Jump to content

(wip) Monorail


EXIT

Recommended Posts

BETA: zie bijlage.

er wordt aangeraden om de vortex te spawnen.

Voor iedereen die denkt dat hij iets kan verbeteren (kwa wagentje of baan) ga je gang. en laat het hier zien

Nieuwste film

\/ \/ \/ DOWNLOAD BETA \/ \/ \/

beta.zip

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EXIT

    14

  • Timske

    8

  • Puma

    7

  • HA5H

    4

Top Posters In This Topic

er staan soms wel wat palen op de weg maar dat wordt nog opgelost door een stukje baan te tekenen zonder palen.

ook wordt het voertuig nog beschadigd maar daar moet ik nog iets op verzinnen.

Ik heb nog een aantal ideeën. Je kan het pad wat je maakt door over de monorail te rijden, opnemen. Dan kan je met scripting daar een voertuig of object overheen laten glijden (over dat pad). Dan kan je dus een object maken, met een goede col waar je in kan zitten. Als je dan in een marker of wat dan ook stapt, volgt het object het pad...

Veel succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

er staan soms wel wat palen op de weg maar dat wordt nog opgelost door een stukje baan te tekenen zonder palen.

ook wordt het voertuig nog beschadigd maar daar moet ik nog iets op verzinnen.

Ik heb nog een aantal ideeën. Je kan het pad wat je maakt door over de monorail te rijden, opnemen. Dan kan je met scripting daar een voertuig of object overheen laten glijden (over dat pad). Dan kan je dus een object maken, met een goede col waar je in kan zitten. Als je dan in een marker of wat dan ook stapt, volgt het object het pad...

Veel succes :cya:

Nice idee. Dan kun je een monorailbestuurding moddelen en als object ingame zetten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier moet ik gewoon op reageren :D

Dit noem ik nog eens een origineel idee. :Y En ook al is het wip, het ziet er al degelijk uitgewerkt uit. Als je voor elke halte een trap maakt, en een soort van bushokje erbovenop, en alle details nog afwerkt mét voertuig, wordt dit echt nog beter. :D

Je kan het zo over heel san andreas uitbouwen, met verschillende routes fzo, die je naar de belangrijkste plaatsen leiden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang ben je bezig geweest met het mappen van de baan :7 ?

Het idee heeft alvast een 10+. Lekker vernieuwend, eindelijk eens iets wat nog niemand heeft gedaan. Met de models ben je ook al beziggweest zie ik. Leuk hoe je de Vortex hebt aangepast. Alexander Cage heeft een mod gemaakt waarbij je alle mogelijke speciale mogelijkheden in SA kunt toepassen op elk mogelijk voertuig (download). Hiermee zou je bijvoorbeeld een trekhaak op het monorail-voertuig kunnen maken, zodat je monorailvoertuigen achter elkaar kunt plakken als karretjes.

Succes ermee!

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...