Jump to content

Wat vind jij van 2 Fast 2 Furious?


Thabit

Wat vind jij van 2 Fast 2 Furious?  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van 2 Fast 2 Furious?

    • Vet cool
      12
    • Cool
      4
    • Leuk
      2
    • Gaat wel
      1
    • Saai
      4


Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Melchior

    9

  • Thabit

    6

  • Arjen

    4

  • Robin2130

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol: Niets zo leuk dan op één flauw geintje doorbreien

Maar: Het ligt er natuurlijk aan waar en naar welke versnelling ze schakelen, zie je dat in beeld?

In bochten, etc. moet je natuurlijk weer terugschakelen.

Ik heb nog nooit van een normale auto met meer dan zes versnellingen gehoord. En onder 'normale auto's' bedoel ik zo'n beetje alles met vier wielen wat geen vrachtwagen is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
of als ze dat "lachgas" aanzetten...alles ineens wazig...maar het blijft een goede film! of als ze in het begin over die brug heenspringen met zulke lage auto's...dat wil niet...maar dan klopt wel weer dat bij die "suki" dan de voorbumper weg is!

Misschien weet je niet wat de werking van lachgas is! Als je lachgas via een direct injectie systeem in de cilinder spuit verdubbeld en in sommige gevallen verdreivoudigt het aantal PK´s!!!

En die auto´s hebben gewoon 6 versnellingen hoor!

En het is een hele goeie film, alleen vind ik dat ze de verhaal lijn van The Fast and The Furious meer hadden moeten trekken! Zoals dat Vin Diesel terug komt enzo. Het gaat nu alleen over hem en zijn race´s. Er word wel meer geraced (das wel een groot pluspunt :D )

Bewerkt: door djvinnie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik vind het echt mega-brakke films, sorry.

Triest, een beetje met opgevoerde Japanse boodschappenkarren raggen.

Dat is wel mooi al dat lachgas, Nitro of hoe je het ook noemt, maar het is voor motorbouwers onmogelijk om zoveel mogelijk vermogen uit auto's te halen zonder extra explosieve brandstof (hoog explosieve brandstof is trouwens erg slecht voor de motor is zodat je alleen een korte boost kan geven, daarom is het eigenlijk niet te gebruiken)

Ik vind die streetracers trouwens frusties die doen als M. Schumacher maar in het echt stakkers zijn met geen leven behalve een extra zware rechtervoet. (maar het is natuurlijk in de film spannender en cooler gemaakt)

Ik ben vast niet de enige die het nep en saai vind.

Wil je echte snelheid?

Kijk naar dragraces.

2000- tot 3000 pk uit een V8 van 10 liter!!!

Kwartmijl-snelheid (400 meter);300 tot 400 km/u!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt mega-brakke films, sorry.

Triest, een beetje met opgevoerde Japanse boodschappenkarren raggen.

Dat is wel mooi al dat lachgas, Nitro of hoe je het ook noemt, maar het is voor motorbouwers onmogelijk om zoveel mogelijk vermogen uit auto's te halen zonder extra explosieve brandstof (hoog explosieve brandstof is trouwens erg slecht voor de motor is zodat je alleen een korte boost kan geven, daarom is het eigenlijk niet te gebruiken)

Ik vind die streetracers trouwens frusties die doen als M. Schumacher maar in het echt stakkers zijn met geen leven behalve een extra zware rechtervoet. (maar het is natuurlijk in de film spannender en cooler gemaakt)

Ik ben vast niet de enige die het nep en saai vind.

Wil je echte snelheid?

Kijk naar dragraces.

2000- tot 3000 pk uit een V8 van 10 liter!!!

Kwartmijl-snelheid (400 meter);300 tot 400 km/u!

Streetrace is toch veel mooier? En megabrakke films? :o Ik vind ze het SUPER!

Link to comment
Delen op andere websites

Is wel cool. Alleen 1 vraagje: Hoeveel versnellingen hebben die gastjes wel niet?

Ze zitten al met hun klauwen aan die pook.

ze schakelen heel vaak terug zodat ze sneller doortrekken. en daardoor hebben ze een iets sneller topsnelheid maar schilt nie zo heel veel normaal heeft onze bus (dodge ram van ) een top van 200 maar door zo te schakelen haalt ie een topsnelheid van 210 :puh: is toch best snel voor zo een auto en het is een DIESEL! dus nie zeggen dat diesels sloom zijn behalve die van opel die zijn gaar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Diesels zijn wel sloom; ze hebben een veel hoger verbrandingspunt (punt dat de diesel ontbrant, bij diesel is dat pas heel laat als de druk erg groot is in de cilinder), zodat ze meer koppel als een benzine motor hebben, maar omdat de verbranding zo laat (dus door het hoge compressiepunt) is is een diesel altijd langzamer en dat is nog steeds een feit, dat betekent niet dat een diesel geen hoge top heeft, de wat nieuwere diesels zijn al stukken sneller qua top als vroeger.

Link to comment
Delen op andere websites

Audi gebruikt Turbo techniek (extra hoge verbrandingsdruk) en Quattro techniek (4x4), aangezien het de snelste diesel ter wereld is zal ie zeker een dikke turbo hebben en ook Quattro!

270, is ook er snel ja, maar stel dat je dat alles op een benzine-motor pleurt.

Zoiets soortgelijks met een benzinemotor heeft Mercedes ook een tijdje geleden gedaan (ik weet het model ff niet), hoe dan ook;

1.Een dikke 6.0 (!!!) liter V8

2.Twee dikke turbo-compressoren (!!!)

3 Resultaat; In zo'n 4 secondjes op de 100, even snel als een Ferrari Enzo.

De top was iets van 320/330 km/20, wat niet veel onder doet van een Enzo.

Dit is uiteraard wel mooi en snel, maar qua techniek is het nul want dan kan je alles wel snel maken met een turbocompressor.

Wat BMW doet is veel mooier want die gebruikt nooit Turbo (behalve voor diesels want die zijn anders te langzaam), en nooit 4x4 (behalve voor de X5 want dat is natuurlijk dan weer een offroad model).

BMW kweekt snelheid door pure techniek, Turbo en 4x4 is eigenlijk niet echte techniek!

Link to comment
Delen op andere websites

Die films is bagger!!!

Dan rij ik nog liever in de auto van mijn vader(Mercedes-Benz E 55) dat is pas woest!!! die opgevoerde karren moeten alles doen op wat ze binnen krijgen(lachgas, Turbo) Duitse makelij "das ist Toll"

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal mee eens!

Het zijn echt neppe boodschappenautootjes die rijden alsof ze een dikke V8 onder de kap hebben!

Van alle huidige auto's geef mij dan maar BMW.

Freude am Fahren!

Maar het coolste is toch wel dit!

post-27-1091876736.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...