Jump to content

Van CS3 naar CS4 en andersom


joppie

Recommended Posts

EDIT: Never mind! ik heb het al! toch bedankt.

Ik heb de trial gedownlaod (en al die shit) en als ik nu iets maak en opsla als psd of wat dan ook en dan CS3 afsluit en dat bestand open met CS4 doet ie het gewoon en kan ik hem gewoon bewerken..

Is het niet FANTASTISCH?!! :Y

Problem solved!

------------

Hey,

Ik heb Adobe CS4 Master Collection maar kan ik daarmee Adobe CS3 bestanden mee openen, en kan ik die bestanden dan weer openen in CS3?

Of is, als het niet kan, er iets voor zodat je het kan veranderen, bijvoorbeeld een converter ofzo?

Dit wil ik graag even weten want dan weet ik of ik het er weer vanaf kan gooien ja of nee. :Y

Alvast bedankt. :cya:

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan volgens mij CS3 bestanden openen in CS4, en andersom. Want CS3 en CS4 hebben allemaal hetzelfde bestand. Dus een .PNG bestand die gemaakt is met CS3 kan je in CS4 openen, want CS4 kan ook .PNG openen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan volgens mij CS3 bestanden openen in CS4, en andersom. Want CS3 en CS4 hebben allemaal hetzelfde bestand. Dus een .PNG bestand die gemaakt is met CS3 kan je in CS4 openen, want CS4 kan ook .PNG openen. :)

Hij heeft het over PSD denk ik. Maar dit is wel mogelijk. Je kunt alle Afbeeldings Extensies openen in Photoshop dacht ik. Ongeacht in welk programma ge4maakt

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft het over PSD denk ik. Maar dit is wel mogelijk. Je kunt alle Afbeeldings Extensies openen in Photoshop dacht ik. Ongeacht in welk programma ge4maakt

Nee kan niet, ik heb het geprobeerd.

Vreemd... PSD Files van CS2 kunnen wel in CS4 en vice versa :?

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Never mind! ik heb het al! toch bedankt.

Ik heb de trial gedownlaod (en al die shit) en als ik nu iets maak en opsla als psd of wat dan ook en dan CS3 afsluit en dat bestand open met CS4 doet ie het gewoon en kan ik hem gewoon bewerken..

Is het niet FANTASTISCH?!! :Y

Problem solved!

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...