Exoit Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb net Zmodeler gedownd. Maar ik snap er niks van :$ Is er iemand zo aardig mij te helpen. Want ik wil graag mods maken voor GTA:SA en GTA:VC Alleen snap ik het niet. :$ Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, CorrectHost EDIT: Echt bedankt! het is gelukt heb mijn eerste ding al gemaakt het is niet echt super maar wel leuk! Bewerkt: 8 januari 2009 door CorrectHost Reageren
Beagle Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Probeer >deze< tut eens te volgen die in de Master Tutorial List staat, of je kan >deze< volgen. Natuurlijk is er ook een mogelijkheid om >deze< te proberen, maar je kan altijd nog >deze< doen. Veel succes, en bedenk: Al deze tutorials stonden in de Master Tutorial List, dus probeer daar eerst te kijken voordat je zoiets vraagt Reageren
Exoit Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Bedankt voor de reactie!! ik zou kijken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.