Jump to content

Wat heeft de wereld écht nodig?


Cabyon

Recommended Posts

meer mensen zo als mij.

Dat zei ik ook al maar daar ben ik ook echt van overtuigd.

Als meer mensen andere zouden helpen zoals ik dat doe zou het zeker weten een betere wereld zijn.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand iets heb aangedaan zonder dat iemand mij niet eerst wat had geflikt.

Mijn hulp geven/hulp vragen ratio is ook minimaal 10.0.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    7

  • Jowx

    5

  • Nissan

    5

  • The Hulk

    5

meer mensen zo als mij.

Dat zei ik ook al maar daar ben ik ook echt van overtuigd.

Als meer mensen andere zouden helpen zoals ik dat doe zou het zeker weten een betere wereld zijn.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand iets heb aangedaan zonder dat iemand mij niet eerst wat had geflikt.

Mijn hulp geven/hulp vragen ratio is ook minimaal 10.0.

tja als je het zo bekijkt dan zal ik het serieus menen want ik ben een geweldig persoon :D

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn een paar dingen die de wereld écht nodig heeft. Allereerst:

  • Een apparaat die de CO2 uit de lucht zuigt en omzet in pure zuurstof.
  • Duurzame energiebronnen. Voor auto's moet je een schone brandstof hebben, maar ook een die niet kan opraken. (Bijv. de wind kan nooit opraken, of de zon..)
  • Zoet water (drinkwater). Omdat er in de wereld (Afrika is een goed voorbeeld)weinig drinkwater is. Ongeveer 2/3 van de wereld is bedekt met water, waarvan 7% van dat water zoet is, derest is oceaan en dus zout. Een machine die zout water kan omzetten in zoet water is natuurlijk ook goed.

Dit zijn de drie voornaamste dingen die de wereld echt nodig heeft, vind ik.

Bewerkt: door NYPD.Agent
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn een paar dingen die de wereld écht nodig heeft. Allereerst:


  • Een apparaat die de CO2 uit de lucht zuigt en omzet in pure zuurstof.
  • Duurzame energiebronnen. Voor auto's moet je een schone brandstof hebben, maar ook een die niet kan opraken. (Bijv. de wind kan nooit opraken, of de zon..)
  • Zoet water (drinkwater). Omdat er in de wereld (Afrika is een goed voorbeeld)weinig drinkwater is. Ongeveer 2/3 van de wereld is bedekt met water, waarvan 7% van dat water zoet is, derest is oceaan en dus zout. Een machine die zout water kan omzetten in zoet water is natuurlijk ook goed.

Dit zijn de drie voornaamste dingen die de wereld echt nodig heeft, vind ik.

Men noeme dat: 'Boom' :7

Trouwens is er maar 0.003% zoet drinkwater in de wereld ;) .

PS: welkom op het forum :) .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

  • Zoet water (drinkwater). Omdat er in de wereld (Afrika is een goed voorbeeld)weinig drinkwater is. Ongeveer 2/3 van de wereld is bedekt met water, waarvan 7% van dat water zoet is, derest is oceaan en dus zout. Een machine die zout water kan omzetten in zoet water is natuurlijk ook goed.

Dit zijn de drie voornaamste dingen die de wereld echt nodig heeft, vind ik.

Dit bestaat al, en word voornamelijk in de zeevaart toegepast.

Link to comment
Delen op andere websites

De wereld heeft nodig dat alle irritante, arrogante, egocentrische mensen gewoon opflikkeren. Want alle mensen die dat niet zijn zijn zo'n mensen spuugzat..

Zolang ze niemand kwaad doen mogen die mensen er van mij ook zijn. Het is misschien vervelend maar waarom zouden die mensen niet het recht mogen hebben om te leven?

Omdat jij het irritant vind? Misschien vinden zij het wel irritant hoe jij bent. Niemand heeft het recht om die norm te bepalen vind ik. Bij mij ligt de grens pas wanneer mensen (opzettelijk) andere mensen pijn/kwaad doen.

Dat zeg ik nu ook altijd. Houd je niet met elkaar bezig als je elkaar niet mag, zo wordt het leven een stuk makkelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...