Jump to content

[PS] Gears of War Full signature


Forumrunner

Recommended Posts

Welkom, In deze tutorial ga ik jullie leren om een Gears of War signature de maken. Dit is een tutorial voor photoshoppers die al ruim een maandje aan de slag zijn.

Stap 1. Open een nieuw document met de maten 400 x 150, Zorg dat hij een witte achtergrond heeft.

Stap 2. ga naar www.Planetrenders.net, Je moet je daar eerst registreren. Als je dat gedaan hebt, Typ je ''Gears of War'' bij de zoekfunctie in. Ga dan naar de tweede pagina. Ik heb deze gekozen :

naamloosmf0.jpg

Stap 3.Je gaat je render nog niet plaatsen, Je gaat nu de achtergrond maken. Kies een plaatje van internet. Ik neem deze :

gears-of-war.jpg

Dat ga je hem plaatsen, File - Place. En merge je plaatje met ''Background''.

Stap 4. Je pakt de smudge tool ®, En pakt gewoon de standaart-instellingen. Dan smudge je je hele signature. Je hebt nu dit :

naamlooswq3.jpg

Stap 5. Nu ga je je render plaatsen. En blend hem een beetje in.

naamloosli8.jpg

Stap 6. Duplicate je render twee keer, Dan ga je bij beide naar Filter - Blur - Motion Blur Met een angle van 50 en een distance van 72. Nu plaats je ze allebei in een hoek, En rezise ze zodat ze de hele signature bedekken. Ze ze nu beide op hard light, En sleep de originele render helemaal naar boven. je hebt nu dit :

naamloosjc4.jpg

Stap 7. Maak een nieuwe layer aan, En ga met rode grunge brushes over je signature. Ze mogen je render maar een heel klein beetje raken. Daarnaa ga je de brushes smudgen, Doe dat met bewegingen van links naar rechts. Nu gum je de stukjes brush weg die op je render zijn gekomen (E). Zet de layer nu op hard Light. Nu heb je dit :

naamloospx7.jpg

Stap 8. Maak weer een nieuwe layer aan, En doe image - Apply Image. Ga dan naar Image - Adjustements - Brightness/contrast. Zet de Brightness op -3. En Contrast op +70.

Stap 9. Maak alweer een nieuwe layer aan, En pak zwarte Spatterbrushes. En brush een beetje. Zet hem daarna op Soft Light. je hebt nu dit :

naamloosci7.png

Extra Je kan eventueel ook nog wat andere dingen bijwerken.

Mijn outcome :

mijneigenoutcomeob3.jpg

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...