Jump to content

Vraagje


daveg

Recommended Posts

Hallo, ben nieuw hier dus mijn first post!

Ik heb GTA IV nu een aantal dagen voor de pc. ben zelf bezig maar nog niet zo ver... Heb al wel een savegame van inet gehaald en dat werkt ook allemaal.

Alleen:

Als je kijkt in het boekje en op de plattegrond die je bij de aankoop hebt gekregen, staan er een heleboelcafe's uitgaansgelegenheden stripclubs o.a hooker.

Als ik dan kijk op mijn plattegrond in game kan ik die niet vinden.

Dus als ik die savegame open die ik van inet af heb gehaald 100% zie ik enkel op de kaart enkele plaatsen waar ik naartoe kan over de 5 stadsdelen. kan bijv niet de comedy club vinden, Hookers, superstar cafe, en noem maar op.

Kan iemand mij vertellen hoe dat zit???

Wat ik wil als ik die 100% savegame speel is gewoon lol maken, uitgaan, datennaar clubs gaan, burgershot staat ook niet aangegeven op die 100% savegam btw.

Thnx alvast

Link to comment
Delen op andere websites

Als voorbeeld neem ik even een Burger Shot. Deze staat nog niet op de in-game kaart aangegeven, omdat je er nog niet bent geweest. Het beste kun je dan even op de "off-game" map kijken die je bij het spel hebt gekregen. Vervolgens plaats je een waypoint naar de desbetreffende Burger Shot. Wanneer je dan eenmaal bij die Burger Shot binnen bent geweest, zul je vanzelf merken dat er nu wél een burger icoontje staat aangegeven.

Dit werkt dus voor de Burger shot, Clukin Bell etc, maar ook voor de darts club, Super Star Café enz. Dus wanneer je er eenmaal geweest bent, dan pas komt het icoon op de in-game map.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...