Jump to content

Stunten


Mark B.

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Roxx0rz

    5

  • MrKooKie

    2

  • Mark B.

    2

  • need my speed

    2

  • 2 weken later...

mijn leukste stunt is die bij de Malibu Club

en als je smerise achter je aan hebt en dan die code doen

dat je auto in de lucht vliegt en dan weer naar beneden valt

dat is gewoon lache want die politie,s worden gewoon helemaal gek :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

in het twee de land is een hele onbekende mooie

bij een gebouw rijd ik men sanchez een trap op dardoor vlieg ik door de lucht en een meter verder staat een muur daar knal ik tegenop en veer een beetje terug met 180 en land hem weer keurig op de trap

oftewel: 180 wallplant

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Favo stunt plek is dat je met de lift naar boven gaat met je moter en dan door het raam springt met de moter en in een ander flatgebouw uitkomt. Deze stunt geeft me altijd echt een kick. :*D

Kan je dit op de kaart aangeven dit wil ik namenlijk ook wel eens proberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Favo stunt plek is dat je met de lift naar boven gaat met je moter en dan door het raam springt met de moter en in een ander flatgebouw uitkomt. Deze stunt geeft me altijd echt een kick. :*D

Kan je dit op de kaart aangeven dit wil ik namenlijk ook wel eens proberen. :)

Ik dacht dat dit niet gewoon kan, want het is namelijk tijdens een missie dat je dit kunt doen.

Het is een missie bij de filmstudio's, namelijk de missie G-Spotlight. Op Wiki GTA kun je er meer info over vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Favo stunt plek is dat je met de lift naar boven gaat met je moter en dan door het raam springt met de moter en in een ander flatgebouw uitkomt. Deze stunt geeft me altijd echt een kick. :*D

Kan je dit op de kaart aangeven dit wil ik namenlijk ook wel eens proberen. :)

Ik dacht dat dit niet gewoon kan, want het is namelijk tijdens een missie dat je dit kunt doen.

Het is een missie bij de filmstudio's, namelijk de missie G-Spotlight. Op Wiki GTA kun je er meer info over vinden.

Jawel hoor, als je die missie eenmaal gedaan hebt blijft het gebouw gewoon open en kan je zo vaak als je wilt met die lift omhoog. :Y

Maar je moet wel eerst de missie doen, daarvoor is het gebouw gewoon dicht..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Eens ff kijken...

Jah, ik was aan het proberen om met mijn sanchez op top snelheid te rijden.

Klinkt een makkie...

Maar ik was bezig om met mijn Sanchez op top snelheid te komen op ocean drive (ofzo, waar je eerste safe house is)

Ik proberen, en proberen. Totdat...

Ik reed dus met top snelheid, knal ik frontaal (met elk voertuigs voorkant) teegen een Infernus. (die heeft een soort schuine motorklep)

Dus ik schiet de lucht in, en beland net naast het water.

Ik kreeg niet veel geld daarvoor, omdat hij niet telde als een insane bonus ding, maar het was wel kikke.

Ik heb het op de PS 2 en heb geen USB stick en andere graai om het te uploaden, anders probeerde ik het nogeens!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Lol, mijn stunt was heel veel geld waard.. Als je met codes doet probeer dit eens:

Voer de code: Seaways in en zorg dat je met een jump in het water komt, dan krijg je nog geen bonus. Maar als je in het wat blijft [Gas blijven geven!!] En na een tijdje ga je weer op het land, heb je een gigantische bonus!

Let op! Als je codes gebruikt kan je VC niet 100% uitspelen!!

hoe bedoel je niet helemaal uitspelen

Link to comment
Delen op andere websites

hoe bedoel je niet helemaal uitspelen

Bij Vice City is het bekend dat het gebruik van cheats er voor kan zorgen dat het percentage op 99% blijft steken. Dus je zult geen 100% halen ook al heb je alles gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In Little Havana tussen de huizen en het vliegveld zit een gat... je gaat met de motor tegen het hek aan en dan val je naar beneden... je draait zoo veel dat je een MEGA bonus krijgt en je valt dan uit de lucht en komt terug op de plek waar je naar beneden viel! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

BinkieNet Geplaatst 20 Jul 2006, 12:43:40

In Little Havana tussen de huizen en het vliegveld zit een gat... je gaat met de motor tegen het hek aan en dan val je naar beneden... je draait zoo veel dat je een MEGA bonus krijgt en je valt dan uit de lucht en komt terug op de plek waar je naar beneden viel!

kun je er ook een screen van maken? Ik kan het namelijk niet echt vinden :$

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...