snokmeister Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Hai allemaal, ben net nieuw hier, en ik zag deze topic! wewtie, ik hou van PS Hierbij voeg ik een paar van mijn signatures van mijn tijd op Talkgeek.org (Ik weet niet ofdat ik sites mag vermelden ofniet..). Here goes! En dan nog eigenlijk een hele zooi.. Er zitten er een paar tussen die beïnvloed zijn door tuts. Maar ik probeer steeds mijn eigen ding erin te doen. If you want more, 'lemme know! Peace! Bewerkt: 15 januari 2009 door snokmeister Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 I want more! Ik ben helemaal gek van die graffiti-invloeden omdat ik dat zelf ook doe. Ze zijn erg mooi! Reageren
snokmeister Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 U vraagt, ik draai! ^^ Sorry voor de spam, maar dit is alles wat ik kon vinden Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Oh man, dat is echt vet! Heb je misschien zelf tutorials gemaakt? Het zou echt tof zijn om er zo eentje te volgen! Wachtende op reactie. Reageren
snokmeister Geplaatst: 15 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Wel, ik had er een van die LuvLektrik sig, maar die ben ik helaas vergeten te swappen van oude naar nieuwe PC.. Ikzelf maak liever sigs dan tutorials! Bedankt btw Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 F*cking mooi gast!! Ik zou wel eens een tut willen zien hoe je het maakt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.