GTA_PEEKCITY Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Omdat Peek het topic sloot Ik heb me enorm liggen kwaad maken om één model die zich niet liet zien. Dit was ook het einde van de Total Conversion mod, ik denk dat deze ook niet ver gaat komen aangezien er ook geen ingame screens zijn. Mijn SketchUp Pro is verlopen, dus ik kan niks ingame meer zetten.
Fedmas Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Nou, bij jou ging het niet goed.. maar hier gaat het niet veel beter..
Remi-X Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Nou, bij jou ging het niet goed.. maar hier gaat het niet veel beter.. IDD.. Traser kan ook niet veel.. Srry hoor, maar is het zo moeilijk om te weten hoe je kan weten welk dff bestand bij welk model hoort in map editor? (rechtermuisknop op een model en ff wachten). En zo moeilijk om te zoeken naar goede tuts om alles ingame te zetten in plaats van mij voor echt alles vragen..
Jacky-2007 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Omdat Peek het topic sloot Ik heb me enorm liggen kwaad maken om één model die zich niet liet zien. Dit was ook het einde van de Total Conversion mod, ik denk dat deze ook niet ver gaat komen aangezien er ook geen ingame screens zijn. Mijn SketchUp Pro is verlopen, dus ik kan niks ingame meer zetten. Ik begrijp dat je een demo van Sketchup hebt..? Het mag niet natuurlijk, maarre... zoek een torretje!
Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Nou, bij jou ging het niet goed.. maar hier gaat het niet veel beter.. Ik wil jullie niet ontmoedigen of kwaad maken. Maar pas op dat jullie niet zoals deze total conversions gaan worden: Dood Ook dood Nog een dooie Deze is ook al dood Deze total conversions zijn allemaal dood gegaan, pas op dat het niet met deze mod gebeurd. @Remi-X: Vat het niet verkeerd op over de link naar U-SA. Grtz RD
MFCL Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Volgensmij gaat dat wel gebeuren hoor... de enige screen in het hele topic zijn alleen maar van de gebouwen die ook en piklik city waren... maar mischien is er nog hoop (denk het echter niet...)
Remi-X Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) Nou, bij jou ging het niet goed.. maar hier gaat het niet veel beter.. Ik wil jullie niet ontmoedigen of kwaad maken. Maar pas op dat jullie niet zoals deze total conversions gaan worden: Dood Ook dood Nog een dooie Deze is ook al dood Deze total conversions zijn allemaal dood gegaan, pas op dat het niet met deze mod gebeurd. @Remi-X: Vat het niet verkeerd op over de link naar U-SA. Grtz RD U-SA is inderdaad dood, maar ipv daarvan is SSC gestart. Overigens geen nieuw topic. Maar met SSC gaat het wel goed @ MFCL: Weet je, ik denk het ook. Aangezien ik nog zoo erg Traser probeer te helpen om alles ingame te zetten, blijft hij alles maar aan mij vragen. Waar ik natuurlijk geen zin in heb. Bewerkt: 21 januari 2009 door Remi-X
Revolution-Designer Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Waar blijven de ingame screens Ik heb het gevoel dat we daar nog even op moeten wachten.
Remi-X Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Waar blijven de ingame screens Ik heb het gevoel dat we daar nog even op moeten wachten. Dat klopt.. Traser kan zijn models niet eens ingame zetten. Sorry dat ik het zeg, maar ik heb je gewaarschuwd. Als je zo begint word het niks, kijk maar naar U-SA. Ik begin op dezelfde manier als jouw, en het zalook op de zelfde manier eindigen als het zo door gaat. En bij mij moet je niet steeds aankloppen om het ingame te zetten. Ik ben ook met mijn eigen dingen bezig en een groepsleider moet het ingame zetten ook gewoon kunnen. Zeker nadat ik het een half uur lang heb proberen uit te leggen.
Tim Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Hey jasper, (traser) tis trouwens een leuk idee dat tropical city. Maar ik vind het jammer dat ik tot nu toe alleen maar wat sketchup renders heb gezien. Het word pas echt mooi wanneer je renders maakt met lichteffecten, en ingame screens. Misschien is het ook een leuk idee om Wat delen van tropical city (als MS word gereleased) in MS te doen. Ligt er natuurlijk wel aan hoe highpoly die models zijn. Maar iig is er dan wat meer dan mijn stadje... greetz. Tim
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Traser is ze ingame het zetten zoals hij het gister zij, maar ik denk dat het geen makkie wordt. 'Waves, Twix
Traser Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Traser is ze ingame het zetten zoals hij het gister zij, maar ik denk dat het geen makkie wordt. 'Waves, Twix Yep, Er staat nu een Eiland ingame.. Alleen de .Col is Messed.. Dus daar ben ik even voor aan het kijken. Maar.. er staat nu al iets ingame ja.
Traser Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Geen screenies? Nee ik heb teveel met de .col gekloot.. hij crasht in MapEditor.. (weet het probleem niet) Maar Vanavond zijn er Ingame Screens te bezichtigen
Recommended Posts