Deluxo Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2009 wat boeit mensen dat *******[/font] beeld toch altijdik speel soms nog zelfs doom 3 maarja ik zou wachten op GTA ctw Als je een slechte kwaliteit spel hebt stop ik er meteen mee. Anders is er niks aan. Ik heb nog tijden lang GTA III gespeelt en het gaat bij GTA nog altijd het meeste om de gameplay en die is gewoon super bij GTA. Gta 3 heeft een goeie storyline, daarom speel ik hem nog soms. Ik mod hem ook af en toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robbie007 Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Koop GTA 3 Waarom? GTA CTW zal zijn zoals gta 2. En tekken 6 is toch saai. Je krijgt er pijn van aan je vingers door al dat tokkelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Neem de hele GTA 3-era, het kost bijna niets. Maar als ik 1 game wou, zou ik GTA III nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2009 Ik heb 3 opties GTA3 kopen, wachte op gta CTW of wachte op Tekken6 Bloodline rebellion wa zouden jullie doen?..? ik zou de GTA kopen maarja jij doet wat je wild he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.