~Lance Vance Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ja hoe kan je zorgen dat die dikke het over leeft. Ik heb echt al zo vaak The Job gedaan en ik weet steed Phil en die kluis kraker in leven te houden maar die dikke gaat gewoon altijd dood. Hoe kan ik zorgen dat hij het over leeft? Reageren
guib Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Ja hoe kan je zorgen dat die dikke het over leeft. Ik heb echt al zo vaak The Job gedaan en ik weet steed Phil en die kluis kraker in leven te houden maar die dikke gaat gewoon altijd dood. Hoe kan ik zorgen dat hij het over leeft? dat kan dus helaas niet want het gebeurt in een soort cutscene dus kan je hem niet redden Reageren
007 Harings Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ja hoe kan je zorgen dat die dikke het over leeft. Ik heb echt al zo vaak The Job gedaan en ik weet steed Phil en die kluis kraker in leven te houden maar die dikke gaat gewoon altijd dood. Hoe kan ik zorgen dat hij het over leeft? Die hoord dood te gaan in die missie zolang dat je die Phil in leven laat -->Meer info<-- Reageren
TalkingPear Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Het hoord gewoon in het verhaal....want anders zou je zelf niet mogen rijden en had je drive by's doen..(meschien had R* geen zin om dat dan uit te werken of het lukte niet ) Reageren
007 Harings Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Het hoord gewoon in het verhaal....want anders zou je zelf niet mogen rijden en had je drive by's doen..(meschien had R* geenzin om dat dan uit te werken of het lukte niet ) Dat zou wel best eens kunnen Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Ja hoe kan je zorgen dat die dikke het over leeft. Ik heb echt al zo vaak The Job gedaan en ik weet steed Phil en die kluis kraker in leven te houden maar die dikke gaat gewoon altijd dood. Hoe kan ik zorgen dat hij het over leeft? Zoals redfire18 al zij kan Hilary King het niet overleven. en je kan ook niet in het spel als een bijrijder meerijden dus heeft R*de oplossing gevonden. We halen Hilary er maar uit aangezien tommy niet als bijrijder kan dienen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.