Jump to content

mhz computer


.Djanick

Recommended Posts

y0ow,

voor school nieuwe externe harde schijf moeten kopen maar dit keer gekocht zonder voeding via adapter dus gewoon via de computer.. helaas pleurt m`n computer uit zodra ik hem erin doe..

nu mijn vraag, waar kan ik zien hoeveel mhz mijn comp nog over heeft voor eventueel andere programma`s zodat die nog normaal kan draaien (die schijf heeft minimaal 900 mhz nodig)

vast bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet even kijken of er een aansluiting voor een voeding op die ex. schijf zit, als die er is moet je hem gewoon met een voeding aansluiten want waarschijnlijk levert je USB pport niet genoeg stroom.

nope, alleen aansluiting voor USB kabel :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet even kijken of er een aansluiting voor een voeding op die ex. schijf zit, als die er is moet je hem gewoon met een voeding aansluiten want waarschijnlijk levert je USB pport niet genoeg stroom.

nope, alleen aansluiting voor USB kabel :(

welke voeding heb je dan in je normal pc zitten , anders gewoon die voedings verhogen met een andere

en welk grote is je pc en die USB HD (en welke merk) zijn er nu al zoveel in omloop en ik gebruik er al 16+ stuks en heb totaal geen problem met de voeding

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet even kijken of er een aansluiting voor een voeding op die ex. schijf zit, als die er is moet je hem gewoon met een voeding aansluiten want waarschijnlijk levert je USB pport niet genoeg stroom.

nope, alleen aansluiting voor USB kabel :(

welke voeding heb je dan in je normal pc zitten , anders gewoon die voedings verhogen met een andere

en welk grote is je pc en die USB HD (en welke merk) zijn er nu al zoveel in omloop en ik gebruik er al 16+ stuks en heb totaal geen problem met de voeding

Je voeding versterken heeft geen enkel nut, als je USB-poort niet meer stroom wil afleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet veel van computers af dus kijk niet raar op van eventuele domme vragen nu :puh:

kan je een usb poort kopen? XD zoja, welke is goed

bij m`n vorige ex. schijf (met adapter) gaf die ook al aan dat die in een langzame poort was aangesloten..

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet veel van computers af dus kijk niet raar op van eventuele domme vragen nu :puh:

kan je een usb poort kopen? XD zoja, welke is goed

bij m`n vorige ex. schijf (met adapter) gaf die ook al aan dat die in een langzame poort was aangesloten..

heb je wel een servicepack geinstalleerd? minimaal 2 dus, anders zit je nog op usb 1.1 terwijl 2.0 toch echt een stuk sneller is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet veel van computers af dus kijk niet raar op van eventuele domme vragen nu :puh:

kan je een usb poort kopen? XD zoja, welke is goed

bij m`n vorige ex. schijf (met adapter) gaf die ook al aan dat die in een langzame poort was aangesloten..

heb je wel een servicepack geinstalleerd? minimaal 2 dus, anders zit je nog op usb 1.1 terwijl 2.0 toch echt een stuk sneller is.

illegale :$

maargoed zal kijken wat ik kan doen, misschien dat m`n oude windows CD het nog doet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet veel van computers af dus kijk niet raar op van eventuele domme vragen nu :puh:

kan je een usb poort kopen? XD zoja, welke is goed

bij m`n vorige ex. schijf (met adapter) gaf die ook al aan dat die in een langzame poort was aangesloten..

heb je wel een servicepack geinstalleerd? minimaal 2 dus, anders zit je nog op usb 1.1 terwijl 2.0 toch echt een stuk sneller is.

illegale :$

maargoed zal kijken wat ik kan doen, misschien dat m`n oude windows CD het nog doet :puh:

there are other ways he, heb zelf SP3 maar daar zal ik verder niet op in gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet veel van computers af dus kijk niet raar op van eventuele domme vragen nu :puh:

kan je een usb poort kopen? XD zoja, welke is goed

bij m`n vorige ex. schijf (met adapter) gaf die ook al aan dat die in een langzame poort was aangesloten..

heb je wel een servicepack geinstalleerd? minimaal 2 dus, anders zit je nog op usb 1.1 terwijl 2.0 toch echt een stuk sneller is.

illegale :$

maargoed zal kijken wat ik kan doen, misschien dat m`n oude windows CD het nog doet :puh:

there are other ways he, heb zelf SP3 maar daar zal ik verder niet op in gaan.

i know, ben vandaag even naar dixons gegaan en gevraagd voor een nieuwe voedingskastje maar hun hebben die niet, it`s ook niet (verder niet echt een "computerwinkel in de buurt) weet iemand hier wel waar ik voedingkastjes kan kopen voor m`n computer?
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eerst eens of de harde schijf wel werkt met alle andere USB-apparaten afgekoppeld -- USB levert vaak net niet genoeg stroom voor zelfs 2.5"-schijven. Als het dan wel werkt, heb je 2 oplossingen: 1. koop een PCI-USB-kaart voor in je computer, deze heeft eigen stroomvoorzienin, en ten tweede kun je een USB-hub kopen waar een voedingsadapter bij zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...