Jump to content

Ik zoek hulp met importeren van model

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik zit op turnen en ik heb vorig jaar een weddenschap met een vriend gesloten. Ik moet voor Juli 2009 onze hele trainingszaal in 3d hebben moddeleren en in GTA San andreas inporteren. Ik heb nog lang niet de hele zaal af maar ik wou een klein dingetje al inporteren kijken of het wel werkt en of ik al de moeite niet voor niets doe. Ik heb al op veel Tut´s gekeken maar bij sommige deden de links het niet, en bij andere begreep ik het gewoon niet. Weet iemand een goede Tut voor het importeren van modellen. En is het dan mogelijk om zoo groot iets te importeren? (want mijn trainingszaal is best wel groot)

Alvast bedankt :D

Gr. Jordi

Geplaatst:
Hallo mensen,

Ik zit op turnen en ik heb vorig jaar een weddenschap met een vriend gesloten. Ik moet voor Juli 2009 onze hele trainingszaal in 3d hebben moddeleren en in GTA San andreas inporteren. Ik heb nog lang niet de hele zaal af maar ik wou een klein dingetje al inporteren kijken of het wel werkt en of ik al de moeite niet voor niets doe. Ik heb al op veel Tut´s gekeken maar bij sommige deden de links het niet, en bij andere begreep ik het gewoon niet. Weet iemand een goede Tut voor het importeren van modellen. En is het dan mogelijk om zoo groot iets te importeren? (want mijn trainingszaal is best wel groot)

Alvast bedankt :D

Gr. Jordi

Als je het voor Juli af moet hebben, heb je nog wel even de tijd. Volg een van >deze< tutorials en je komt er wel uit. De bovenste. En als je Sketchup gebruikt, moet je de tutorial van Puma hebben, genaamd "Van Sketchup tot ingame". Als je ergens vast zit, kan je het altijd nog vragen.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb het met 3ds max gemaakt.

Volg dan de tutorials boven aan in de lijst van de Master Tutorial List (de link die ik vorig bericht gegeven heb).

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Ik heb deze tut gevolgd. Ik heb die KAM scripts gedownload die hij had gezegt. Maar het script wat hij zegt in de videotut dat ik moet gebruiken voor de collision. (COL_IO_2b.ms) staat er niet bij :cry:. Daarm vroeg ik hier om een andere optie.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb deze tut gevolgd. Ik heb die KAM scripts gedownload die hij had gezegt. Maar het script wat hij zegt in de videotut dat ik moet gebruiken voor de collision. (COL_IO_2b.ms) staat er niet bij :cry:. Daarm vroeg ik hier om een andere optie.

Heb je KAMS geïnstalleerd van >deze< site? Dan moet je naar het tabblad "Utilities" gaan (het hamertje) en dan naar de COLL IO :) Het is al een verouderde tutorial.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Ja, zover was ik al zo'n beetje met veel moeite gekomen maar in de Videotut van Wazuup moet ik dan bij dat schermpje naar Surface Parametres gaan. Die heb ik niet kijk maar:

helpeg5.png

Heb ik het denk je niet goed geinstalleerd ofzo??

Geplaatst:

Tweede keer: de scripts die Wazuup gebruikt zijn verouderd. De scripts die je nu zijn goed. Je moet op "Collision Mesh" drukken, dan op je model, dan weer op "collision mesh" en dan de naam intypen. Dan druk je op export en typ je de naam weer in, en druk je op "opslaan" ofzo iets :)

Geplaatst:
Tweede keer: de scripts die Wazuup gebruikt zijn verouderd. De scripts die je nu zijn goed. Je moet op "Collision Mesh" drukken, dan op je model, dan weer op "collision mesh" en dan de naam intypen. Dan druk je op export en typ je de naam weer in, en druk je op "opslaan" ofzo iets :)

Oooh... Ik dacht dat alleen de KAM scripts oud waren en al het andere dat Wazuup had gezegt nu ook nog gebruikt kon worden. Srry, soms denk ik domme dingen :bonk:

Hartelijk bedankt voor het helpen!!! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...