Jon-asses Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Bewerkt: 11 januari 2009 door Jon-asses Reageren
BaasB Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) OMG is dit een grap ofzo?? Dit is echt slecht. Sorry hoor, maar dit kun je echt niet menen. Je ziet duidelijk dat er aan die signature helemaal niks gedaan is, behalve even wat filtertjes, wat tekst en een border eromheen. Zo kan iedereen signatures maken. Ik denk dat jij nog veel tutorials zal moeten volgen Jon-asses. Probeer deze twee maar eens te volgen: klik en klik. Denk dat je daar sowieso wel wat aan hebt. Je hebt duidelijk nog veel te leren Jon-asses, maar je weet wat ze zeggen hè Jon-asses: oefening baart kunst. Dus ik zou zeggen, laat de moed nu niet in je schoenen zakken en ga gewoon veel oefenen! Volg wat tuts, experimenteer wat en je zult zien dat je al snel een stuk beter zult worden. En als je verder nog vragen hebt over Photoshop kun je me natuurlijk altijd PB'en. Succes! Bewerkt: 10 januari 2009 door BaasB Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 OMG is dit een grap ofzo?? Dit is echt slecht. Sorry hoor, maar dit kun je echt niet menen. Je ziet duidelijk dat er aan die signature helemaal niks gedaan is, behalve even wat filtertjes, wat tekst en een border eromheen. Zo kan iedereen signatures maken. Ik denk dat jij nog veel tutorials zal moeten volgen Jon-asses. Probeer deze twee maar eens te volgen: klik en klik. Denk dat je daar sowieso wel wat aan hebt. Je hebt duidelijk nog veel te leren Jon-asses, maar je weet wat ze zeggen hè Jon-asses: oefening baart kunst. Dus ik zou zeggen, laat de moed nu niet in je schoenen zakken en ga gewoon veel oefenen! Volg wat tuts, experimenteer wat en je zult zien dat je al snel een stuk beter zult worden. En als je verder nog vragen hebt over Photoshop kun je me natuurlijk altijd PB'en.Succes! Effectengeiler! Als jullie me hate, meteen wordt dan m’n r**t geveegd Met jullie rotk*ppen, bek dicht, opr*tten Niemand van jullie die kan de king kong stoppen Jon, ik ben de king m*therfucker Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Graag de zogenaamde rapbattles elders voeren en je hier enkel te beperken tot het raten van de signature. Topic opgeschoond en nu s.v.p. weer on-topic. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Graag de zogenaamde rapbattles elders voeren en je hier enkel te bepreken tot het raten van de signature. Topic opgeschoond en nu s.v.p. weer on-topic. Heb je ze opgeslaan? Heb er denk ik meer tijd in gestoken als mijn sig zelf Reageren
Dieko Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik vind hem wel mooi. Maar er kan wel wat erom heen. Btw ik zag laatst de station van Standard toen ik in Luik was op vakantie. Reageren
Ferre Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 De sig ziet er veel te vlak uit doordat je met de effecten alle diepte hebt weggewerkt. Het ziet er een beetje uit als een poster waar een besmeurt stuk glas op licht. De tekst is wel mooi in de sig verwerkt. Heb je ze opgeslaan? Heb er denk ik meer tijd in gestoken als mijn sig zelf Hiermee geef je BaasB gelijk! Noes! Oh jee: En eeh ja, ik heb ze opgeslagen. Hoeveel schuift het? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Hé, waar zijn mijn 2 andere versies? Die zijn mooier! Ziezo ze staan er weer. Bewerkt: 11 januari 2009 door Jon-asses Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.