Jump to content

Stunten


Mark B.

Recommended Posts

Lol, mijn stunt was heel veel geld waard.. Als je met codes doet probeer dit eens:

Voer de code: Seaways in en zorg dat je met een jump in het water komt, dan krijg je nog geen bonus. Maar als je in het wat blijft [Gas blijven geven!!] En na een tijdje ga je weer op het land, heb je een gigantische bonus!

Let op! Als je codes gebruikt kan je VC niet 100% uitspelen!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Roxx0rz

    5

  • MrKooKie

    2

  • Mark B.

    2

  • need my speed

    2

oh ja, sorry de edit :D

er zit een verhaal 8er, ik heb een mod ged-load en ik heb dus de nos aangezet en het vliegen zodat ik met de pcj kon vliegen en echt enorme rotaties kon maken, hij was rond de 12000 dollar waard :)

google de mod maar: Marks Fun Island

Link to comment
Delen op andere websites

uh, waar heb je het over? ik heb geen codes gebruikt...

je kon in een menu installen of je nos wil, en de hoeveelheid en je kon instellen dat als je de nos gebruikte dat je dan vloog, gebruik je hersens es man...

oh ja, sorry de edit

er zit een verhaal 8er, ik heb een mod ged-load en ik heb dus de nos aangezet en het vliegen <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< zodat ik met de pcj kon vliegen en echt enorme rotaties kon maken, hij was rond de 12000 dollar waard 

google de mod maar: Marks Fun Island

en trouwens, die code werkt niet op een motor :lol: ;) gedist B) :puh:

Bewerkt: door BoMBeRMeN
Link to comment
Delen op andere websites

He, ik had is een keer een stunt die zonder codes wel 10.000 waard was. Het gebeurde bij die missie van Love Fist dat je eerst die man moest doden en daarna Candy ofzo ophalen. Toen reed ik op die brug die naar de Leaf links gaat (ik had Candy nog niet in m'n auto). helaas reed er een busje en ik kieperde over de rechter rand van de brug met m'n auto. Maar m'n gezondhijd bleef gewoon op 100% staan en ik geraakte in de blue hell. Ik kon niet rijden, alleen maar kijken hoe mijn auto zinkte. Na een paar seconden stond ik weer boven water en kreeg ik 10.000. En ik had geen cheats of mods gebruikt. Sorry dat ik geen plaatjes heb.

Link to comment
Delen op andere websites

..(ik had Candy nog niet in m'n auto). helaas reed er een busje en ik kieperde over de rechter rand van de brug met m'n auto. Maar m'n gezondhijd bleef gewoon op 100% staan en ik geraakte in de blue hell.

Mercedes is het toch.. :rolleyes:

Maar waar viel je precies in het water? En hoe? Ik wil dat ook wel eens uitproberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is Mercedes en ik viel bijna gelijk toen ik op die brug was in het water. Maar je moet echt geluk hebben dat er zo'n busje langs rijd want met zo'n taxi jump werkt het niet dus. En ik maakt een salto over dat hekje van die brug heen en ik viel met de voorkant van m'n auto in het water dus de achterkant kwam als laatste in het water.

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is Mercedes en ik viel bijna gelijk toen ik op die brug was in het water. Maar je moet echt geluk hebben dat er zo'n busje langs rijd want met zo'n taxi jump werkt het niet dus. En ik maakt een salto over dat hekje van die brug heen en ik viel met de voorkant van m'n auto in het water dus de achterkant kwam als laatste in het water.

het kan ook een bug zijn want mij lukt het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is Mercedes en ik viel bijna gelijk toen ik op die brug was in het water. Maar je moet echt geluk hebben dat er zo'n busje langs rijd want met zo'n taxi jump werkt het niet dus. En ik maakt een salto over dat hekje van die brug heen en ik viel met de voorkant van m'n auto in het water dus de achterkant kwam als laatste in het water.

het kan ook een bug zijn want mij lukt het niet.

het is waarschijnlijk ook een bug of heel veel geluk dat je op de goede plek er in komt

en als het je wel lukt foto camera bij de hand :puh:;) :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Weet je hoe vet dit is: Ik ging een keer met helikopter hele tijd op de kop vliegen, en toen belandde ik op een vliegtuig, en daar was een bug dus belandde ik gewoon aan de overkant kei vaag :o

En het was heeel veel geld waard :D

Ik heb helaas geen Screen :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...