Jump to content

'Geen Grand Theft Auto 5 in 2009'


.Sharingan

Recommended Posts

Hoez? Ik weet ook niet alles, ik keek laatst en ik geloofde het. Maar ik dacht dat Tokyo een nieuwe was en gewoon GTA V was inplaats van Subtitels ertussen.

Kom maar op met GTA San Andreas Stories. :)

De Stories zijn altijd op de PSP, San Andreas past niet op een UMD. Dan zou je iets van 3 UMD's nodig hebbben, dat is gemiddeld 1 UMD per eiland. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    10

  • GTA Haas

    7

  • Dieko

    3

  • stano666

    3

Hoez? Ik weet ook niet alles, ik keek laatst en ik geloofde het. Maar ik dacht dat Tokyo een nieuwe was en gewoon GTA V was inplaats van Subtitels ertussen.

Kom maar op met GTA San Andreas Stories. :)

ik hoop dat ze dit keer echt gewoon de tijd nemen en leuk idee om al die gta steden aan mekaar tevoegen

(SA , Vice , GT4 ) en in het jasje van GTA4 ) en zo het spel kunnen uitbreiden met de tussen gelegen steden en dorpen om er 1 grote american (state ) van te maken met gewoon bestaande crew en nieuwe en 1000+ mission en submission ( een lekker lange knal game die kan uitbreiden en groeien) is dat hellaas geen bal weet van 3dmax enzzzzzzz anders begon ik er zelf aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig maar, we zijn voorlopig nog zoet met IV, en vooral de PC versie ervan. Een nieuwe GTA is dus voorlopig niet meer nodig. :puh:

Gelukkig maar ? , hier met die pillen....

GTA IS NET GELD : ik heb nooit genoeg , maarru als jij dat anders ziet....

Link to comment
Delen op andere websites

maar waarom zouden ze een GTA V uitbrengen en die meteen een subtitel geven

dan zou ik eerder denken aan een uitbreiding op GTA IV die dan Tokyo streets heeft

of gewoon alleen GTA Tokyo streets

zo doet GTA het toch altijd en zoals ze zeggen : never change a winning team :tu:

Bewerkt: door halllo40
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is net uit.

De 'IV' staat voor een nieuwe engine.

En men spreekt hier nu ook al van een nieuwe gta V, dan nu WEER een nieuwe engine ofwat?

En dat op korte termijn.

IV staat voor 4 of ik begrijp je verkeerd :$ , IV is al meer dan een half jaar uit voor de xbox360 en ps3 en de gene die het spel al vanaf begin hebben zitten denk ik al te wachten op een nieuwe, ik in iedergeval wel
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is net uit.

De 'IV' staat voor een nieuwe engine.

En men spreekt hier nu ook al van een nieuwe gta V, dan nu WEER een nieuwe engine ofwat?

En dat op korte termijn.

IV staat voor 4 of ik begrijp je verkeerd :$ , IV is al meer dan een half jaar uit voor de xbox360 en ps3 en de gene die het spel al vanaf begin hebben zitten denk ik al te wachten op een nieuwe, ik in iedergeval wel

idd IV staat voor 4 maar de IV staat ook voor een nieuwe engine die ze gebruikt hebben.

vb: ... toen kwam er GTA III de eerste 3D GTA, toen kwamen VS(S), LCS, SA

die hebben allemaal de zelfde engine, de ene met al wat meer geupdate dingen dan de andere.

Nu is er GTA IV wat dus wil zeggen; gta4 maar ook een GTA met een nieuwe engine.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben blij dat hij wat later komt. :Y Wanneer hij namelijk eerder zou komen dan vind ik het nogal de dicht bij elkaar vind ik. Dan kunnen mensen nog niet eens echt genieten van een game voor dat het volgende deel alweer komt en dat ze daar dan weer achter aan moeten. Ook kunnen ze met dat extra tijd hopelijk ervoor zorgen dat er zoveel mogelijk mogelijkheden in zitten enzovoort. Ook dat het minder bugged is en dat mensen op een normale manier non-stop kunnen spelen, want zeg nou zelf, wat is nou beter dan het uiterste uit een spel te halen?

Mvg,

Hackman

Link to comment
Delen op andere websites

hoogst waarschijnlijk komt GTA V pas voor de volgende generatie consoles, nieuwe engine en dergelijken :puh:

en waarschijnlijk komt idd in 2010 ofzo nen GTA IV: Tokio Streets ofzo :D

met nen geuptimizede en gepatchte engine van GTA IV

zoals da ze bij GTA:SA de GTA III engine gebruikten

Bewerkt: door naokske
Link to comment
Delen op andere websites

hoogst waarschijnlijk komt GTA V pas voor de volgende generatie consoles, nieuwe engine en dergelijken :puh:

en waarschijnlijk komt idd in 2010 ofzo nen GTA IV: Tokio Streets ofzo :D

met nen geuptimizede en gepatchte engine van GTA IV

zoals da ze bij GTA:SA de GTA III engine gebruikten

Ik denk dat ie GTA Tokio Streets gaat heten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

hoogst waarschijnlijk komt GTA V pas voor de volgende generatie consoles, nieuwe engine en dergelijken :puh:

en waarschijnlijk komt idd in 2010 ofzo nen GTA IV: Tokio Streets ofzo :D

met nen geuptimizede en gepatchte engine van GTA IV

zoals da ze bij GTA:SA de GTA III engine gebruikten

Ik denk dat ie GTA Tokio Streets gaat heten. :D

Lol... :7 Het zal me niet verbazen als hij zo gaat heten! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wachten sucks en ik ben al 9 maanden geleden uitgekeken op 4 .

Dus hier met die nieuwe gta , kan me niet schelen hoe het genoemd gaat worden als hij maar op de ps3 is te spelen . Tot die tijd speel ik ut3 of gta 3 , vc , sa en of de stories .... geen 4 in ieder geval !!!

Link to comment
Delen op andere websites

Wachten sucks en ik ben al 9 maanden geleden uitgekeken op 4 .

Dus hier met die nieuwe gta , kan me niet schelen hoe het genoemd gaat worden als hij maar op de ps3 is te spelen . Tot die tijd speel ik ut3 of gta 3 , vc , sa en of de stories .... geen 4 in ieder geval !!!

Ik vraag me toch af waarom je zo verbitterd bent over IV? In een ander topic legde je uit dat het je ging om de storyline, kan je er niet tegen dat je in IV geen miljonair wordt, ofzo..? Wat is je probleem? Geniet van de multiplayer, zou ik zeggen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...