Jump to content

Hoe kan je zorgen dat die dikke het over leeft


~Lance Vance

Recommended Posts

Ja hoe kan je zorgen dat die dikke het over leeft. Ik heb echt al zo vaak The Job gedaan en ik weet steed Phil en die kluis kraker in leven te houden maar die dikke gaat gewoon altijd dood. Hoe kan ik zorgen dat hij het over leeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoe kan je zorgen dat die dikke het over leeft. Ik heb echt al zo vaak The Job gedaan en ik weet steed Phil en die kluis kraker in leven te houden maar die dikke gaat gewoon altijd dood. Hoe kan ik zorgen dat hij het over leeft?

dat kan dus helaas niet

want het gebeurt in een soort cutscene dus kan je hem niet redden :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Ja hoe kan je zorgen dat die dikke het over leeft. Ik heb echt al zo vaak The Job gedaan en ik weet steed Phil en die kluis kraker in leven te houden maar die dikke gaat gewoon altijd dood. Hoe kan ik zorgen dat hij het over leeft?

Die hoord dood te gaan in die missie zolang dat je die Phil in leven laat -->Meer info<--

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoord gewoon in het verhaal....want anders zou je zelf niet mogen rijden en had je drive by's doen..(meschien had R* geen

zin om dat dan uit te werken of het lukte niet :Y )

Dat zou wel best eens kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoe kan je zorgen dat die dikke het over leeft. Ik heb echt al zo vaak The Job gedaan en ik weet steed Phil en die kluis kraker in leven te houden maar die dikke gaat gewoon altijd dood. Hoe kan ik zorgen dat hij het over leeft?

Zoals redfire18 al zij kan Hilary King het niet overleven.

en je kan ook niet in het spel als een bijrijder meerijden dus heeft R*de oplossing gevonden.

We halen Hilary er maar uit aangezien tommy niet als bijrijder kan dienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...