Jump to content

[PC] Savegames uitwisselen en installeren


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -CA-SonnyX

    10

  • X-Qyeh

    8

  • gta player

    6

  • megamaggot

    6

Zou je de handmatige methode kunnen uitleggen? Aangezien de wrapper het hier niet doet.

Alvast bedankt,

Maarten Fransen

Ik heb hier totaal geen verstand van, dus ik kan het totaal fout hebben... :S Maar zou er niet een nieuwe versie uit moeten komen die op de laatste patch werkt? Dat daarom de Live folder anders is etc. Sorry als ik het hierover totaal fout heb... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje. Als ik een savegame van mij op een andere computer gebruik, kan ik er daarmee dan nog achievements halen als het op dezelfde serial en cd is?

Als je hetzelfde Games for Windows - LIVE account behoud moet dit lukken, denk ik. Probeer het eens uit! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren de savegame van de ene computer naar de andere gewrapped. Werkt perfect als je op je eigen account wilt blijven. Het enige wat je moet doen is inloggen op het account dat je gewrapped hebt en het online zetten. :)

Werkt perfect!

Dus bij deze heel erg bedankt Flitskikker!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als ik de wrapper wil opstarten krijg ik deze mededelingen opvolgend:

1. Waarschuwing, ondersteuning voor deze software zal binnenkort vervallen als GTA IV manager uitkomt

Daarna

2. One of the required data directories is missing.

Wie o Wie kan mij helpen?

BVD

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je de handmatige methode kunnen uitleggen? Aangezien de wrapper het hier niet doet.

Alvast bedankt,

Maarten Fransen

Ik heb ook liever een handmatige methode. Ik heb het niet zo op al die onnodige software.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je de handmatige methode kunnen uitleggen? Aangezien de wrapper het hier niet doet.

Alvast bedankt,

Maarten Fransen

Ik heb ook liever een handmatige methode. Ik heb het niet zo op al die onnodige software.

Lijkt mij ook inderdaad erg handig,

MVG Merijn

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand het makkelijk uitleggen hoe het savegames op je pc zetten werkt?

wrapper downloaden

savegame wordt in de map gemaakt waar het zich bevind. waar moet ik dus de warpper uitpakken, en waar moet ik m instaleren?

kortom: is er iemand die het zelfde stukje (dus hoe ik uiteindelijk gta iv met een andere savegame) kan vertalen?

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Hier is de eerste publieke bèta van de nieuwe GTA IV Manager! :dans:

2092fdf.jpg

Deze software zou de oude wrappersoftware moeten vervangen. Met GTA IV Manager kun je naast Save Game Wrappers ook Save Game Pakketten (.sgp) maken en je instellingen beheren. Ook kun je via het andere tabblad alleen enkele save game sloten in een Wrapper of Pakket stoppen. Voor de instellingen kun je alleen Pakketten (.stp) maken. Daarnaast kun je alle Save Games (sloten) en instellingen verwijderen, etc. Backup-functies zullen waarschijnlijk in de volgende bèta komen. GTA IV Manager is ook in het Nederlands. Ondersteuning voor XLiveLess is er (nog) niet.

Download now!

(Private Beta-testers hoeven de oude versie niet te verwijderen, de Setup Wizard zal de installatie bijwerken.)

Gelieve hier reacties en eventuele bugs verder te plaatsen. Ik zal z.s.m. de hoofdpost aanpassen. :)

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...