EXIT Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) BETA: zie bijlage. er wordt aangeraden om de vortex te spawnen. Voor iedereen die denkt dat hij iets kan verbeteren (kwa wagentje of baan) ga je gang. en laat het hier zien Nieuwste film \/ \/ \/ DOWNLOAD BETA \/ \/ \/ beta.zip Bewerkt: 26 januari 2009 door EXIT Reageren
Timske Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Whahaha !!! Mega vet !! Ik ga hem downloaden weet je hoe kicken! Misschien een treintjes ofso maken? Lampen erop enzo Reageren
HA5H Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Woow! Ik wil dit idee zeker weten verder uitgewerkt zien Reageren
SWYV Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 echt vet gemaakt en vet origineel dan nog! ik wil zeker nog meer progress zien van dit project Reageren
Timske Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 bij 0:08 staat die paal ouw op de weg? Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 origineel Idee. Alleen soms staat er een paal half op de weg... Reageren
FerryN Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 origineel Idee.Alleen soms staat er een paal half op de weg... Daarom is dit nog een wip project . Ontopic: Zeer origineel idee, hoop dat je hem ook afmaakt, kan zeker een suc6 worden . KUTGW! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 LOL, Het enigste nadeel hiervan is dat je voertuig beschadigt raakt na een tijdje.. en dus. In de fik vliegt . Reageren
EXIT Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 er staan soms wel wat palen op de weg maar dat wordt nog opgelost door een stukje baan te tekenen zonder palen. ook wordt het voertuig nog beschadigd maar daar moet ik nog iets op verzinnen. Reageren
Beagle Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 er staan soms wel wat palen op de weg maar dat wordt nog opgelost door een stukje baan te tekenen zonder palen. ook wordt het voertuig nog beschadigd maar daar moet ik nog iets op verzinnen. Ik heb nog een aantal ideeën. Je kan het pad wat je maakt door over de monorail te rijden, opnemen. Dan kan je met scripting daar een voertuig of object overheen laten glijden (over dat pad). Dan kan je dus een object maken, met een goede col waar je in kan zitten. Als je dan in een marker of wat dan ook stapt, volgt het object het pad... Veel succes Reageren
Timske Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 er staan soms wel wat palen op de weg maar dat wordt nog opgelost door een stukje baan te tekenen zonder palen. ook wordt het voertuig nog beschadigd maar daar moet ik nog iets op verzinnen. Ik heb nog een aantal ideeën. Je kan het pad wat je maakt door over de monorail te rijden, opnemen. Dan kan je met scripting daar een voertuig of object overheen laten glijden (over dat pad). Dan kan je dus een object maken, met een goede col waar je in kan zitten. Als je dan in een marker of wat dan ook stapt, volgt het object het pad... Veel succes Nice idee. Dan kun je een monorailbestuurding moddelen en als object ingame zetten Reageren
MFCL Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 aaaight! nice idee! Ik kan wel met cleo3 als de baan af is een object erover laten gaan Reageren
.Senne Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hier moet ik gewoon op reageren Dit noem ik nog eens een origineel idee. En ook al is het wip, het ziet er al degelijk uitgewerkt uit. Als je voor elke halte een trap maakt, en een soort van bushokje erbovenop, en alle details nog afwerkt mét voertuig, wordt dit echt nog beter. Je kan het zo over heel san andreas uitbouwen, met verschillende routes fzo, die je naar de belangrijkste plaatsen leiden Reageren
Puma Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 (bewerkt) Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan ? Het idee heeft alvast een 10+. Lekker vernieuwend, eindelijk eens iets wat nog niemand heeft gedaan. Met de models ben je ook al beziggweest zie ik. Leuk hoe je de Vortex hebt aangepast. Alexander Cage heeft een mod gemaakt waarbij je alle mogelijke speciale mogelijkheden in SA kunt toepassen op elk mogelijk voertuig (download). Hiermee zou je bijvoorbeeld een trekhaak op het monorail-voertuig kunnen maken, zodat je monorailvoertuigen achter elkaar kunt plakken als karretjes. Succes ermee! Bewerkt: 19 januari 2009 door Puma Reageren
the_dan Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 dit vind ik gewoon leuk verder weet ik niks te zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.