Jump to content

geheugen?


Sprunk

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit net even met PC wizzard 2008 te kijken en ik zie opeens dit bij mijn GPU:

Totaal Geheugen 320 MB

Texture geheugen 555 MB

Dus als ik het goed begrijp heb ik 555 MB om textures op te slaan? In dat geval is GTA IV dus aan het liegen met 300 MB.

En nog een klein vraagje. Waar kan je vinden wat je FSB is? Met PC wizzard 2008 kan ik het niet vinden. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zit net even met PC wizzard 2008 te kijken en ik zie opeens dit bij mijn GPU:

Totaal Geheugen 320 MB

Texture geheugen 555 MB

Dus als ik het goed begrijp heb ik 555 MB om textures op te slaan? In dat geval is GTA IV dus aan het liegen met 300 MB.

En nog een klein vraagje. Waar kan je vinden wat je FSB is? Met PC wizzard 2008 kan ik het niet vinden. :N

software matig zou ik zo snel geen programma weten om je FSB te achterhalen, je zou ff je bios in kunnen duiken,

en over dat geheugen, hoe bedoel je dat GTA liegt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat GTA liegt, het is een spel die kunnen niet liegen.

Maar GTA "zegt" dat ik 300 MB geheugen heb, en dus kan ik geen hoge textures nemen. Maar ik zag dus staan dat ik 555MB texture geheugen heb, dus dat klopt dan toch niet? Dan heeft GTA het toch fout?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat GTA liegt, het is een spel die kunnen niet liegen.

Maar GTA "zegt" dat ik 300 MB geheugen heb, en dus kan ik geen hoge textures nemen. Maar ik zag dus staan dat ik 555MB texture geheugen heb, dus dat klopt dan toch niet? Dan heeft GTA het toch fout?

ah op die manier, GTA zal alleen kijken naar je algemene video geheugen, niet naar het aparte texture geheugen, dat zal wel virtueel zijn oid, zal zo eens voor je gaaan kijken, durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...