Jump to content

videokaart in kast


bolie

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag.

Een half jaar geleden heb ik een nieuwe systeemkast gekocht de 3daurora van Gigabyte.

260702010.jpg

Nu mijn vraag.

Kan ik de grootste videokaart in deze kast plaatsen. BV GTX280. Heb er nu een 7900 gt in zitten.

Laat mij het even weten. En als iemand ervaring heeft met deze kast dan hoor ik dat ook graag.

Voor mij is het een goede kast,

Stil en heel erg koel. En de installatie was makkelijk.

GRZZ

Bewerkt: door bolie
Link to comment
Delen op andere websites

wordt passen maar ik denk het wel hoor, maar belangrijk is ook welk moederbord je hebt en welke processor/geheugen, als dat te verouderd heeft zul je dus nooit je grafische kaart optimaal kunnen gebruiken.

btw als je de beste grafische kaart wilt op het moment, dan moet je de ati hd4870x2 pakken die presteert beter als de GX280.

Link to comment
Delen op andere websites

wordt passen maar ik denk het wel hoor, maar belangrijk is ook welk moederbord je hebt en welke processor/geheugen, als dat te verouderd heeft zul je dus nooit je grafische kaart optimaal kunnen gebruiken.

btw als je de beste grafische kaart wilt op het moment, dan moet je de ati hd4870x2 pakken die presteert beter als de GX280.

Ik heb een moederbord van asus de P5K PRO

en 2 GB Ram

Prosessor is van intel 1,86 Dual core.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou al een nieuwe proceesor kopen en ik dacht daarbij aan de Q6600. Maar als iemand een betere weet dan hoor ik het graag. Het moet namelijk wel op mijn asus P5K PRO moederbord passen.

Maar in ieder geval weet ik nu dat een grotere videokaart in mijn kast past.

GRZZ

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een nieuwe processor overweegt raadt ik je een Q9xx aan als je graag een quadcore wilt en verder niet gaat overclocken, deze draaien standaard al op 1333mhz FSB en die Q6600 draait nog op 1066, voor overclockers is een Q6600 perfect, voor normale mensen vind ik hem te verouderd. Als je wat meer geld wilt besparen kun je ook een dualcore overwegen, die zijn iets goedkoper als een quadcore ( vind de snellere versies van de Q9xx zelf veels te duur ) dan zou ik een E8400/E8500/E8600 aanraden, gewoon degene pakken die de hoogste prijs/kwaliteit heeft in de winkel waar je hem eventueel gaat kopen. Dit past allemaal gewoon op jouw moederbord, heb zelf ook een P5K.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...