zone Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 Bij mij staan helemaal geen savegames. Ik speel offline. Hoe komt dit ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cojoles Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Hallo iedereen, Op de 1 of andere manier is mijn savegame verwijdert... Nu heb ik serieus geen zin om opnieuw te beginnen. Dus heeft iemand een savegame dat je net vertrekt naar euhh... Dat kleine eilandje? In de missie dat alles is afgefikt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 Hallo iedereen,Op de 1 of andere manier is mijn savegame verwijdert... Nu heb ik serieus geen zin om opnieuw te beginnen. Dus heeft iemand een savegame dat je net vertrekt naar euhh... Dat kleine eilandje? In de missie dat alles is afgefikt... Ik kan zometeen eens proberen. ^^ en Flitskikker, zijn de bestanden die je vorige wrapper maakte ook bruikbaar bij deze nieuwe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cojoles Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 Hallo iedereen,Op de 1 of andere manier is mijn savegame verwijdert... Nu heb ik serieus geen zin om opnieuw te beginnen. Dus heeft iemand een savegame dat je net vertrekt naar euhh... Dat kleine eilandje? In de missie dat alles is afgefikt... Ik kan zometeen eens proberen. ^^ en Flitskikker, zijn de bestanden die je vorige wrapper maakte ook bruikbaar bij deze nieuwe? Alvast hartelijk bedankt, ik kan niet wachten om te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) Hallo iedereen,Op de 1 of andere manier is mijn savegame verwijdert... Nu heb ik serieus geen zin om opnieuw te beginnen. Dus heeft iemand een savegame dat je net vertrekt naar euhh... Dat kleine eilandje? In de missie dat alles is afgefikt... Ik kan zometeen eens proberen. ^^ en Flitskikker, zijn de bestanden die je vorige wrapper maakte ook bruikbaar bij deze nieuwe? Alvast hartelijk bedankt, ik kan niet wachten om te spelen http://rapidshare.de/files/47261455/eersteeiland.rar.html Dat zou hij moeten zijn, het kan zijn dat ik erop wat body armor gecheated heb, dus ik upload deze ook even; http://rapidshare.de/files/47261576/missie...lution.rar.html Deze is gemaakt net na de missie 'Russian revolution', hierna moet je nog 1~2 missies doen om naar het volgende eiland te kunnen. (Ik geloof dat je enkel Romans Sorrow moet doen, en dit is gewoon wat rondrijden.) Op deze save game is niet gecheated. Bewerkt: 22 mei 2009 door megamaggot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrazyDutch Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Ik heb alles gelezen over dit onderwerp en ik heb met succes de ong. 30% save game teruggezet en dan bij het inloggen krijg ik idd een nieuw account te zien. Maar 1 ding snap ik niet, iedereen heeft het over inloggen op dat gewrapte dus gedownloade savegame account. Maar daar heb ik toch de gebruikersnaam en het wachtwoord niet van? In mijn geval is dat de download van deze website, nl. die van Luukkie Een ander kan toch ook niet, zonder mijn wachtwoord, inloggen op mijn account bij Live? Graag jullie reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Ik heb alles gelezen over dit onderwerp en ik heb met succes de ong. 30% save game teruggezet en dan bij hetinloggen krijg ik idd een nieuw account te zien. Maar 1 ding snap ik niet, iedereen heeft het over inloggen op dat gewrapte dus gedownloade savegame account. Maar daar heb ik toch de gebruikersnaam en het wachtwoord niet van? In mijn geval is dat de download van deze website, nl. die van Luukkie Een ander kan toch ook niet, zonder mijn wachtwoord, inloggen op mijn account bij Live? Graag jullie reactie Als je een Windows live account aanmaakt kan je kiezen uit een offline of een online account. Als je een online account maakt moet je volgens mij een naam en een wachtwoord kiezen, en bij offline enkel een naam. Als je zo dan een savegame van iemand download, kan je alleen de offline mogelijkheid kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrazyDutch Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Als je een Windows live account aanmaakt kan je kiezen uit een offline of een online account. Als je een online account maakt moet je volgens mij een naam en een wachtwoord kiezen, en bij offline enkel een naam. Als je zo dan een savegame van iemand download, kan je alleen de offline mogelijkheid kiezen. Oké, heel erg bedankt. Ik ga het proberen op deze manier, had het verschil nog niet gezien tussen de offline en online account mogelijkheden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejee Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 yo! ik heb een probleem, ik heb alles gedaan volgens de tutorial ik had dus ook bij windows live een andre naam staan, ik moest inloggen met windows live daar zegt het spel dat mijn passwoord en naam niet kloppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thomassion Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Dus als ik dit doe kan iemand anders op mijn Live account ? Lekker handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Dus als ik dit doe kan iemand anders op mijn Live account ? Lekker handig. Ja op je offline live account. Er is een groot verschil tussen online en offline, bij offline heb je geen wachtwoord en kan je niet online gaan. Bij online kan je, zoals de naam wel doet vermoeden, wel online gaan en heb je een wachtwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceejee Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Dus als ik dit doe kan iemand anders op mijn Live account ? Lekker handig. Ja op je offline live account. Er is een groot verschil tussen online en offline, bij offline heb je geen wachtwoord en kan je niet online gaan. Bij online kan je, zoals de naam wel doet vermoeden, wel online gaan en heb je een wachtwoord. dus moet ik zijn wachtwoord kennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thomassion Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Dus als ik dit doe kan iemand anders op mijn Live account ? Lekker handig. Ja op je offline live account. Er is een groot verschil tussen online en offline, bij offline heb je geen wachtwoord en kan je niet online gaan. Bij online kan je, zoals de naam wel doet vermoeden, wel online gaan en heb je een wachtwoord. Mijn account staat aangesloten op men xbox live account dus ik maak voorlopig nog maar geen save games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NECGTA4 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Hoi, ik heb een vraagje ik heb een savegame gewrapped en nu vraagt ie om een wachtwoord, de naam is luukie en ik weet niet hoe ik het dus op offline zet. b.v.d ik hoopdat het lukt want mijn eigen save game is verdwenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Hoi, ik heb een vraagje ik heb een savegame gewrapped en nu vraagt ie om een wachtwoord, de naam is luukie en ik weet niet hoe ik het dus op offline zet.b.v.d ik hoopdat het lukt want mijn eigen save game is verdwenen als je weet hoe je naar windows live moet gaan ingame(op HOME drukken) wijst het zichzelf wel uit ;D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.