Jump to content

[PROJECT] Application Narrator


Kloep

Heb jij een ITouch/IPhone?  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een ITouch/IPhone?

    • Ja, een ITouch
      6
    • Ja, een IPhone
      3
    • Nee, geen van beide
      14


Recommended Posts

realtennis2009.png


Inleiding:

En toen waren we eindelijk weer terug. Ook kunnen we bij deze meteen een nieuwe en eerste mijlpaal aangeven. De tiende review is bij deze een feit. Dit is natuurlijk tijd voor een feestje. In de volgende post vind je de allereerste quiz van Application Narrator. In deze quiz zijn natuurlijk leuke prijzen te vinden. Lees deze review dus maar snel, om je kennis over applicaties uit te breiden.

Uitleg:

logo.png
In deze review leg ik je het spel Real Tennis 2009 uit. Het is een simpel spel, mits je de regels van tennis kent. Zodra je de game opent, krijg je een scherm met vijf opties: Exhibition (training), Instant Play (snel spelen), Championship (kampioenschap), Tournament (toernooi) en Mulitplayer (mulitplayer). Laat je in dit scherm niet afleiden, want de achtergrond beweegt. :puh: Maar goed, als je doorklikt maar Exhibition kom je in een scherm waar je kunt trainen. Je kan dan kiezen voor enkelspel of voor dubbelspel. Deze wedstrijden gaan nergens om, en je speelt gewoon een wedstrijd. Bij Instant Play speel je ook gewoon een wedstrijd. In Championship kun je een kampioenschap spelen. In Tournament speel je een toernooi. Het verschil tussen Exhibition en Instant Play of Championship en Tournament heb ik nog niet kunnen ontdekken, behalve dat je bij Instant Play niet de mogelijkheid hebt om te kiezen met wie je speelt, of tegen wie. De optie multiplayer spreekt voor zich, hier speel je online tegen andere mensen. In het spel heb je verschillende tennisspelers. Hieronder een handig lijstje daarvoor:

Naam ingame RL naam Specialiteit
Tanerer Roger Federer Power
Hyde Lleyton Hewitt Volley
Gosnet Andy Roddick Speed
Marakis Richard Gasquet Accuracy
Sainz Rafael Nadal Serve
Rebin Martina Müller Speed
Voldova Ana Ivanovic Volley
Kastovic Venus Williams Serve
Kantikova Virginia Wade Accuracy
Niki Maria Sharapova Power

Deze namen zijn wel onder voorbehoud, want ik heb ze zelf moeten bedenken. Je kunt dus telkens uit deze namen kiezen, elk hebben ze dan ook hun eigen specialiteit.

ingame1.png

Hoe gaat het er in een game aan toe? De besturing werkt zo gemakkelijk mogelijk. Je hebt (zoals op de screens is te zien) twee knoppen op je scherm. Met de rechterknop kun je aangeven wanneer je wilt slaan. Met de linkerknop geef je aan waar je heen wilt lopen, en welke richting de bal op moet gaan. Om een smash of een volley te maken, moet je naar het net toelopen en op de rechtknop klikken.

Informatie:

  • Categorie: Games
  • Prijs: €3,99
  • Releasedatum: 3 juni 2009
  • Verkoper: Gameloft S.A. © 2009 Gameloft
  • Nieuwste versie: 1.5.2
  • Grootte: 54,8 MB

Conclusie:

Een tennisgame spelen op je IPod is erg lastig, zo ook bij deze. De besturing is erg slecht, maar ik zou zelf dan ook niet goed weten wat je er aan kunt veranderen. Qua graphics loopt de game niet veel achter. De game is al wat ouder, dus daar moet je dan natuurlijk ook rekening mee houden. Ik heb het wel een tijdje gespeeld, maar niet erg lang. Mocht de game een prijsverlaging krijgen naar €0,79 of lager, kan ik hem aanraden. Tot dusver raad ik hem af omdat hij geen €3,99 waard is.

ingame2.png

Cijfers:

  • Gameplay: 5,9
  • Graphics: 6,3
  • Plezier: 8,9
  • Niveau: 5,3
  • Totaal: 6,6

Hieronder volgen nog een aantal screens die het volledige menu in kaart brengen:

Main Menu

mainmenu.png

Instant Play

instantplay.png

Championship

championship.png

Multiplayer

multiplayer.png

Tournament

tournament.png

Exhibition:

exhibition.png

Options:

options.png

De maker van deze review is Kloep.

De maker van deze screens is Kloep.

De afbeeldingen zijn verwerkt door Kloep.

Niet in dit topic reageren, reageren in dit topic!

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

2hwmzjc.png

QUIZ

Bij deze kan ik meedelen dat we gaan beginnen met de eerste quiz. De quiz kan je hier vinden. De quiz bestaat uit tien vragen, waar je in totaal twee minuten voor hebt. Meer dan genoeg tijd, indien je niet alle antwoorden gaat opzoeken. Het inzenden van je score gaat erg gemakkelijk. In het begin van de quiz moet je je forumnaam (!) opgeven. Aan het einde van de quiz kom je in een lijst te staan die ik kan opvragen. Het deelnemen aan een quiz is slechts 1 keer toegestaan. De prijzen voor deze quiz zijn als volgt:

  1. 5000 credits
  2. 2000 credits
  3. 500 credits



Ik wens jullie heel veel succes met het deelnemen aan de quiz!

Reageren kan in dit topic, niet in dit topic reageren s.v.p.

Kloep, hoofdredacteur

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...