fransen Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Zou je de handmatige methode kunnen uitleggen? Aangezien de wrapper het hier niet doet. Alvast bedankt, Maarten Fransen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Zou je de handmatige methode kunnen uitleggen? Aangezien de wrapper het hier niet doet.Alvast bedankt, Maarten Fransen Ik heb hier totaal geen verstand van, dus ik kan het totaal fout hebben... :S Maar zou er niet een nieuwe versie uit moeten komen die op de laatste patch werkt? Dat daarom de Live folder anders is etc. Sorry als ik het hierover totaal fout heb... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ik werk op het moment aan vervangende software, GTA IV Manager. Ik hoop dat ik deze zo snel mogelijk uit kan brengen en dat het problemen oplost. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul nl Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 waarom lukt het iedereen en ik heb alles al 3 keer gelezen en toch zegt ie steeds dat ie de windows live map ofiets niet kan vinde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Vraagje. Als ik een savegame van mij op een andere computer gebruik, kan ik er daarmee dan nog achievements halen als het op dezelfde serial en cd is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Vraagje. Als ik een savegame van mij op een andere computer gebruik, kan ik er daarmee dan nog achievements halen als het op dezelfde serial en cd is? Als je hetzelfde Games for Windows - LIVE account behoud moet dit lukken, denk ik. Probeer het eens uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gautr Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 heeft er iemand een savegame van rond de 45-50%, ben door een crash van men computer al men gegevens verloren. indien iemand dit heeft gelieve dit te sturen naar >>> Door Bling: E-mailadres verwijderd. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Ik heb gisteren de savegame van de ene computer naar de andere gewrapped. Werkt perfect als je op je eigen account wilt blijven. Het enige wat je moet doen is inloggen op het account dat je gewrapped hebt en het online zetten. Werkt perfect! Dus bij deze heel erg bedankt Flitskikker!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Werkt dit nog steeds bij versie 1.0.3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
merijnannabel Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Als ik de wrapper wil opstarten krijg ik deze mededelingen opvolgend: 1. Waarschuwing, ondersteuning voor deze software zal binnenkort vervallen als GTA IV manager uitkomt Daarna 2. One of the required data directories is missing. Wie o Wie kan mij helpen? BVD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Zou je de handmatige methode kunnen uitleggen? Aangezien de wrapper het hier niet doet.Alvast bedankt, Maarten Fransen Ik heb ook liever een handmatige methode. Ik heb het niet zo op al die onnodige software. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
merijnannabel Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 Zou je de handmatige methode kunnen uitleggen? Aangezien de wrapper het hier niet doet.Alvast bedankt, Maarten Fransen Ik heb ook liever een handmatige methode. Ik heb het niet zo op al die onnodige software. Lijkt mij ook inderdaad erg handig, MVG Merijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 kan iemand het makkelijk uitleggen hoe het savegames op je pc zetten werkt? wrapper downloaden savegame wordt in de map gemaakt waar het zich bevind. waar moet ik dus de warpper uitpakken, en waar moet ik m instaleren? kortom: is er iemand die het zelfde stukje (dus hoe ik uiteindelijk gta iv met een andere savegame) kan vertalen? groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Even een vraagje. Als je hiermee je savegame 'wrapped' zitten dan alle slots erin? Van bv. Slot1,2,3,4..,10? EDIT: Heb 'm al =) Bewerkt: 25 april 2009 door megamaggot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) Hier is de eerste publieke bèta van de nieuwe GTA IV Manager! Deze software zou de oude wrappersoftware moeten vervangen. Met GTA IV Manager kun je naast Save Game Wrappers ook Save Game Pakketten (.sgp) maken en je instellingen beheren. Ook kun je via het andere tabblad alleen enkele save game sloten in een Wrapper of Pakket stoppen. Voor de instellingen kun je alleen Pakketten (.stp) maken. Daarnaast kun je alle Save Games (sloten) en instellingen verwijderen, etc. Backup-functies zullen waarschijnlijk in de volgende bèta komen. GTA IV Manager is ook in het Nederlands. Ondersteuning voor XLiveLess is er (nog) niet. Download now! (Private Beta-testers hoeven de oude versie niet te verwijderen, de Setup Wizard zal de installatie bijwerken.) Gelieve hier reacties en eventuele bugs verder te plaatsen. Ik zal z.s.m. de hoofdpost aanpassen. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 10 mei 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.