GTA_PEEKCITY Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Hoi! Zoals iedereen het weet kan ik nu al models ingame plaatsen dat weet ik dat je via SketchUp in 3DSmax kan exporteren, en dan met Sami script dacht ik in SA kan exporten van 3DSmax. Maar nu komen me problemen op een rijtje. 1) Hoe maak ik een installatie, zodat alles keurig geïnstalleerd wordt? 2) Hoe moet ik de textures op maximale grote brengen op het model zodat het even groot is als een echte gebouw? 3) Kan iemand mijn Jetsky Trade Center gebouw ingame plaatsen? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) 1) Hoe maak ik een installatie, zodat alles keurig geïnstalleerd wordt? Zie >deze< tutorial. We raden je het wel aan om het met IMG Tool te doen, want SAMI geeft veel problemen. 2) Hoe moet ik de textures op maximale grote brengen op het model zodat het even groot is als een echte gebouw? In Sketchup of 3DS Max? In 3DS Max kan je een UVW map of een Unwrap UVW aanbrengen (in de modifierlist) en je textuur er goed op mappen. In sketchup... Geen idee. 3) Kan iemand mijn Jetsky Trade Center gebouw ingame plaatsen? Zie een van deze tutorials: Klik, Klik, klik, klik of Klik (Sketchup > Ingame). Veel succes Bewerkt: 10 januari 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.