Jump to content

Samsung PC Studio


Mastertuner

Recommended Posts

Hey mensen,

ik heb me gisteren een nieuwe gsm gekocht, een Samsung G 600.

Ik kreeg er ook een cd'tje bij van Samsung PC Studio. Een programma om je gsm met je pc te verbinden. Hiermee kun je (normaalgezien) bestanden van je pc naar je gsm, en van je gsm naar je pc overdragen. Alleen bij het opstarten van het programma krijg ik een meldingsfout. Ik leg even de stappen uit die ik volgde:

Ik opende het programma en het keuzemenu verschijnt. (Afbeelding 1)

spcs2mr1.th.jpg

Ik drukte op het icoontje van 'Bestanden Beheren' zoals te zien is op Afbeelding 1.

Er verschijnt een nieuw venster genaamd 'Phone Explorer' en meteen daarna verschijnt er een foutmelding op het scherm. (Afbeelding 2)

spcsku1.th.jpg

Weet iemand wat men hier mee bedoelt? En hoe ik het zou kunnen oplossen?

Alvast bedankt,

MT

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een Samsung G600 (goede GSM) trouwens, maar ik snap het programma ook niet erg goed. Ik krijg die foutmelding ook telkens, je moet ongeveer 2 dagen wachten en dan kan je het weer gebruiken, maar er is ook een kans dat je die foutmelding weer krijgt. Dus je zult even moeten wachten. Misschien is er inmiddels al een update voor uit want dit is inderdaad erg irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf een samsung E900 maar zowat het zelfde programma als bovenstaand, en bij mij werkt het iig gewoon

dus moet het bij jullie ook kunnen ^^

Bij mij werkte het pas toen ik mijn computer geformatteerd had. Ik had eerst de cd gebruikt die mijn telefoon zat. Helemaal niet opgelet en zag pas later dat het alleen voor xp was. Kreeg hem daarna echt niet meer aan de praat. Hij weigerde gewoon mijn telefoon te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de zekerheid, je moet je telefoon ook gewoon aan hebben staan.

via bestand > verbinding kun je ook nogeens handmatig verbinding proberen te maken, misschien lukt dat wel.

andere USB poort gebruiken wil weleens helpen

op mijn oude PC werkte het trouwens ook niet of amper meer toen ik geupdate had, maargoed niet echt een waterdicht programma naar mijn inzien..

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...