegame? maar beslist niet meer dan 45 :eten: zou zeer fraai zijn :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Laat ik mijn vraag even stellen. :eten:

Ik heb die 100% savedgame van Flitskikker gedownload, geopend en met dat programma op Wrap Save game gedrukt :tu: Als ik nu GTA IV probeer te spelen, kan ik gewoon op mijn eigen save game, maar ik zie bij load, geen andere savedgame staan! Alleen maar een andere van mijzelf:duh: Kan iemand mij helpen? dankje :dans:

Bewerkt: door Grevelink
Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik mijn vraag even stellen. :eten:

Ik heb die 100% savedgame van Flitskikker gedownload, geopend en met dat programma op Wrap Save game gedrukt :tu: Als ik nu GTA IV probeer te spelen, kan ik gewoon op mijn eigen save game, maar ik zie bij load, geen andere savedgame staan! Alleen maar een andere van mijzelf:duh: Kan iemand mij helpen? dankje :dans:

Je moet je eerst aanmelden met een ander LIVE-ID. Druk dus eerst op Home en meld je af, daarna druk je op aanmelden en meld je je aan met het andere account.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo,

Ik heb een 100% savegame gedownload en bij het opstarten van de wrapper krijg ik deze foutmelding: The games for windows live folder is not found. Hoe kan ik hem toch werkend krijgen?

Alvast Bedankt,

Maarten Fransen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...