Jump to content

'Geen Grand Theft Auto 5 in 2009'


.Sharingan

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    10

  • GTA Haas

    7

  • Dieko

    3

  • stano666

    3

sommige van jullie zijn echt kneuzen yo

vice city komt na een bepaalde tijd na III

NU moet GTA V opeens automatisch binnen een bepaalde tijd uitkomen?

dat wordt leuk maar eh dan zijn er dus geen enkele vernieuwingen te vinden lijkt me

hoepel eens op met jullie fucking geruchten

als Rockstar een officieel bericht heeft dan laten ze dat echt wel duidelijk op hun site en in de nieuwsbrief zetten, zo niet, dan niet, DEAL WITH IT!!!! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

sommige van jullie zijn echt kneuzen yo

vice city komt na een bepaalde tijd na III

NU moet GTA V opeens automatisch binnen een bepaalde tijd uitkomen?

dat wordt leuk maar eh dan zijn er dus geen enkele vernieuwingen te vinden lijkt me

hoepel eens op met jullie fucking geruchten

als Rockstar een officieel bericht heeft dan laten ze dat echt wel duidelijk op hun site en in de nieuwsbrief zetten, zo niet, dan niet, DEAL WITH IT!!!! :duh:

Dit kan je ook op nette manier zeggen :7

Het is niet bevestigd,maar er komt wel een DLC.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, uiteraard komt die er niet! Enne... ja altijd weer leuk hoor geruchten, ik kan er wel om lachen! :schater:

YoungNeef weet blijkbaar nu ook waarom je je hoort te gedragen op een forum, ookal ben je het niet eens met de topicstarter.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, uiteraard komt die er niet! Enne... ja altijd weer leuk hoor geruchten, ik kan er wel om lachen! :schater:

YoungNeef weet blijkbaar nu ook waarom je je hoort te gedragen op een forum, ookal ben je het niet eens met de topicstarter.

zeg ook ff waarop je dit bazeerd

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, uiteraard komt die er niet! Enne... ja altijd weer leuk hoor geruchten, ik kan er wel om lachen! :schater:

YoungNeef weet blijkbaar nu ook waarom je je hoort te gedragen op een forum, ookal ben je het niet eens met de topicstarter.

zeg ook ff waarop je dit bazeerd

Ben jij niet YoungNeef?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wachten sucks en ik ben al 9 maanden geleden uitgekeken op 4 .

Dus hier met die nieuwe gta , kan me niet schelen hoe het genoemd gaat worden als hij maar op de ps3 is te spelen . Tot die tijd speel ik ut3 of gta 3 , vc , sa en of de stories .... geen 4 in ieder geval !!!

Ik vraag me toch af waarom je zo verbitterd bent over IV? In een ander topic legde je uit dat het je ging om de storyline, kan je er niet tegen dat je in IV geen miljonair wordt, ofzo..? Wat is je probleem? Geniet van de multiplayer, zou ik zeggen! :tu:

Tot die tyd speel ik moto gp08 , ut3 , SA , VC enz. Gta4 zit daar niet tussen , maar ieder zijn eigen .

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, uiteraard komt die er niet! Enne... ja altijd weer leuk hoor geruchten, ik kan er wel om lachen! :schater:

YoungNeef weet blijkbaar nu ook waarom je je hoort te gedragen op een forum, ookal ben je het niet eens met de topicstarter.

zeg ook ff waarop je dit bazeerd

1: Wel, zoals samengevat in dit topic al is gezegd: R* is nu bezig met DLC, niet met een volgende GTA.

2: Het cijfer in de titel "GTA IV" staat voor de nieuwe engine. Zoals R* altijd heeft gedaan, zal een volgende game geen "V" heten, maar GTA [subtitel] net zoals het is gegaan bij GTA III. VC en SA waren op de engine "III" gebouwd.

En mijn opmerking over YoungNeef (Voor het geval je alleen daar naar vroeg! :D ) baseer ik op het feit dat bij zijn post hierboven de oneervolle vermelding van "geblokkeerd lid" prijkt... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

hoop dat ze al ze gta V uit brengen dat ze de cheats er uit laten voor multieplay en singleplay de hele cheats verpest het spel in multieplay er zijn haast geen games meer online zonder cheats

en verder mogen ze er een jaar overdoen om een nieuwe te bouwen

Link to comment
Delen op andere websites

hoop dat ze al ze gta V uit brengen dat ze de cheats er uit laten voor multieplay en singleplay de hele cheats verpest het spel in multieplay er zijn haast geen games meer online zonder cheats

en verder mogen ze er een jaar overdoen om een nieuwe te bouwen

In multiplayer zitten helemaal geen cheats en daarnaast hoef je ook geen cheats te gebruiken als je vindt dat ze je spel verpesten... :duh:

GTA V komt nog lang niet uit. R* heeft gezegd dat ze eerst gaan experimenteren met DLC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...