daveg Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Hallo, Als ik de 100% save game (dus alleen storymode uitgespeeld) speel. Dus vrij ga spelen. valt het me op dat er weiniig tot niks te doen is:s bijvoorbeeld daten... via internet in game gedaan maar ik hoor niks terug??? Wat doen anderen als ze vrij spelen?? laat eens horen... Misschien krijg ik zo nog ideeen;) Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Ik spawn een motor of een Comet en ga naar het vliegveld. Daar ga ik meest vette stunts uithalen die er zijn Of op hele hoge gebouwen een auto spawnen en dan naar beneden vallen op mensen. Maar inderdaad, GTA:IV word wel een beetje saai na een tijdje. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Hier zijn al verschillende topics over. Bijvoorbeeld dit topic. Verder kan ik je vooral de Multiplayer mode aanraden, daar valt naar mijn weten altijd wel iets leuks te doen. Verder is stunten altijd leuk, of je kan mooie en/of grappige filmpjes maken met de Video Editor. Reageren
chopperboy Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik ga meestal het vliegveld op en dan een tijdje met de FIB 'racen' Daarna ga ik meestal met de helikopter een stukje vliegen en dan af en toe landen om wat in het rond te schieten. Daten doe ik ook wel, of met LJ poolen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik ga altijd wat in het rond schieten en vluchten met 6 Wanted achter je aan, Of in het Bowling centrum in Dukes/Broker hetzelfde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.